Hotel Malai House

• Goed: 7 - 8

=)

Rina
14-10-2009

Malai House heeft een samenwerkingsverband met het Sugar Palm hotel. Je kunt gebruiken maken van de faciliteiten van Sugar Palm (het zwembad, internet, ontbijt etc) maar de kamers bevinden zich in een apart gedeelte, wat wel weer vastzit aan Sugar Palm en bereikbaar is door een muur die ze hebben opengebroken.

De kamers zijn erg ruim, maar minder modern als die van Sugar Palm en de badkamer is een beetje gedateerd.

Verder een erg prettig verblijf gehad. Ontbijt is lekker en de ligging centraal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malai House in Karon Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malai House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malai House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.