Hotel aan zeeWeer vandaag32°23°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sunprime Kamala Beach & Resort voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort in het Nederlands

Nice!

AnnG
4-8-2015

Prachtige en zeer ruime schone kamers, zeker op de benedenverdieping met het zwembad voor het terras: zalig! Zeer goed restaurant met enorme goede klantvriendelijke service en heel erg lekker eten! Mooie ligging bij het strand. Slippers voorzien op de kamer moesten bij uitcheck echter betaald worden (wisten we niet vooraf!) en wanneer dochterlief per ongeluk een tas brak werd deze ook aangerekend aan een belachelijk hoog bedrag voor Thaise normen: dit vonden we dan weer een echte tegenvaller! Leuke bar en goede live muziek soms maar alles sloot heel erg vroeg: te vroeg!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

mooi hotel met veel zwembaden no kids super ;-)

peter
23-6-2014

mooi hotel met veel zwembaden mooie grote kamers en schoon . ontbijt goed en genoeg . dichtbij het strand wat in een leuke baai licht veel winkeltjes en eettentjes allemaal zeer goed eten en vers . winkelstraatje zeer dichtbij waar je lekkere eettentjes heb . shuttle bus vanuit het hotel naar phuket voor een paar bath

Gereisd Met partner in november 2012

Mooi hotel

rojo2006
1-6-2013

Mooi schoon hotel, goed ontbijt, prima ligging aan het strand waar je overigens wel moet betaklen voor een bedje.

Gereisd Met partner in april 2013

D-reizen

Zeer goed en rustig hotel!

Toon
5-11-2012

SUNPRIME is voor kinderen van 15, SUNWING maakt leeftijd niet uit! Sunprime is een mooi onderhouden hotel. Als jong koppel vonden we de rust zeker niet erg! vriendelijk en behulpzaam personeel, de meeste spreken goed Engels De kamer wordt dagelijks gekuist en je krijgt elke dag 1l water. Je kan ook elke dag nieuwe handdoeken vragen als je dit wenst. In de kamer zijn er ook Europese stopcontacten voorzien Het ontbijt is goed en verzorgd en kan tot 10.30u

De 4 zwembaden zijn mooi onderhouden Er is ook een kleine fitness, maar wel allemaal nieuwe toestellen. Het strand is ook rustig en mooi

één nadeel vonden wij dat de drank vrij duur is, gezien het Thaise leven. Een frisdrank is +- €2, dus wij zijn gewoon naar de supermarkt geweest om daar drank te halen en deze in onze frigo te steken.

In Kamala zijn er de nodige bars en resto's, keuze genoeg! Enkel de taxirit naar Patong is vrij duur (€10 enkel)

Gereisd Met partner in oktober 2012

goed hotel , prima ligging, weinig persoonlijkheid

wim fraiponts
3-12-2011

we zijn er als koppel 2 weken in november geweest en hebben er een hele mooie vakantie mee gemaakt . service : 10/10 heel vriendelijk , altijd paraat , goede room service , bekwaam goed engels sprekend personeel in lobby ligging : 10/10 : het mooie strand ligt aan hotel ( niet prive) temidden van allerlei restaurantjes en barkes en shops en massage . 2 minuten wandelen en je zit in het dorpje met een supermarktje (7/11) en bars en restaurants . kamala is rustig dus niet die heisa van patong. Als je naar patong wil gaan neem tuktuk of taxi voor 300/400 bath ( = belgische frank) hotel zelf 6/10 Ik kan weinig slrchts vertellen over hotel . Alles was prima MAAR geen sfeer maar dat wordt rijkelijk gecompenseerd door de ligging

Gereisd Met partner in januari 2011

Een toeristenfabriek

han_mirjam
5-2-2011

Een zeer druk groot complex. Normaal aan een tafeltje ontbijten is haast niet mogelijk, of je moet om 6.30 of 10.00 ontbijten. Je moet zelf maar een plekje aan de zwembadbar of elders zoeken.Terwijl er een 2e restaurant met ontbijtruimte is afgesloten. (personeelsbezuiniging) Service bij ontbijt minimaal. Kwaliteit ontbijt zeer goed en wordt goed aangevuld. Handdoeken worden al vanaf 7.00 op de ligbedden neergelegd en vanaf 10.00 ligt men er dan af en toe op (zwembaden strandzijde) Zwembaden bij receptie zijn rustiger. Mooie kamer met uitzicht op zee, maar airco zeer veel herrie en badkamermuren vies. Nieuwe eigenaar, nw. naam "Sunprime" /Kamala Beach Resort. Goedkoop eten in restaurantjes op de boulevard. Op strand ligbedden met parasol 150 Bth. (van het hotel 400 Bth) Mooie baai. Op korte loopafstand van het achterliggende dorpje met veel restaurants. 3 nachten geweest. Avondmarkt 5 min. lopen van voorkant hotel.

Gereisd Met partner in januari 2011

muffe kamer

franc en marlies
8-1-2011

Wij verbleven in een lager gelegen kamer die erg klam en muf was. De bedden zijn stevig en de kussens dik maar dit is bleek later in bijna heel Thailand zo. Verder een prima hotel, wel erg massaal en daardoor een beetje sfeerloos.

Gereisd Met partner in december 2010

Goed hotel aan het strand

Arjan en Leoni
20-12-2009

Fijn hotel om in te zitten (wordt wel aanzienlijk uitgebreid momenteel). Mooie zwembaden, direct gelegen aan het strand. Wij vinden het een aanrader. Massage`s waren ook fijn (6 euro, 1 uur). Op zich niet heel belangrijk want volgens mij kan dat overal kreeg ik de indruk. Geleidelijk aflopende zee. 20 minuten afstand phuket airport, dus fijne start voor een vakantie.

Gereisd Met partner in december 2009

Beste Plek in Kamala

Pauli
27-4-2009

Ben hier al 3x geweest, blijf terugkomen! Heerlijk en luxe hotel, maar niet te luxe dat je op je tenen moet lopen. Op het strand, met je voetjes praktisch in het zan d aan het zeer uitgebreide ontbijt buffet. Prachtig strand. Kamer is groot en heeft alles wat je nodig hebt. De airco is wat luid. De bedden beetje hard. Maar de rest compenseert dit tuimschoots. 2 zwembaden; zeer vriendelijk personeel (vooral Adam). Kortom...GA

Gereisd Met partner in maart 2009
2008

helemaal fantasties

xander
30-7-2008

was een top hotel met het personeel wat zeer vriendelijk was de ligging was lekkerr relaxed .

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort in Kamala Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime Kamala Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.