Hotel Club Med Phuket

Hotel Club Med Phuketsterstersterster

6.8Voldoende

Thailand, Phuket, Kata Beach

Op vakantie geweest naar Club Med Phuket?

6.8Voldoende

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Club Med Phuket

• 4J.12-08-2014

Nog geen 2 sterren waard

Club Med Phuket bleek voor ons een grote desillusie. Geheel niet volgens de informatie van CM. Zwembad is erg verouderd en sfeerloos, het strand is openbaar en hoort niet bij CM, zoals de info doet denken. Om het te bereiken, moet je een weg oversteken waar auto's erg hard rijden. Maar je wordt begeleid door twee bewakers om aan de overkant te komen. Niet echt kindvriendelijk. De trap naar het strand is ingestort, maar iets verderop is een noodtrap gemaakt. Op het strand zijn geen strandbedden meer van CM, in tegenstelling tot voorgaande jaren. Ook hierover informeert CM niet. Het Club Med dorp is in zijn geheel erg verouderd. Toen wij aankwamen bleek er een grote reparatie bezig te zijn aan het grote clubhuis bij het zwembad. Direct gebeld met kantoor Amsterdam en die hebben ons overgeboekt naar CM Bintan Indonesie. Dat was prachtig. Maar ook daar vonden wij dat het prijskaartje dat hangt aan een reis naar CM, niet in verhouding staat met de luxe en comfort die je mag verwachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Monique18-02-2008

In oktober 2006 zijn wij 10 dagen naar Club Med Phuket geweest. Een ruim clubdorp met gebouwen verspreid over de tuin. Ligging is goed. Je moet wel even de weg oversteken voor het strand. Let op: op het strand kun je massages nemen, maar ik ben hier erg ziek van geworden. Verder kun je er heerlijk eten en zijn er voldoende sporten te beoefenen. 's Avonds zijn er leuke shows. De GO's zijn zeer aardig en niet echt Frans georienteerd. Er wordt veel Engels gesproken. Kortom een fantastisch clubdorp

Gereisd met partner in oktober 2006

0 tips over Hotel Club Med Phuket

0 vragen over Hotel Club Med Phuket

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Afstand tot strand< 25 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV