Hotel Conrad Koh Samui

Met jonge kinderen

prachtige rustige plek

mary
2-1-2014

Het Hotel (resort) ligt nogal afgelegen, ver weg van de toeristische gebieden (en dus ook van het nachtleven en het vliegveld). Je kunt dus niet even ergens een drankje gaan doen of winkeltjes kijken, daarvoor moet eerst vervoer worden georganiseerd. Maar voor wie een rustige vakantie zoekt, met permanent uitzicht over de golf van Thailand,

zwemmen in warm tropisch water, een eigen (infinity) zwembad bij elke kamer of villa is dit een ideale bestemming.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conrad Koh Samui in Ngam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conrad Koh Samui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.