Hotel Novotel Phuket Beach Resort Panwa

Hotel Novotel Phuket Beach Resort Panwa

7.9Goed

Thailand, Phuket, Muang

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Phuket Beach Resort Panwa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

8 reviews over Hotel Novotel Phuket Beach Resort Panwa

• 9Melle06-09-2010

Prima hotel, mooie ligging

We hebben echt een top vakantie gehad in een prachtig Thai hotel... Genoten van al het mooie van de stad en de eilanden rondom Phuket. Een nadeel van het hotel is simpelweg dat je in topconditie moet zijn om bij de kamer uit te komen. En dit is geen grapje. Echt 200 treden en een steile helling waar je kuiten zowat van sprongen... Maar gelukkig reden er golfkarretjes op en af... Alleen is het gewoon jammer dat het zo moet. Het was overigens wel een prettig gevoel zo hoog in een berg, met het oog op Tsunami's :P

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Vic en Maria20-03-2010

Voor ons nooit meer.

Je hebt nog niets van het hotel gezien of men vraagt al direct een deposito in de vorm van het nummer van de creditcard of euro's. Op geen enkele reis hebben we dit ooit meegemaakt! Onze kamer was in orde en het personeel vriendelijk maar dat is alles wat we van het hotel gezien hebben! Het eten vonden wij heel duur in vergelijking met de andere hotels waar wij op de rondreis verbleven. Je moet al vlug 60€ betalen voor buffet voor 2 personen! Goed dat hotel by-the-sea er vlak naast lag! 1/3 beterkoop en gratis shuttle naar Phuket town,gratis water in de minibar en ook heel vriendelijk personeel alhoewel wij daar niet logeerden.

Gereisd met partner in maart 2010

• 4jan26-12-2009

verouderd....

positief:goed ontbijd, netheid kamers en goed onderhouden. goede tv met veel kanalen, geen BVN.

negatief, lawaaierige en stinkende airco dure mini-bar: softdrinks 75? biertje 120 en 1l Evian 175 Baht. af te raden voor mensen die slecht te been zijn! rond het hotel is alles volgebouwd van de rust van weleer is niets meer te merken....

Gereisd met partner in december 2009

• 6Davy en Caroline18-09-2009

Niet echt een aanrader

Net terug uit Phuket. Hotel ligt afgelegen ( ong. 30 minuten van Patong, waar alles te beleven valt, in Phuket town zelf is er niets te beleven alleen de markt tijdens het weekend). Hotel : kamers zijn in orde maar basic. Heel klein hotel met klein zwembad. Strand : absoluut niet aantrekkelijk. Geen witte zandstranden zoals omschreven in de meeste brochures, wel modder en stenen, duidelijk zichtbaar tijdens laagtij. Infrastructuur : strandstoelen en parasols zijn beschadigd en niet onderhouden. Pluspunten : lekker eten en vriendelijk personeel! All in formule : nog nooit meegemaakt. Weinig keuze en voor alles moet je nog eens een bon/rekening tekenen, bovendien is de minibar (die uitsluitend bier en cola bevat) niet inbegrepen in deze formule. Animatie : ?? Niets van animatie gezien??? Kinderclub : op slot

Gereisd met partner in september 2009

• 9petra vervoorn06-12-2007

Wij zijn hier 19-11 tot 25-11 2007 geweest en het was heerlijk! als je voor de rust gaat zit je hier prima,lekker afgelegen,de stad is een half uurtje rijden maar vanaf het hotel gaan regelmatig taxi's,de kamers netjes en verzorgd ontbijt buffet uitgebreid,ar zijn ook leuke restaurantjes aan het strand,dit hotel is zeker aanteraden

Gereisd met partner in december 2007

• 10Rebecca Lepercq30-04-2007

Fantastische vakantie gehad in maart; rustig afgelegen hotel, lekkere keuken, kortom volop genieten.

Gereisd in april 2007

• 10Aurélie21-01-2007

De ligging is een beetje afgelegen. Maar er rijden wel busjes van het hotel 's avonds & overdag dus dat is geen probleem. Lekker eten, heel vriendelijk, propere ruime kamers, verzorgd zwembad & strand. Proper restaurant, veel afwisseling. Echte aanrader!

Gereisd in januari 2007

• De staf spreektEngels

• Soort strandRotsen
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages