8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kata Beach Resort voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Kata Beach Resort in het Nederlands

Tegenvaller voor deze prijs

Dezcend
4-11-2013

De ligging van dit hotel is echt perfect, aan de voorkant loop je zo de gezellige straat in vol winkeltjes en restaurantjes en aan de acherkant van het hotel ( aan de kant van de kamers en restaurant e.d) loop je zo vanuit het hotel het mooie kata strand op.

Echter vond ik het hotel geen fijne sfeer hebben ( misschien dat het er mee te maken had dat het erg rustig was) , het deed wat donker en somber aan ( met name de kamers, de donkere gangen) het (bediendend) personeel leek er weinig zin in te hebben, chagarijnig en zeker niet service gericht en dat maak je in Thailand wel erg weinig mee! Ontbijt buffet was karig en niet aantrekkelijk gepresenteerd, de kamers roken muf maar wel schoon.

Voor deze prijs vond ik het hotel tegenvallen, ik geef het wel een voldoende maar ik zal er niet weer terugkeren ondanks dat de ligging echt perfect is.

Een vorig bezoek heb ik Andaman Seaview geboekt in het naastliggende Karon Beach, deze zou ik eerder aanraden, ookal is de ligging iets minder.

Gereisd met partner in november 2012

prima hotel met thaise sfeer

Astrid
27-5-2013

Het is een prima hotel, mooie zwembaden, goede service en erg netjes. Het ademt een Thaise sfeer uit. Ligt dichtbij het strand, je kunt lopen of met hotel shuttle-service. Er is een balie om excursies te boeken. In de buurt zijn winkeltjes en eettentjes. Goede locatie voor het maken van excursies. Je kunt ook met een lokale bus voor 35 baht per persoon naar Phuket town. De kamers zijn goed onderhouden en alles wordt steeds netjes aangevuld. Je kunt gratis gebruik maken van een handdoekenservice en standaard krijg je elke dag 2 gratis flessen water op de kamer. Ontbijtbuffet is goed, maar niet overdadig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Mooie lokatie, erg grootschalig en onpersoonlijk

Karin Nieuwenhuis
7-10-2012

Wij verbleven hier 2,5 week, maar hebben totaal geen persoonlijk contact met het personeel ervaren. Het is een mooi resort, maar ook erg groot wat m.n. het ontbijt nogal massaal maakte. De ligging aan het mooie, redelijk rustige Kata beach is overigens geweldig. Voor een plek aan het zwembad moet je vroeg opstaan, maar op het strand zijn genoeg ligstoelen beschikbaar.

Gereisd met partner in september 2012

echt een paradijs!

Astrid
4-6-2012

Een super hotel met een fantastische ligging! in een prachtige tuin met zwembad! heel vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat! zelfs het kamermeisje! wij hebben 3 weken in het paradijs geleefd! 1 min puntje veel last van muggen!(beten) maar dit mocht de pret niet drukken!

Gereisd alleenreizend in januari 2012

een echte toppervanessen

hennie en hennie
8-1-2012

super hotel,perfecte ligging,vriendelijk personeel super genoten een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in februari 2011

leuk hotel midden in centrum

Monique
29-4-2010

Mooi hotel midden in Kata Beach. Leuke en lekkere restaurants, ook aan strandkant, grote kamers, begane grond met prive-zwembadje.

Wel duurder.Lekker ontbijt. Geen barretjes met dames, moet je ong 1 km. verder gaan.

Plaats aan zwembad.

Mooi strand, kunt hotelbadhanddoek meenemen, als je 10 meter verder loopt maar 1 rij stoelen, heerlijk rustig.

Veel winkeltjes en massagesalons.

Gereisd met vrienden in april 2010

2008

Fijn en rustig hotel

Peter
30-8-2008

Mooie schone kamers met lekkere bedden, lekker ontbijt,Personeel keurig en vriendelijk en behulpzaam.

rustige ligging en toch binnen 15 min in Patong als je wilt stappen...

fijn zwembad (maar wel vroeg gaan,anders alle bedden bezet!)

mooi strand,openbaar maar niet vervelend.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Hotel heeft een mooie ligging aan de meeste relaxt baai van Phuket. Tijdens de periode dat wij er waren was het erg druk met opvallend veel 65+ gasten. Dit bepaalt uiteraard ook de sfeer. Restaurants waren ongezellig met ongeinteresseerd personeel. Gelukkig in de omgeving wel heel veel leuke restaurantjes. Ontbijt buffet was ok maar het was zo druk dat je regelmatig moest wachten om buiten te ontbijten. Kamer was prachtig, rechtstreeks uitzicht op zee terwijl we er niet om gevraagd hadden en/of betaald terwijl het hotel vol zat!

Gereisd met partner in februari 2008

Een muffe, vochtige kamer eigenlijk tamelijk 'verlopen' en zeer gehorige kamer. Geen uitzicht op zee, maar op een soort zwembadje: geen privacy. En dat terwijl we een kamer met zeezicht hadden besteld en dit een zogenaamde upgrading was naar hun duurste categorie! Absurd duur hotel en hoe dan ook te onverschillig personeel.

Gereisd met partner in februari 2008

Was hier in 2005 en dit is prima bevallen. Mooi, schoon, prima service, prachtig strand.

Enige minpuntjes zijn vooral de grote hoeveelheid gasten die het ontbijt erg massaal maken en de kwaliteit van het eten. Het eten is niet slecht maar helemaal aan toeristen aangepast. Een goede tip: probeer de hawkers in het winkelstraatje achter het hotel, die hebben heerlijke soep, gegrild vlees en vis en als toetje de lekkerste banana pancake!

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kata Beach Resort in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kata Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.