Hotel Allamanda Laguna Phuket

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Allamanda Laguna Phuket voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Allamanda Laguna Phuket in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2005

wij zijn hier in februari 2004 geweest, dus voor de tsunami. heerlijk rustig hotel, met fantastische familiekamers (kinderen apart slapen), super zwembad met kinderbadje en jacuzzi, kleinschalige eetgelegenheid (andere grote sjieke hotels in bangtao beach zijn veel massaler en ongezelliger) met een bootje wordt je over het meertje naar het superstrand gebracht, heel mooi wit zand, blauwe zee, lekkere eettentjes, massage enz. kortom: een echte aanrader, geboekt via greenwood travel in bangkok!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allamanda Laguna Phuket in Bang Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allamanda Laguna Phuket zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allamanda Laguna Phuket scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.