Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag32°23°

15 reviews over Hotel Kata Palm Resort in het Nederlands

Prima hotel.

Esmee
5-1-2019

Prima hotel. Wel krap voor 3 personen maar ach, je slaapt er alleen. Wel veel muggen, neem of koop genoeg deet. Bedden zijn super hard, voor mezelf vreselijk. Mooie zwembaden, netjes. Ontbijt viel ons tegen. Strand 10 minuten lopen, zijn bedjes te huur. Eet tentjes en winkels om de hoek. Gratis strandlakens en om 18.00 uur worden ze bij je kamer gewisseld, top. Heel veel russen en fransen, totaal geen last van gehad. Kortom, prima hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Goed hotel om vakantie gevoel te hebben

Heidi
3-3-2018

Goed hotel, schoon, heerlijk ontbijt, prettige sfeer en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Nooit meer!

Joelle
15-3-2016

Hotel (en Kata beach) is van de Russen! Baliepersoneel zeer klantonvriendelijk en spreekt zeer slecht Engels. Superior kamers zijn zeer gedateerd en beneden maats, bedden te hard om op te slapen. Airco zeer luidruchtig. Badkamer okee. Schoonmaken bah. Alles zeer onhygienisch. Wij zijn 9 dagen geweest en 9 dagen lagen dezelfde grote dotten haar op de trappen en zand in de kamer. Zwembad oogt mooi maar is ook niet schoon. Veel te weinig bedjes bij het zwembad i.v.t. aantal gasten. Reserveren 5 uur in de ochtend. Ontbijt slecht, niks afgedekt en alles wordt met blote handen bijgevuld. Wat warm hoort te zijn (french toast, pannekoekjes) wordt koud verstrekt. Geen strandbedjes meer van hotel. We hebben getracht up te graden naar een ruimere kamer maar moesten 10 keer de totale huurprijs betalen!! Wegens vroege vlucht terug een ontbijtpakketje gereserveerd 24 uur van te voren maar zelfs dit was teveel moeite. Met een simpele sorry werd dit afgedaan. Mensen wees gewaarschuwd ga niet meer naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Degelijk hotel

Meneer
16-12-2014

Een prima hotel met mooie kamer en luxe badkamer. Bed is hard en eten (bij zwembad en via roomservice) erg matig. Personeel niet bijzonder behulpzaam en spreekt slecht Engels. Zwembad groot en fijn en goede ligging tov winkels, restaurants en strand.

Gereisd Met partner in december 2014

Heerlijk hotel in een leuke omgeving

karin_maubach
15-9-2013

Mooi hotel met erg vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en schoon, de badkamer heeft een stortdouche, er zijn voldoende handdoeken (ook voor bij het zwembad). De airco en het kluisje zijn gratis. Het ontbijt is uitgebreid en prima van kwaliteit. Er komen veel verschillende nationaliteiten in het hotel. De massages zijn niet duur (en heel prettig). De restaurants voor de lunch en diner zijn ook prima. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten bij heel veel andere restaurantjes. Het strand is tien minuten lopen maar er gaat ook een gratis shuttlebusje. Op het strand zijn gratis ligstoelen voor dit hotel wel even reserveren om half negen 's.morgens)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Mooi hotel

Halm
23-8-2013

Prima thais hotel. De zwembaden zijn inderdaad prachtig. Dat vind je nergens zo mooi. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Handdoeken mochten niet alleen in het zwembad worden gebruikt, maar ook mee naar het strand en werden elke avond rond een uur of 7 omgewisseld voor schone. Kata heeft een gezellige winkelstraat waar volop keuze is aan restaurantjes. Het hotel ligt net 50 meter naar achteren, waardoor je wel snel in de drukte bent, maar geen geluidsoverlast. Wij hadden een kamer aan het zwembad waar gratis wifi is, waardoor we ook altijd wifi op de kamer hadden. Airco in de hotelkamer goed. Fitnessruimte niet goed onderhouden (hometrainer stuk, crosstrainer verroest, 2 loopbanden goed). Afstand tot het strand was 10 minuten lopen, maar op verschillende tijden ging er ook een busje naar het gedeelte van het strand waar het hotel de bedjes had. Maar 25 bedjes beschikbaar, maar als je om half 9 's ochtends bij de receptie bent, lukte het ons wel om vouchers voor de bedjes te krijgen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke plek voor een strandvakantie

Rene
2-8-2013

Voor de 2e keer hier in dit hotel, en het is nog net zo als een aantal jaren geleden. Prima gelegen, aardig personeel, fijne kamers, prima zwembaden, dicht bij zee, winkeltjes, busstation etc. Ontbijt buffet goed, wel na aantal dagen saai... Maar ja verwend he?

Gereisd Met partner in juli 2013

Super mooie kamers en een fantastisch zwembad!

Bibi
7-8-2011

Eind juni, begin juli hier geweest, 9 dagen. Prachtig hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Bier in de minibar was alleen over de datum dus let hierop! Gratis strandhanddoeken en strandbedden, alleen vroeg reserveren als je een strandbed wilt gebruiken van het hotel anders zijn ze op. Ongeveer 15 min. lopen naar het strand van het hotel, maar je kan ook ergens anders op het strand liggen alleen betaal je dan voor je bedje (ong. 5 euro voor 2 bedjes en een parasol). Het zwembad bij het hotel is geweldig, 2 grote baden erg leuk op gezet. Mooie tuin met vijvers met vissen. Dit hotel is een echte aanrader voor iedereen!

Gereisd Met partner in juni 2011

mooi hotel,goede ligging, fijne kamers,

Yvonne Scheurwater-Philipse
12-4-2011

Verbleven na de rondreis . we konden ook opwaarderen naar ander hotel maar we zijn blij dat we dat niet hebben gedaan. Hotel is zeker een aanrader. Neem ook eens de tuk tuk, rechtsaf bij hotel, naar de Big Boeda. Naar het strand is ongeveer een kwartiertje lopen, ligbedden en parasol per dag te huur.Ga het verder maar lekker zelf ontdekken.Veel plezier alvast.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel bij Kata Beach

M.
27-8-2010

Als afsluiter van onze pakketreis in Thailand hebben we een week verbleven in dit hotel. Heel mooi en goed verzorgd. Het personeel was wel wat ongeinteresseerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kata Palm Resort in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kata Palm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.