Hotel Best Western Bang Tao Beach Resort

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Bang Tao Beach Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Best Western Bang Tao Beach Resort

• 9Van damme08-07-2019

Fatastisch

Supermooi proper hotel vriendelijk personeel en heel lekker eten!! Een aanrader!!

Met vrienden

• 8As30-07-2015

Mooie locatie

2 Hotelkamers met zeezicht, kregen een upgrade van zijzeezicht naar zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet en locatie prima. Hotel werd gerenoveerd tijdens ons verblijf. 1 Restaurant dicht en 2e zwembad met poolbar was geen optie voor gebruik i.v.m. lawaai en stankoverlast (verf/lijm). Geen communicatie over verbouwing/werkzaamheden. Lawaai van verbouwing was regelmatig storend. Er is wel renovatie nodig. Afvoer badkamer en toilet paar keer verstopt. Airco veroorzaakte water in de kledingkast waardoor vlekken in kleding. Wel alles keurig en snel opgelost. Supermarkt tegenover hotel is erg praktisch. Taxi standplaats ook, maar geen taxi's met meter. Er zijn vastgestelde prijzen voor de ritten en deze liggen vrij hoog.

Met oudere kinderen

• 8Henk en Lotty van de werfhorst02-02-2012

Leuke vakantie gehad in dit hotel

Prima kamers, schoon en goed verzorgd. Minibar en koffie en theezet mogelijkheden. Iedere dag 2 flessen water op de kamer. Wat ons tegenviel is dat de stoelen op het strand verpacht waren en je tegen betaling er gebruik van kon maken. Personeel kon niet goed engels spreken en zodoende ontstond er nog al eens verwarring vooral met Duits sprekende gasten. De all-inclusive formule was niet goed duidelijk bij iedereen. Het eten was prima, iedere avond een ander thema. De live muziek was meestal tijdens het eten wel te hard. Tussen de middag kon je in een andere restaurant van het hotel lunchen van de kaart. Er was voldoende animatie. Lekker aqua-gym in het zwembad. Het hotel is gelegen aan de drukke straat met veel winkeltjes. We vonden het strand wel een beetje smal. Veel kraampjes aan het strand. Je werd niet veel lastig gevallen door de strandverkopers.

Met vrienden

• 9Julia10-08-2009

Goed, maar niet uitstekend

Wij, echtpaar, verbleven hier twee weken in december. Locatie hotel is mooi en rustig. Strand is lang niet zo mooi als de folders doen geloven. Kamers nejes en verzorgd, maar zeer spartaans (houten stoeltjes, hard bed). Diner vonden wij echt geweldig, ontbijt niet. Phuket is enorm mooi, met veel leuke dingen om te doen!!

• 9william30-07-2009

prachtig hotel

Zijn er in mei 2009 voor 1 week geweest, is prachtig gelegen 2 mooie zwembaden en direct aan het strand gelegen. personeel en kamers zijn perfect. Goede Thaise massage rechtover hotel, goed eten bij Emmy restaurant ( bij het buitenkomen rechts 150meter) Zeker een aanrader voor wie en week een rustige vakantie wil doorbrengen. Patong centrum op 15min v/h hotel. (neem de bus v/h hotel en kom terug met tuk tuk). prachtige excursies mogelijk vanuit hotel.

• 9Linsey04-08-2008

Mooi en rustig hotel

Wij verbleven in dit hotel in juli 2008. Het hotel is niet echt groot, maar wel erg verzorgd en vlakbij het prachtige strand van Bang Tao. Het restaurant ligt vlak naast de zee, erg mooi dus. De kamers zijn verzorgd en hebben allemaal zicht op zee en zwembad. Wij vonden het wel jammer dat het zo afgelegen was. Je bent een half uur met de taxi (of shuttle bus) onderweg naar Patong Beach en 45 min naar Phuket Town. Buiten het hotel zijn er maar een paar restaurantjes, dus eten de meeste gasten in het hotel. De kaart was uitgebreid en het eten lekker.

• 8stef & stinie23-04-2008

slechts twee nachten verbleven begin maart 2008. wij namen all-in,in feite is dit niet nodig daar er ontzettend veel eethuisjes zijn langs het strand. Toch op verkenning geweest buiten het hotel : eetgelegenheden en massagesalons genoeg.Wij hadden niks negatiefs op dit hotel aan te merken. Kwaliteit eten,kamer, omgeving was lekker rustig,optredens 's avonds waren juist van pas.nog info, mail gerust

• 7P.Werner24-03-2008

Zeer slecht gelegen,arme buurt,geen shopping in de directe omgeving mogelijk

Alleenreizend

• 9Mars13-03-2008

Uitstekend hotel direct aan zee. Van alle gemakken voorzien: 2 mooie zwembaden, Thaise massage (400 tbt = ca. 8 euro per uur), niet te druk strand. Bang Tao is vrij rustig en relaxed. Het tegenovergestelde is het hectische Patong op 15 minuten afstand (taxi). Vanuit Bang Tao allerlei excursies mogelijk; 'Fantasea' is indrukwekkend, olifantentocht een must, bootje met schipper voor het hotel vaart je overal naar toe. Aanrader: ga lekker buiten de deur eten. Is lekker, gezellig, verrassend en spotgoedkoop. Op het strand pal naast het hotel 's avonds goed eten voor heel weinig (eten+drinken voor 2 pers. totaal ca. 9 euro..!!). Heerlijk eten met de voetjes in het zand en genieten van de zee.... Gevlogen (a'dam-muscat-phuket), goede verzorging, echter terugreis 12 uur vertraging...

• 8E. Sekeris01-03-2008

Mooie kamers. Prima schoongehouden. problemen worden direct opgelost. Ontbijt voor acht uur, dat is rustiger. helaas worden stoelen bij zwembad en strook aan het strand vroeg bezet. Eten trok ons niet aan. Je kunt vanuit het hotel naar rechts en bij de t-splitsing prima eten bij Kaen Khoon Café. Taxi chauffeurs tegenover hotel kunnen lastig doen over chauffeurs uit andere plaatsen. Eet niet bij Baan Rim Pa in Patong. Slecht en duur. Gelukkig is Bang Tao lekker rustig t.o.v. Patong.Huur een boot en ga lekker varen en snorkelen.

0 tips over Hotel Best Western Bang Tao Beach Resort

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Glutenvrij, Thais

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats