Hotel Andaman Seaview

Thailand, Phuket, Karon Beach

8.7Fantastisch

• Jacuzzi
  • Sauna

19 reviews over Hotel Andaman Seaview

• 9karlijnvandijck18-05-2015

Heerlijk hotel, goeie lokatie

we zitten nu voor vijf dagen in het andaman seavieuw hotel. De kamer is erg mooi en aardig schoon (klein beetje zwarte aanslag in de douche). De bedden liggen heerlijk. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is goed en uitgebreid. We hebben nog niet 's avonds hier gegeten omdat er genoeg restaurantjes in de buurt zijn die een stuk goedkoper zijn. Het is op dit moment heerlijk rustig in het hotel, waardoor er genoeg zonnebedjes zijn bij het zwembad. Ik kan me wel voorstellen dat als het druk is deze snel vol zijn. Let wel op bij het zwembad is de vloer van houten vlonders, dus zorg dat kleine kinderen goed vastzittende slippers dragen ivm splinters, Al ziet het er netjes uit. (Er zijn weinig dingen voor kinderen in het zwembad) In de buurt zijn voldoende restaurants, barretjes en winkels op vijf minuten loopafstand. Wat wel jammer is, is dat er op het strand geen bedjes van het hotel zijn, alleen een stukje verderop die je kan huren. al met al een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9snoeks30-08-2012

Fantastisch hotel

Dit hotel heeft een uitstekende ligging. Strand, winkels en restaurants op loopafstand. De kamer had alle voorzieningen, haardroger, badjas,slippers, koffie- of theezetmogelijkheden en zelfs een strandtas met de nodige bad-handdoeken. De kamer was netjes, elke dag schoongemaakt, maar was wel aan renovatie toe, vooral dan de badkamer.Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het onbijt vonden we minder ook al was er genoeg keuze als je 's morgen al gebakken patatjes, rijst en kipschotels lekker vindt. Er was slechts 1 soort kaas, een 2- tal soorten charcuterie en 2 soorten confituur, ook gekookte- spiegel- en volgens eigen keuze gebakken eitjes. Mocht het niet zo ver zijn, we zouden zeker opnieuw kiezen voor dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Patrick Merckx24-04-2012

Fantastisch hotel

Wij zijn net terug van twee weken vakantie in Andaman Seaview waar we vorig jaar eveneens verbleven hebben. Wij zijn naar het hotel teruggegaan omwille van het supervriendelijk personeel en het rijkelijke ontbijtbuffet. In de onmiddellijke buurt zijn heel wat gezellige restaurantjes (Thais of Westers) die de moeite waard zijn. De kamers zijn ruim met douche en bad en voorzien van een terras. De terrassen van de gelijkvloers gelegen kamers geven onmiddellijk uit in het zwembad; de hogergelegen kamers hebben meestal zeezicht. Dit hotel is echt een aanrader , wij keren alvast terug.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Beppy 28-10-2011

Fantastisch hotel

Prachtig hotel: uitstekende service; prima ligging vlak bij het strand; vriendelijk personeel; alles op kamer aanwezig; uitstekende keuken; ontbijt perfect; schitterend Spa aanwezig maar wel aan de prijzige kant. Karon beach is een mooi rustig strand met ligstoelen (tegen betaling) en prachtige zonsondergangen. In de directe omgeving zijn enkele winkeltjes en prima eettentjes. Massages zijn er overal volop. Wil je wat meer van de omgeving zien dan kun je vlakbij excursies boeken. De taxi en tuk tuk staan ook vlakbij het hotel. Wel afpingelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Martijn25-11-2010

Super

Super hotel. Alles perfect eigenlijk. Wel vrij prijzig t.o.v. andere hotels in de buurt. Echter kun je deze niet vanuit een reisorganisatie boeken. Eenmaal 1 keer naar phuket, dan leg je wel je contacten. Zo hebben wij rondreisje geboekt bij Benny(nederlander/Duitser). Hij spreekt Nederlands en kan alles regelen. En dat heeft hij perfect gedaan! Scooter hebben we ook bij Benny gehuurd. En natuurlijk thaise massage! Zijn shop heet Oay shop.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Fempie19-05-2010

Erg goed hotel

Super hotel. Prima service, nette kamers en goed ontbijt! Ik heb hier maar één nacht geslapen tijdens een studiereis (rondreis), dus ik kan weinig zeggen over de omgeving. Wat betreft de plaats Karon, daar kun je beter zitten dan in Patong Beach, tenzij je uiteraard de drukte op wil zoeken.

Zakelijk gereisd in juni 2008

• 8Frenck11-04-2010

meer 4* dan 3* !!

zeer goed hotel met uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid. in zijn totaliteit wat ouder maar prima onderhouden, overal hartstikke schoon, soms thema diners in het restaurant, ook altijd de moeite waard, ideale ligging, alles is op kleine loopafstand te doen.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9Marjo01-12-2009

Prima hotel

Ook wij hebben het super naar onze zin gehad. Ontbijt is prima. Personeel erg vriendelijk en als je iets vraagt wordt er direct op gereageerd. Mooi strand voor de deur. En alle 5 restaurantjes aan de weg zijn uitstekend. Met scooter rondgereden was ook heel leuk en veel mooie natuur gezien. Elke dag schoone handdoeken ook voor het strand. Zou zo weer eens terug gaan naar dit hotel ook voor de prima ligging, overal dichtbij.

Gereisd met partner in november 2009

• 10mandy28-09-2009

super goed hotel

wij waren er 1-08-09, het is een mooi hotel goede service aardige mensen en het ontbijt was ook goed! we hadden een mooie kamer erg ruim,elke dag word het schoongemaakt en word alles aangevuld handdoeken koffie thee,wij hebben het erg naar ons zin gehad!

Gereisd met partner in september 2009

• 9peter boussen05-05-2009

prima hotel

We waren in April2009 daar. Goed Hotel,mooi zwembad en nog beter strand. Onbijt was ook goed(alleen het ontbijt,we hebben er ook gedineerd en alleen de drankjes waren duurder dan een komplete maaltijd ink drank buiten het Hotel had ook niet gesmaakt) Winkels en barretjes direkt in de buurt.

Gereisd met partner in april 2009

Hotel Andaman Seaview info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages