Hotel Sugar Palm Grand Hillside

We hebben een aantal aanbieders voor Sugar Palm Grand Hillside voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sugar Palm Grand Hillside in het Nederlands

Goed modern design hotel.

Gerda
13-2-2009

Mooi op een berg gelegen,modern hotel.

Kamers zijn modern ingericht,groot flatscreen,dvd-speler,waterkoker.

Er zijn 2 grote zwembaden en diverse kleinere bij sommige kamers.

Daar er grote hoogte verschillen zijn,heeft het hotel diverse elektrische golfkarretjes rijden om de gasten naar hogere gelegen kamers te rijden.

Zeer goed ontbijtbuffet.

Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn omdat er één zeer stijl straatje van zo'n 50 meter naar de hotel loopt.

Gratis internet met 4 pc ter beschikking.

Tip: Boek dit hotel wel via een hotelsite dit is veel voordeliger.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sugar Palm Grand Hillside in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sugar Palm Grand Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.