Hotel Katathani Phuket Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Katathani Phuket Beach Resort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Katathani Phuket Beach Resort

• 8Ruud&Ans07-08-2012

Mooie omgeving

Accomodatie is zeer prettig, mooi uitzicht, rustige omgeving, personeel is zeer vriendelijk en prettig in omgang, prijs/kwaliteit is in goede verhouding, kwaliteit restaurants goed, kamers worden netjes schoongemaakt, geef af en toe een fooitje en zie wat ze extra's doen. Hotelgasten zijn rustig en prettig. Huur een scooter en bekijk eens de andere badplaatsen, dan kom je in een andere wereld terecht.

• 9sabrina smets09-02-2012

Super hotel

Super hotel.Zeer goed onderhouden,vriendelijk en behulpzaam personeel.Lekker eten.Wij hadden half pensioen met keuze in 6 resto en à la carte mogelijk;overal super lekker.Hotel ligt in baai.Er is toegang tot het strand wat niet privé is.Enig nadelig punt voor dit hotel.Maar er zijn zwembaden genoeg met zicht op het strand.Dit hotel is voor herhaling vatbaar.

• 8Christel22-11-2010

Aangenaam hotel

We verbleven in maart 2008 in een grand suite. Mooie ruime kamer met zeer ruime badkamer met groot hoekbad en inloopdouche. Personeel zeer vriendelijk, ontbijt meer dan keuze genoeg. Dinner nooit in hotel genomen omdat je voor 1/4 van de prijs heel lekker kan gaan eten net buiten hotel. Hotel is zeer rustig gelegen voor wie niet zo graag in de drukte van patond ofzo zit. Heeft eigen baai, helemaal zuid in Phuket ( kata noi )

• 9Kathleen17-12-2008

Echt een aanrader!!

Na 2 weken rondreizen in Thailand hebben we voor de 3e week gekozen voor dit hotel... Wat een goede keuze!! Het hotel ligt in Kata Beach, een tiental minuten verwijderd van het drukke Patong, dus in Kata kan je meer genieten van de rust. Kamers zijn super, en het hotel is heel goed onderhouden!! Het onderhoudspersoneel levert schitterend werk! Ontbijt was geweldig, goede bediening en zeer uitgebreid buffet!! Drank aan het zwembad was redelijk prijzig, ongeveer 100 baht voor een frisdrank. Wij zouden zeker teruggaan naar dit hotel, het is een echte aanrader!

Met vrienden

• 7V. Meert31-03-2008

dit is de 2de maal dat we naar het zelfde hotel gingen. eerste maal van 2006. hotel heeft een rustige ligging net buiten de drukke centra zoals Kata, karon. deze zijn op wandelafstand. hotel is vrij prijzig, vooral het eten. maar het is waar voor je geld. De kamers (junior suite) zijn stilaan aan een opfrisbeurt toe, maar daar wordt binnenkort aan gewerkt. een echte aanraden voor wie een rustige vakantie wilt, met toch de mogelijkheden om cultuur, natuur te verenigen.

Familie

• 9Mevr. Hijman15-12-2007

Geweldig hotel. Zijn er al 4 keer geweest. Prachtige kamers, heerlijk eten. Zijn wel strandbedden op het strand. En je hebt alle mogelijkheid om buiten de deur te eten. Voor 3 euro ga je met taxi of tuk-tuk naar het drukke Patong, maar ook het wat rustiger Karon en Kata biedt genoeg mogelijkheden! Heel vriendelijk personeel en de kamers heel schoon!

• 9vadim & anja25-06-2007

Prachtig hotel, rustig gelegen, hele mooie en verzorgde kamers (Junior suite)! Het eten was uitstekend en heel gevarieerd. Absolute aanraders zijn het Thais en Italiaans restaurant. Zeer vriendelijk en galant personeel dat niet uit is op fooien. Buitenshuis eten is geen probleem - je kan heel makkelijk naar Kata wandelen (15min). Wij logeerden hier zo'n 2 weken voor onze huwelijksreis. Top hotel!!!!!

• 4Marcel en Loet22-02-2007

helaas!! na het laatse bezoek afgelopen jan/feb. 2007..is Kata Thani zeer veranderd..veel schreeuwend "last minute" publiek..duur geworden en prijskaliteit is ver te zoeken!!! Waarschijnlijk na ons 4e bezoek van 4 weken is dit de laatste keer!!! Marcel en Loet

Anders

• 9Nans13-02-2007

Een prachtig hotel, ontbijtbuffet enorm gevarieerd. Goede restaurants (6 in totaal). Vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Het hotel ligt wel redelijk afgelegen maar voor wie van rust houdt is dit ideaal.Er zijn wel pendeldiensten naar Phuket town en Patong. Een echte aanrader!

Anders

• 10Schrooten02-09-2006

Fantastisch hotel gelegen aan het rustige Kata Noi. Groot maar toch intiem, het eten is inderdaad duurder dan je elders gewend bent in Thailand. Het Thais-buffet is dan ook een van de beste op Phuket. Hier worden gerechten angeboden die in een standaard buffet niet terug te vinden zijn, volledig waar voor je geld! De zwembaden, de tuin en het strand zijn meer dan mooi. De junior suite (Andaman wing)is prachtig, goed sanitair (aparte douche en bad) een king-size bed en zeer sfeervol uitgerust. TIP: Ga naar Jaspal-Tailors aan de overkant van de receptie, hier kun je voor belachelijke prijzen maatpakken en hemden aan laten meten! Voor ons was dit alles onvergetelijk.

1 tip over Hotel Katathani Phuket Beach Resort

• sabrina smets, 09-02-2012

Vraag de kamers in de Thani Wing.Zijn aan de kant van het strand.Hotel bestaat uit 2 gedeeltes.

0 vragen over Hotel Katathani Phuket Beach Resort

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats