Hotel Cape Panwa

• Sauna

9 reviews over Hotel Cape Panwa

• 9Nadine Van Zande and Willy VanDriessche28-05-2012

Magnificent stay at Cape Panwa Hotel

During the Easter Hilidays my friend and I spend a marvellous week at the hotel Cape Panwa Beach, Cape panwa - Phuket Although it was sometimes raining and cloudy at Patong beach, the bad weather passed us by because there are hills between Patong and the Panwa Cape, providing a microclimate at Cape Panwa. At the Cape Panwa Hotel we stayed in the new build wing - spacefull and modern rooms, spacious beds and a lovely balcony. The food from morning till evening always delicious! The best we've ever had! From cleaning to staff we find motivating people, helping each other to make your stay worthwhile.The hotel also has a beautiful private garden and tropical beach. However with the tides the sea spits out garbage on to the beach. Thailand hasn't got a garbage policy and people are dumping it every where also into the sea. But the hotel takes his responsabilty and cleans it up.

Gereisd met partner in april 2012

• 8bremer08-08-2010

suite kamers zijn perfect

Hotel is aan het renoveren. Wij zaten in de een nieuwe suite: zeer ruim, riante badkamer, luxe:plasma scherm, eigen jacuzzi enz) en zelfs een docking station voor de iphone. Personeel is geweldig en de ligging perfect (weg van de drukte) De gloednieuwe Spa is zeker een aanrader. Bijna overal (zelfs op het strand) is er Wifi. Alle kamers worden omgebouwd tot suite, moet oktober klaar zijn. Overigens geen last gehad van bouwactiviteiten. Voor de overlast (die er niet was) kregen alle gasten gratis lunch.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6Jolanda en Jan-Mathijs21-03-2010

Vergane glorie!

De Luxe kan je er wel af laten. Goed voor die twee dagen dat we er gezeten hebben, maar een week was echt te veel geweest. Dit resort was als afsluiting van een rondreis Thailand. Lekker rustig, ben niet van het resort afgeweest.Het strand was aardig maar het zwembad boven bij de kamers was echt op zijn eind met versleten stoelen etc. Het eten en de restaurants waren voortreffelijk. Ook de bediening deed zijn best met een lach op het gezicht.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Marleen Janssen20-03-2010

Een kleine tegenvaller

We kwamen in dit hotel na een rondreis met De Blauwe Vogel. Het hotel viel ons wel wat tegen, verouderde kamers, badkamer slecht afgewerkt. De ligging aan het strand was ok, alleen kon je hier niet fatsoenlijk zwemmen door het aanwezige koraal, gevaarlijk voor je voeten. Het hotel ligt ook te afgelegen. Het eten was wel ok, ontbijtbuffet was prima en avondeten ook ok. Het hotel is geen echte aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 10johanendiane09-05-2009

Fantastisch!

Wij zijn hier in augustus 2008 twee weken op vakantie geweest en hotel Cape Panwa was voor ons het ultieme hotel!! Het ziet er schitterend uit, is zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, een prachtige tuin (die dagelijks door een ploeg tuinmannen wordt bijgehouden), mooie kamer met geweldig uitzicht en een privéstrand waarop je je in een paradijs waant.

Persoonlijk houden wij van een vakantie-oord zonder massatoerisme; het hotel en de plaats Cape Panwa zijn erg rustig, maar op het eiland is genoeg vertier te vinden (jeepsafari, grotkayakken, snorkelen, Patong, Thaiboxing, pretpark FantaSea, vissenmuseum aan het eind van de boulevard enz). En je kunt er heerlijk eten voor EUR 10,- met zijn tweeen.

Volgens ons een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Moers Bram30-05-2008

Hebben al vele hotels bezocht in Azie, maar deze Cape Panwa behoort volgens ons toch tot de top.

Enorm ruime kamers, luxe badkamer en héél verzorgd, elke dag opnieuw. Het ontbijt was heerlijk, met de mogelijkheid om dit fijn buiten te verorberen. Dat is voor ons pas echt vakantie.

De zwembaden zijn ok, het heeft een mooie ligging aan het strand en het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. Zijn niet veel buiten het hotel geweest, de Cape Panwa was ons eindpunt na een drukke rondreis.

Voor ons was dit een leuke verpozing aan het strand, en hebben er beide dan ook erg van genoten. Aanrader.

Gereisd in mei 2008

• 9esmee02-01-2008

Wij zijn hier in november 07 geweest waren op doorreis. Het hotel is prachtig maar ligt ver weg van vertier vanuit het htl gaan schutles wel tegen betaling. Met een tuk tuk ong 6 euro enkele reis naar phuket town. Ontbijtbuffet is uitstekend. Diner redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8martine04-04-2007

hotel is goed met lekker eten, mooie tuin en zwembad maar heel afgelegen. Wil je naar patong of phuket stad moet je al snel 800 bath (+- zelfde als bf) geven dit is niet voor alle dagen te doen voor de rest in hotel niets te beleven

Gereisd in april 2007

• Soort strandRotsen
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats