Hotel aan zeeWeer vandaag33°26°

2 reviews over Hotel Club Med Phuket in het Nederlands

Nog geen 2 sterren waard

J.
12-8-2014

Club Med Phuket bleek voor ons een grote desillusie. Geheel niet volgens de informatie van CM. Zwembad is erg verouderd en sfeerloos, het strand is openbaar en hoort niet bij CM, zoals de info doet denken. Om het te bereiken, moet je een weg oversteken waar auto's erg hard rijden. Maar je wordt begeleid door twee bewakers om aan de overkant te komen. Niet echt kindvriendelijk. De trap naar het strand is ingestort, maar iets verderop is een noodtrap gemaakt. Op het strand zijn geen strandbedden meer van CM, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Ook hierover informeert CM niet. Het Club Med dorp is in zijn geheel erg verouderd. Toen wij aankwamen bleek er een grote reparatie bezig te zijn aan het grote clubhuis bij het zwembad. Direct gebeld met kantoor Amsterdam en die hebben ons overgeboekt naar CM Bintan Indonesie. Dat was prachtig. Maar ook daar vonden wij dat het prijskaartje dat hangt aan een reis naar CM, niet in verhouding staat met de luxe en comfort die je mag verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
2008

In oktober 2006 zijn wij 10 dagen naar Club Med Phuket geweest. Een ruim clubdorp met gebouwen verspreid over de tuin. Ligging is goed. Je moet wel even de weg oversteken voor het strand. Let op: op het strand kun je massages nemen, maar ik ben hier erg ziek van geworden. Verder kun je er heerlijk eten en zijn er voldoende sporten te beoefenen. 's Avonds zijn er leuke shows. De GO's zijn zeer aardig en niet echt Frans georienteerd. Er wordt veel Engels gesproken. Kortom een fantastisch clubdorp

Gereisd met partner in oktober 2006

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Phuket in Kata Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Phuket zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.