Hotel Boomerang Village Cottages

Hotel Boomerang Village Cottages

8.7Fantastisch

Thailand, Phuket, Kata Beach

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Boomerang Village Cottages voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Boomerang Village Cottages

• 9Bert van de Lisdonk23-07-2011

Geweldig hotel

Een geweldig hotel,maggerust opgewaardeerd worden tot 4 sterren. Geweldig ontbijt en restaurant. Italiaanse eigenaars dus de italiaanse keuken en Thaise keuken zijn prominent op de menukaart. Erg mooie kamers gelegen in een mooie tuin op een keline heuvel, uitstekende schoonmaak. Prima zwembad en erg vriendelijk peroneel. Het plaatsje Kata stelt niet veel voor, erg rommelig, maar er zijn 3 geweldige stranden. Karonbeach had onze voorkeur i.v.m. meer wind en hogere golven

Gereisd met partner in april 2011

• 9victor Bruggeman06-11-2010

wij gaan terug

Een prachtige resort op een bergflank. Mooie ruime cottages met het nodige comfort. Ontbijt inbegrepen is een heerlijke bedoening. Uitbaters zijn Italianen met kennis van Engels.Het resort ligt wat van het strand, maar ze voeren je er gratis naartoe en pikken je op ook. De weg te voet de heuvel op is echter stijl en vereist een goede fysieke conditie. Personeel heel vriendelijk. Na drie weken waren wij het er nog steeds niet moe. Nu gaan wij in februari 2011 terug voor 24 dagen om uit te rusten na een weekje noorden Chiang Mai bij Villa Anneloi.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Bert01-08-2010

Leuke plek maar let op soort huisje

Boomerang Village heeft een prachtig zwembad, prima eten en is op zich een leuke lokatie. Je loopt zo het stadje in (ongeveer 10 minuten) en je wordt naar het strand gebracht. Ons huisje (nr 13) viel wel wat tegen, want stond direct naast het zwembad en de ingang en de parkeerplaats zonder uitzicht op zee. Dit zie je niet terug op de website. Het strand bij Kata Beach vonden we niet bijzonder, Kata Noi vonden we leuker en schoner. Ook een betere plek om te snorkelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 5chantal-boeffie25-01-2010

Niet naar de bungalow maar naar de cottage

In december 2009 in Boomerang villange bingalow verbleven. Zoals de eigenaar zelf zegt, de bungalows moeten eigenlijk plat!! Daar zijn we het volledig mee eens. Het bed kan je haast geen bed noemen. De douche, tsja hij doet het een halve minuut en dan sta je ingezeepd en dan stopt het water gewoon en het komt ook niet meer. De waterleiding schijnt verkeerd te zijn aangelegd. Maar daarentegen Boomerang village cottage is heel mooi, daar kan je ook (optioneel) je ontbijt nuttigen. Er is een zwembad en de verblijven zijn echt mooit. Dus de cottage is een aanrader, maar ga niet naar de bungalow!!!

Gereisd met partner in december 2009

• 8manuela03-03-2009

topper

wij zijn in november hier geweest! echt super gehad mooi zwembad was net voor onze komst geopend vriendelijk personeel niks is teveel hele mooie huisjes half vrijstaand. we komen zeker een keertje terug

Gereisd met partner in maart 2009

• 10manuela02-12-2008

super mooi complex

super mooie cottages sfeer vol ingericht. heel mooi zwembad met ligbedden de huisjes liggen in een hele mooie goed onderhouden tuin. uitstekend ontbijt. restaurant is ook top je kan er heel lekker eten voor een prima prijs.Paolo( bedrijfsleider) regeld alles voor je niks is teveel en de rest van het personeel helemaal top. we komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Michiel17-11-2008

Prachtig romantisch

Wij hebben hier eind september een week vertoefd. Het was hier prachtig, de bungalows zijn zeer zmaakol en luxe ingericht. Goed bed en erg aardig (Italiaans) management. Het restaurantje is prima en niet duur. De ligging is op een berg, wel wat ver van zee. Dat is ietsje minder. Maar het uitzicht is daardoor wel weer mooi. Verder is de tuin rondom de bungalows supermooi en deze wordt iedere dag bijgehouden. Voor 3 euro per dag huur je een scooter, hiermee kun je het eiland verkennen. Kata heeft verder een prachtig strand en een redelijk rustig maar prima uitgaansleven.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Boomerang Village Cottages info