Géén boekingskosten

ThailandPhuketBang Tao

8.8FantastischScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

10 Reviews over Dusit Thani Laguna

• 9Wendy23-05-2016

Geweldig!

We zijn van 27 april tot 4 mei 2016 in dit hotel geweest en het is echt super. De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een deluxe kamer met zeezicht geboekt en kregen kamer 133. Je loopt je terras af, de tuin in en bent op het strand. De kamer is heel luxe, voorzien van alle gemakken en iedere dag vers fruit. Het hotel is prachtig gelegen, direct aan het strand en aan de mooie lagune. Bij het zwembad kun je iedere dag schone strandlakens ophalen. Er zijn voldoende bedjes. In de tuin kun je voor 500 bath een heerlijk massage doen van een uur. Voldoende restaurantjes maar deze zijn relatief duur. Als je het strand linksaf loopt, dan heb je na tien minuten lopen ook een aantal eetgelegenheden die lekker goedkoop zijn. Het hotel heeft een shuttle service die je gratis naar het stadje brengt. Het ontbijt is geweldig goed, er is van alles in voldoende mate te krijgen. Gewoon maximaal genieten hier en goed tot rust komen!!

• 10R.hessling11-08-2013

Goed hotel, mooiste kamer ooit gehad ( villa), mooi zwembad, mooi strand. Goede restaurants, en goed ontbijt. Prima vakantie gehad, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Zeer veel schreide en veel te zien in phuket.

• 10m.smit25-05-2008

Wat een superhotel. Bezocht met twee jonge kinderen. Heel kindvriendelijk. Goed eten, kinderanminatie. Heerlijk zwembad en mooie kamers. Wij hadden twee kamers met tussendeur. Kamers prachtig gelegen met uitzicht op lagune. Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een prachtige vakantie gehad.

• 9Peter14-10-2007

T'is al even geleden maar mijn partner en ik waren hier in december 2004, kort voor de Tsunami. Schitterend hotel met een uitstekende service. Wij hadden een Ocean view kamer op de verdieping. Prima verzorgd, vers fruit en perfecte housekeeping. De kamer op zich is niet zo bijzonder en een beetje uit de tijd. Met uitzondering van het geweldig goede ontbijtbuffet vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding van de hotel restaurants niet in orde. Te duur. Na eerste avond de vele restaurantjes op het strand net buiten het resort ontdekt en die zijn een aanrader! Prima service van strandtentjes op het resortstrand. De zee direct bij het hotel is overigens niet bijzonder. We hebben het al met al heerlijk gehad, maar niet zoiets van 'We willen persé nog eens terug'. (Hoewel dat zeker geen straf zou zijn!!)

• 7Ashwin27-07-2007

Net terug van 10 dagen Phuket, de ligging van het hotel is perfect, meteen aan het strand. Het hotel heeft een prachtige tuin, maar de kamers zijn veel te klein en absoluut niet in verhouding met de prijs. Verder zijn de hotelrestaurants matig, en zelf de "award wining" authentieke Thaise restaurant was slecht.

Verder zijn de consumptie prijzen veel te hoog. Er zijn echter genoeg locale stalletjes waar je tegen schappelijke prijzen consumpties kan kopen. Buiten het resort staan echter goede restaurants (Chabab, Little India) welke heerlijke maaltijden serveren. John's restaurant welke op het strand zit is redelijk goed te doen. Jammer is wel dat er naast het hotel wat Tsunami restanten liggen..

• 7Rianda Hulzebos03-07-2007

Hallo Wij waren zomer 2007 2 weken op dit hotel na 5 dagen in bangkok te zijn geweest.

Ik vondt dit hotel niet zo goed.................. We werden niet netjes ontvangen door het hotelpersoneel we moesten de receptie zelf maar op zoeken.

De kamer was best mooi en netjes. Het ontbijt vond ik matig ( wij zijn al naar vele andere 5 sterren hotels over de hele wereld geweest en dit deed echt 3 sterren aan).

Het hotel is wel mooi gelegen maar als je ergens anders wil eten ben je 20 euro lichter voor een ritje Patong....................(de restaurants op het hotel zijn net zo duur als in Nederland)

We hebben dus ook maar zelf een auto gehuurd!

Het personeel is wel heel vriendelijk en verder is het ook best een goed hotel alleen is het zn 5 sterren niet waard (eerder 4 sterren).

Voor meer info gerust mailen

• 9ed,trees28-04-2007

prima hotel mooie ligging,eten is vrij westers georienteerd,erg mooi thais restaurant en de itialiaan zeer smaakvol ingericht. de bedden in de standaard kamers zijn ronduit slecht

• 9Roger en Joyke07-12-2006

Een werkelijk prachtig hotel! Alles van het ontbijt tot het personeel is gewoon goed,we kunnen er niets anders van maken..

Dit hotel ligt als enige direct aan het strand(er zijn nog vier andere hotels,maar die liggen toch nog een 300m lopen van het strand af).

Het eten in het hotel is voor Thaise begrippen vrij prijzig,maar als je even het strand op loopt kun je met je voetje s in het zand voor 5 euro een heerlijke maaltijd krijgen! Wij aten altijd bij John Restaurant,echt een aanrader!(eerste restaurantje rechts het strand op)

Voor kinderen is dit hotel echt geweldig! De olifantjes lopen op het strand en voor 50 baht(1 euro) mag je er een stukje op rijden. De kidsclub is erg leuk,er zijn iedere dag verschillende activiteiten.

Het enige punt van kritiek is dat de kamer vrij klein is(maar wij hebben er dan ook samen met onze twee meisjes in moeten slapen).

• 9Bert van den Belt13-05-2004

Uitstekende locatie voor een rustige ontspannen vakantie, ver van het drukke Patong. Mooie gerenoveerde kamers. Schitterend zwembad en mooi strand.

• 10HILDE16-02-2004

WIJ WAREN IN DUSIT LAGUNA PHUKET OP 10 /02/04 IN EEN WOORD PRACHTIG ALLES IS ER ZEER MOOI EN ZEER GOED

Hotel Dusit Thani Laguna info

• BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)