Hotel The Passage Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag32°23°
Hotel The Passage Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor The Passage Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Passage Resort & Spa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi resort met prima "kamers"!

Vivienne
3-8-2010

The Passage is een relatief nieuw hotel met een ruime opzet. De kamers zijn een soort mini-huisjes en als gezin kun je gebruik maken van een soort huisje met een kleine huiskamer inclusief keukenbar, aparte slaapkamers met beide toegang tot de badkamer en direct gelegen aan het strand. Er komen veel gezinnen met kinderen in alle leeftijden, erg leuk in het zwembad. Het strand is minder, in zee kun je eigenlijk niet zwemmen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Passage Resort & Spa in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Passage Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.