Hotel Serene Resort

31 reviews over Hotel Serene Resort in het Nederlands

goed gelegen hotel

RolandenLinda
8-11-2010

Wij zijn hier in 2005 geweest, als afsluiter van een rondreis met Fox. Heb hier verschillede reacties gelezen van mensen die erg ontevreden waren! Deel die mening absoluut niet. Wij hebben het erg erg naar onze zin gehad. Kamers waren erg netjes. Ontbijt was goed, over het diner kan ik niets zeggen, deden we in de omgeving. Mooi ruim en goed onderhouden zwembad, met een barretje in het zwembad, waar je al zittende in het zwemdad kunt genieten van een drankje. Je loopt zo naar het strand en resturantjes.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

erwin
7-8-2010

Wat een fijn hotel zeg! strand is dichtbij, lekker zwembad en een goed ontbijt. Personeel echt vriendelijk, maar ja: als je van die chagerijnige gasten hebt die overal over klagen en toch voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten dan zou ik ook een raar gezicht trekken.

Gereisd Met partner in september 2003

Nooit meer!!!

Rob
10-5-2010

Wat een teleurstelling. Airco werkt niet goed, smerige badkamer, gordijnen vallen bijna van de muur, wastafel kraan zit alleen aan de leiding vast. Midden in de nacht toilet gebruikt en blijft doorspoelen. Om 05.00 uur een andere kamer geeist aan de balie. Iets beter, maar ook geen aanrader. Personeel was niet erg behulpzaam. Ik was niet de enige met klachten aan de balie...

Gereisd Alleenreizend in Mon May 10 2010 04:36:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Serene Resort voor je op een rij gezet:

het heuveltje is venijnig.

Rob
22-2-2010

jammer van de "handdoeken reserveringen"" bij het zwembad. de trappen zijn lastig als je wat moeilijk ter been bent.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Goede prijs-kwaliteit verdient een dikke 8!

Els ten Cate
13-1-2010

Zijn hier geweest van 30 nov. tot 11 december 2009 in een aanbod van Fox Couples Only. Prima hotel. Ligging goed, genoeg te doen. 150 mtr. lopen naar strand. Uitstekende kamers, goed schoon, geen defecten. Personeel correct en vriendelijk. Tuin rond dit relatief kleine hotel uitstekend(dagelijks) onderhouden, zwembaden(2!) voldoende voor alle gasten(inclusief ligbedden). Als je van rustige ligging houd en toch voldoende reuring in de vorm van kroegjes, winkeltjes en eetgelegenheden is dit echt een prima adres(Kata Beach, minder druk dan Katon Beach of Patong Beach. Ik snap niets van de voorgaande soms magere waarderingen.....

Gereisd Met partner in Mon Nov 30 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niks mis mee...

spencer
13-3-2009

Ook voor ons was het het laatste hotel van de rondreis. Niks mis mee, al was het personeel van de receptie minder vriendelijk en servicegericht dan we in thailand gewend zijn.

Gereisd Met partner in februari 2009

2008

Goed hotel

Angelique
9-12-2008

Misschien heeft het hotel een flinke opknapbeurt gehad dan. Wij waren er eind november 2008. Wij hadden een hele nette kamer en badkamer, alles was schoon en niks kapot. Fijn zwembad. Bar en ontbijtpersoneel was aardig en ontbijt vond ik overal ongeveer hetzelfde.

Gereisd Met partner in Tue Dec 09 2008 21:18:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

E&I
24-11-2008

Niks mis mee hoor dit hotel. ik snap de klachten niet echt. we hadden een prima kamer. het zag er allemaal goed uit. het zwembad was ook prima en het ontbijt was vrij uitgebreid.

Gereisd Met partner in Mon Nov 24 2008 19:05:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen super hotel

Nancy
10-8-2008

Wij zijn net terug uit dit hotel. Na een reis van Bangkok via de eilanden naar Phuket was dit het minste hotel. Inderdaad veel mieren op de kamer. Ook wij zaten op de bovenste verdieping met heel veel herrie op het dak. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde en zeer matig. Het fruit zal vol vliegjes. S avonds is er helemaal niks te beleven, geen bar en niemand in het restaurant. Zwembad is wel mooi, maar dat is het enige.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Zeer matig hotel!

Jan de Graaf
6-8-2008

Wij zijn hier in juli 2008 na 1 nacht weg gegaan, echt een zeer matig hotel. In onze kamer stikte het van de mieren. We hadden een kamer op de 5de verdieping (bovenste etage) en konden 's nachts niet slapen van de herrie van airco's en iets wat op het dak stond. Ontbijt was ook erg slecht, eten lag er al lange tijd en fruit en dergelijke was helemaal uitgedroogd. Wij zullen hier dan ook nooit meer heen gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serene Resort in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serene Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.