Hotel Amora Beach Resort

Hotel Amora Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Amora Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Amora Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig Hotel

Anton en Lia
25-8-2010

Amora Beach hotel ligt wat afgelegen in een rustige omgeving taxi,s en ander vervoer staan voor hotel, Amora heeft een prachtig zwembad en strand op 2 min lopen ligbedden gratis. Amora is een prachtig hotel met mooie kamers, maaltijden waren uitstekend. ook de bediening was vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amora Beach Resort in Bang Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amora Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amora Beach Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.