Hotel Hilton Phuket Arcadia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Phuket Arcadia voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Hilton Phuket Arcadia

• 9Lode20-01-2016

De naam Arcadia zegt het al

Enorm groot hotel, architectonisch interessant complex in een schitterend aangelegde tuin. Veel bezocht door Amerikanen, Japanners en Russen. Kamers en services niets op aan te merken, maar wel een prijsniveau dat bij Hilton past. Geen eettentjes en strandstoelen op het strand, huidig regeringsbeleid. Wel eettentjes op 500 m ter hoogte van "the old Phuket"

• 8Roger08-10-2008

Leuk en luxe hotel

Het is een mooi hotel wel erg groot, maar heeft een rustige ligging, het is meer een zaken hotel dan een echt vakantie hotel. Voordeel was wel dat strand en zwembaden lekker rustig zijn. Het plaatsje zelf is rustig, maar je zit in het uitgaans leven in een paar minuten. het was in dat opzicht een juiste keuze, want Patong is verschrikkelijk, leuk om een keer gezien te hebben maar niet meer dan dat. Het hotel zelf ligt tsunami proof (hoger dan de zee) en is beveiligd dag en nacht door oplettende en vriendelijke bewaking. Nette kamers en super gastvrij personeel, maar dat is overal in Phuket. Het eten is buiten het hotel veeeel lekkerder en veeeel goedkoper. Vaak hoe kleiner en goedkoper de restaurants er uit zien, hoe beter het eten. Ook een massage is buiten het hotel beter, wel minder luxe dan de mooie spa van het Hilton. Al met al hebben wij een perfecte tijd gehad en in eind augustus weinig regen en een lekkere 30 graden. Karon Beach is erg leuk, zeker voor herhaling vatbaar.

• 9S. Jansen02-03-2008

Mooi luxe hotel waar de service perfect is. Alleen erg groot, ons te groot. Ontbijt/eten en de cappuchino pergect.

Familie

• 9Marlies en Rogier11-12-2007

Wij zijn 2,5 week in dit hotel geweest en we hebben ons geen moment verveeld. Elke avond is er live muziek in de lounge en de dames kunnen erg goed zingen. Het eten in het hotel is erg goed. Vooral het restaurant Neptunes is ons erg goed bevallen. Heerlijke steaks en shashimi.

Qua service is het hotel ook erg goed. Iedereen is erg behulpzaam en doen hun uiterste best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit hotel is zeker een aanrader.

• 9Wouter van Boesschoten01-10-2007

Hebben hier 13 nachtjes geslapen, echt een fantastisch mooi hotel, super nette goede service en lekkere restaurants.

• 8Elisabeth18-05-2007

Net terug uit Pukhet.Het Hilton is erg groot en wij vonden het wat saai en stilhotel maar waarschijnlijk omdat het laag seizoen was.Ontbijt was zeer goed .kamers goed heerlijk bed inrichting " zakelijk'.Eten in het Hilton is best prijzig een buffet.Slechts een maal gegeten verder buiten de deur gegeten was goed. Afstand naar Patong met een taxi ca.15.min.In patong

• 9Ben, Henriette, Jeroen, Aniek, Noortje en Marc12-01-2007

Hilton Phuket Arcadia is een schitterend gelegen hotel door een kustweg gescheiden van een mooi breed wit zandstand. Het complex zelf is erg groot maar er rijdt een hoteltreintje tussen de diverse ''wings''. Prachtig aangelegde tuinen waarin de diverse zwembaden gelegen zijn. Er zijn een aantal goede restaurants en bars waar het goed toeven is. Wij, 6 personen, hebben er tijdens de feestdagen gezeten en ondanks dat alle, meer dan 600, kamers volgeboekt waren was het er niet te druk. Op ca 500 mtr ligt het dorpje Karon met leuke restaurantjes, kroegen, winkels etc. Voor het hotel is een taxistandplaats. Karon Beach is een stuk rustiger dan Patong Beach. In Karon zitten voornamelijk scandinaviers. Hilton is aan te bevelen voor gasten die een wat luxere vakantie willen doorbrengen.

Familie

• 10cindy21-09-2006

wij zijn hier 8dagen geweest. en het was echt super. de mensen zijn er heel vriendelijk het is een heel luxe resort met alle gemakken. er wordt iedere dag schoon gemaakten alles wordt voor je gedaan. echt een aanrader. zeker de massage's in de spa bij het hotel die moet je gehad hebben. we hebben wel veel regen gehad maar zelfs dan hoef je je er niet te vervelen. wij gaan er zeker een keer terug

• 10Jan en Annelies19-07-2006

Schitterend hotel!!! Wij hebben deze reis naar Phuket gecombineerd met een citytrip naar Singapore!!! Een echte aanrader, maar wel vermoeiend (wij zijn meer dan 24 u onderweg geweest)!!! Zeer mooi en groot hotel met prachtige kamers en fantastische zwembaden. Wij zijn er geweest in september en hadden zowaar het hotel voor ons alleen!!! Alles in het hotel is redelijk duur, maar je krijgt wel waar voor je geld. Aanrader: huur een scooter om het eiland te verkennen. Als je steeds een tuctuc huurt, wordt het wel heel duur!!!

• 9Esther13-06-2004

Schitterend groot resort. Het eten in de diverse restaurants is fantastisch en de prijzen vallen mee. De massages waren erg goed. Echt een aanrader. Ik ga zeker nog een keer terug.

0 tips over Hotel Hilton Phuket Arcadia

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen