Géén boekingskosten

Hotel Kata Beach Resort

ThailandPhuketKata Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kata Beach Resort voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 35 reviews
+64/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 35 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

37 Reviews over Kata Beach Resort

• 9Diana10-08-2021

Heerlijk

Ik ben hier geweest in 2001 dus voor de tsunamie zwembad en hotel niet veel vanderd. Buiten die winkel straatwel zoals iknu zie .dat was zandweg met blikken kraampjes en winkels. Eten / ontbijd was heel goed .veel keus.

• 6Dezcend04-11-2013

Tegenvaller voor deze prijs

De ligging van dit hotel is echt perfect, aan de voorkant loop je zo de gezellige straat in vol winkeltjes en restaurantjes en aan de acherkant van het hotel ( aan de kant van de kamers en restaurant e.d) loop je zo vanuit het hotel het mooie kata strand op.

Echter vond ik het hotel geen fijne sfeer hebben ( misschien dat het er mee te maken had dat het erg rustig was) , het deed wat donker en somber aan ( met name de kamers, de donkere gangen) het (bediendend) personeel leek er weinig zin in te hebben, chagarijnig en zeker niet service gericht en dat maak je in Thailand wel erg weinig mee! Ontbijt buffet was karig en niet aantrekkelijk gepresenteerd, de kamers roken muf maar wel schoon.

Voor deze prijs vond ik het hotel tegenvallen, ik geef het wel een voldoende maar ik zal er niet weer terugkeren ondanks dat de ligging echt perfect is.

Een vorig bezoek heb ik Andaman Seaview geboekt in het naastliggende Karon Beach, deze zou ik eerder aanraden, ookal is de ligging iets minder.

• 8Astrid27-05-2013

prima hotel met thaise sfeer

Het is een prima hotel, mooie zwembaden, goede service en erg netjes. Het ademt een Thaise sfeer uit. Ligt dichtbij het strand, je kunt lopen of met hotel shuttle-service. Er is een balie om excursies te boeken. In de buurt zijn winkeltjes en eettentjes. Goede locatie voor het maken van excursies. Je kunt ook met een lokale bus voor 35 baht per persoon naar Phuket town. De kamers zijn goed onderhouden en alles wordt steeds netjes aangevuld. Je kunt gratis gebruik maken van een handdoekenservice en standaard krijg je elke dag 2 gratis flessen water op de kamer. Ontbijtbuffet is goed, maar niet overdadig.

• 7Karin Nieuwenhuis07-10-2012

Mooie lokatie, erg grootschalig en onpersoonlijk

Wij verbleven hier 2,5 week, maar hebben totaal geen persoonlijk contact met het personeel ervaren. Het is een mooi resort, maar ook erg groot wat m.n. het ontbijt nogal massaal maakte. De ligging aan het mooie, redelijk rustige Kata beach is overigens geweldig. Voor een plek aan het zwembad moet je vroeg opstaan, maar op het strand zijn genoeg ligstoelen beschikbaar.

• 9Astrid04-06-2012

echt een paradijs!

Een super hotel met een fantastische ligging! in een prachtige tuin met zwembad! heel vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat! zelfs het kamermeisje! wij hebben 3 weken in het paradijs geleefd! 1 min puntje veel last van muggen!(beten) maar dit mocht de pret niet drukken!

• 10hennie en hennie08-01-2012

een echte toppervanessen

super hotel,perfecte ligging,vriendelijk personeel super genoten een echte aanrader!!!

• 9Monique29-04-2010

leuk hotel midden in centrum

Mooi hotel midden in Kata Beach. Leuke en lekkere restaurants, ook aan strandkant, grote kamers, begane grond met prive-zwembadje. Wel duurder.Lekker ontbijt. Geen barretjes met dames, moet je ong 1 km. verder gaan. Plaats aan zwembad. Mooi strand, kunt hotelbadhanddoek meenemen, als je 10 meter verder loopt maar 1 rij stoelen, heerlijk rustig. Veel winkeltjes en massagesalons.

• 8Peter30-08-2008

Fijn en rustig hotel

Mooie schone kamers met lekkere bedden, lekker ontbijt,Personeel keurig en vriendelijk en behulpzaam. rustige ligging en toch binnen 15 min in Patong als je wilt stappen... fijn zwembad (maar wel vroeg gaan,anders alle bedden bezet!) mooi strand,openbaar maar niet vervelend.

• 7S. Christiaan14-03-2008

Hotel heeft een mooie ligging aan de meeste relaxt baai van Phuket. Tijdens de periode dat wij er waren was het erg druk met opvallend veel 65+ gasten. Dit bepaalt uiteraard ook de sfeer. Restaurants waren ongezellig met ongeinteresseerd personeel. Gelukkig in de omgeving wel heel veel leuke restaurantjes. Ontbijt buffet was ok maar het was zo druk dat je regelmatig moest wachten om buiten te ontbijten. Kamer was prachtig, rechtstreeks uitzicht op zee terwijl we er niet om gevraagd hadden en/of betaald terwijl het hotel vol zat!

• 6H. Aardse06-03-2008

Een muffe, vochtige kamer eigenlijk tamelijk 'verlopen' en zeer gehorige kamer. Geen uitzicht op zee, maar op een soort zwembadje: geen privacy. En dat terwijl we een kamer met zeezicht hadden besteld en dit een zogenaamde upgrading was naar hun duurste categorie! Absurd duur hotel en hoe dan ook te onverschillig personeel.

Hotel Kata Beach Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden