Hotel Sugar Palm Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Sugar Palm Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Sugar Palm Resort in het Nederlands

Erg Mooi en Trendy!!

blokbeatz
22-9-2011

Mooi Hotel. de kamers kijken uit op het zwembad met zwarte tegels, ziet er prachtig uit. Als je de kamers op de bagane grond neemt, loop je zo het zwembad in vanaf je balkon. Alles is erg schoon en fris. Kamers zijn prachtig, je stapt zo van je bed het bad in. Omgeving is redelijk, niet super leuk om naar toe te gaan. Strand is ook niet heel veel bijzonders. dat viel erg tegen!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Super leuk en trendy hotel voor weinig geld!

Sanne
15-8-2011

Hier in begin augustus verbleven en een super tijd gehad! Het hotel is erg modern ingericht met mooie trendy kamers. Wel zijn ze gehorig maar erg schoon. Het ontbijt is ook goed bij het restaurant ernaast. Gratis internet op de kamer en 5 computers beneden bij het hotel ook met gratis internet. Op 2 minuten loopafstand van het strand waar je bedjes en parasol voor 200,- Bath kan huren. s' Avonds is er genoeg te doen. Overal leuke restaurantjes, barretjes en winkeltjes (winkels tot ca 22:00 uur open). En binnen 15 minuten ben je in Patong Beach. Huur een scooter voor 250,- Bath voor een dag en verken de omgeving. Kata Beach en in het hotel zitten veel Russen. Maar persoonlijk geen last van gehad. Het personeel was erg vriendelijk en de service was top. Verder hangen er al badhanddoeken in de badkamer. Een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding dus!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Goed hotel in rustig Kata

linda_arno
20-7-2011

Wij waren eind juni hier, maar het leek wel uitgestorven. Weinig hotelgasten en vooral in heel Kata was het heel rustig. Neemt niet weg dat dit een leuk hotel is. Kamers zijn leuk ingericht, en ook bij het zwembad (met bubbelbad) is het heerlijk vertoeven. Na een straatje van 50 meter volgt het mooie strand van Kata.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lawaaig met russen overspoeld hotel

p w
19-3-2011

Het hotel ligt in een lawaaig straatje waar ook regelmatig minibusjes en vrachtauto's met draaiende motor staan,die lawaai en benzinedampen verspreiden dit is vooral tijdens het ontbijt niet erg prettig, de ontbijtzaal is open en ligt in dit straatje.Ook liggen er kamers boven deze zaal en dit kan vooral in de ochtend een hoop herrie geven. Ook aan service onbrak het op een aantal punten. Een aantal medewerkers waren niet erg klantvriendelijk en aan de balie sprak niet iedereen engels zodat de communicatie af en toe niet erg goed ging. Dit gedeelte van Phuket is vooral erg Russisch georienteerd.Prijs/kwaliteit kunnen we niet beoordelen omdat dit hotel in ons rondreisprogramma zat.

Gereisd Met partner in maart 2011

Fijn hotel!

Emm
18-11-2009

Phuket zelf vonden we niet geweldig. Het hotel was wel erg mooi. We hadden een kamer aan het zwembad, is echt aan te raden.Na het strand vanuit je kamer even een lekere duik nemen. Vlakbij het strand.

Gereisd Met partner in Wed Nov 18 2009 20:38:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk!

M&M
24-8-2009

Wij zijn hier 3nachten verbleven in augustus 2009. Mooi trendy hotel, lekker ontbijt en perfect gelegen dichtbij het strand. Daar betaal je voor 2bedjes en een parasol 200 Bath (4euro) Aan het strand zit een hele gezellige Bob Marley kroeg hier kan je heerlijke cocktails drinken en bij de buren lekker eten voor heel weinig geld. Als wij nog eens naar Phuket gaan komen we zeker terug in dit hotel.

Gereisd Anders in Mon Aug 24 2009 21:15:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Excellent value for money!

Kim Meijer
30-12-2008

Dit design/boutique-stijl hotel is geeft goede waarde voor je geld. De kamers zijn ruim, schoon en compleet: o.a. dvd-speler, tv, ligbad, halfopen badkamer, bank, koelkast met aantrekkelijk geprijsde minibar, etc. Aantrekkelijk design met grappige details (zoals witte kiezels als drempel in de badkamer) maar niet kil. Ook fijn balkon. Bijna alle kamers kijken uit op u-vormig zwembad. Er is wellness centre aanwezig, gratis internet en gratis dvd's te leen. Ontbijt met ruime keuze en hygienisch uitgestald. Voeg de vriendelijke staff toe et voila: een ideaal verblijf. Wij betaalden in okt 2008 35 euro per nacht voor 2-pers kamer incl ontbijt, wat een boven-verwachting prijs-kwaliteit verhouding geeft voor Phuket. Kata Beach zelf heeft aantal goede restaurants maar is verder rustig. Huur een brommer (5 euro per dag, voor de deur hotel te huren) en ga Phuket verkennen!

Gereisd Met partner in december 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sugar Palm Resort in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sugar Palm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.