Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

Hotel Pinnacle Samui Resort & Spastersterster

8.2Fantastisch

Thailand, Koh Samui, Mae Nam Beach

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pinnacle Samui Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

• 5Antpinette Schellart23-04-2014

Ik ben gek op Thailand maar dit hotel nooit weer

Ik vond de servide slecht. Men spreekt slecht engels. In de winkels en resturants in de omgeving spreekt men beter engels. Je krijgt iets anders dan je besteld en dan mag je datgene ook hebben wat je in eerste instantie bestelde maar dan moet je beide betalen. Nadat de gm zich er mee ging bemoeien werd het uitgezocht en kwam er excuses en werd het van de rekening gehaald

Gereisd met partner in april 2014

• 9Rene31-07-2013

Prachtig klein resort aan de zee

Mooi resort, met hotelkamers en bungalows. Wij hadden een net gerenoveerde bungalow, werkelijk prachtig. 2 minuten lopen vanaf het kleine strand met gratis strandbedden, klein zwembad en restaurant. Aanrader om hier een paar dagen je in een tropisch paradijs te wanen

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Astrid18-05-2013

nooit meer

Als je alleen rust en strand wilt, is dit een ideaal hotel. Buiten het hotel is niets te doen qua winkeltjes. Je bent veel te ver van alle attracties van het eiland en dit kun je alleen maar bereiken door excursies te doen. Het restaurant in het complex is totaal niet gastvrij, net alsof ze geen zin hebben om je te bedienen. De kamers zijn netjes, het ontbijt minimaal. Veel Duitsers. Kortom...wil je iets doen op het eiland, niet hier heen. Wil je rust en strand, dan zit je hier goed. Het hotel heeft 4 zwerfhonden rondlopen, te vies voor woorden.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9lineke02-04-2013

Pinnacle Samui is een paradijs

Prachtige huisjes van alle gemakken voorzien in een uitstekend onderhouden tuin.Schitterende tropische bloemen en planten, vogels en vlinders. Het privé strand met meer dan voldoende ligstoelen en parasols, een geweldige zee, weinig golfslag en direct diep. In het restaurant alleen het ontbijt genuttigd, er zijn voldoende hele goede restaurantjes in de buurt. Ook om excursie,s te boeken is er meer dan voldoende boekgelegenheid in de buurt. Wat winkels betreft is er niet zo veel keus, maar er rijden taxi,s genoeg om je naar een winkelcentrum te vervoeren en niet duur.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Pleunie-D30-07-2012

Fijne plek

Na een rondreis in Thailand in 2010 als laatste een bezoek gebracht aan Koh Samui in dit hotel. Na een drukke reis met veel indrukken was het heerlijk bijtankten hier. Het ontbijtbuffet was prima en het personeel was vriendelijk. De hotelkamer waarin wij verbleven was goed en van alle gemakken voorzien. De ligging was aan een rustig strand en dat was voor ons prima.

Gereisd met partner in juli 2010

• 5Rob Versteeg16-08-2010

Viel zwaar tegen, service ondermaats

Op zich een aardig hotel wat betreft de kamers in hotelgebouw, gelegen in een mooie tuin. Echter strand stelt niet veel voor als je hiervoor op Koh Phangan en Lamai beach bent geweest. Veel Duitsers in resort. Service was bedroevend: Late Check out niet mogelijk omdat alles vol zou zijn, hadden 2 kamers in hotel waarvan één op 2e verdieping en één op begane grond maar men zei dat er geen mogelijkheid was om beide kamers op dezelfde verdieping te krijgen. management sprak negatief over ondergetekende in het Thais tegen ander personeel van resort. nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8hein jussen18-11-2009

lekker rustig resort

mooi aan het strand gelegen resort. bij aankomst kregen we gratis een update naar een mooiere kamer. de bungalows die we hadden geboekt zijn vrij klein. alles is hier in principe goed alleen op het strand word nergens naar gekeken.[rommeltje] honden lopen gewoon door het restaurant. zijn veel mensen niet van gediend. restaurant is duur en eten niet zo goed. bij de kleine restaurants in de buurt kun je voor weinig geld veel beter eten. ontbijt is wel goed. bij het vrouwtje tegenover het hotel kun je prima trips regelen. ook scooters niet duur en word niet opgelicht.

Gereisd met partner in november 2009

• 6Deacon26-09-2009

Dit nooit meer

Wij zijn net terug van Koh Samui maar ons kan het niet bekoren, ik ben ook niet meer van plan om op deze site te kijken....wat de één goed en mooi vindt, hoeft de ander natuurlijk helemaal niet goed te vinden. Wij kwamen aan op ons resort Pinnacle rond 13.00 aan, onze bungalow konden we pas 18.00 uur in. Daar zijn we niet mee accoord gegaan. We hebben toen kamer in het hotel gekregen...wat achteraf veel beter was.(dus geluk bij ongeluk) Daarbij vonden we dat bij de receptie alles een beetje chaotisch overkwam. Het is inderdaad zoals omschreven een rustig gelegen resort, en na onze mening veels te ver weg van Chaweng +/- 20 a 25 minuten met taxi. Ontbijt was goed, strand was een smalle strook.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Burggraaf21-02-2009

Een aanrader voor rustzoekers

Bungalow in een prachtige tropische tuin. Vlak aan zee, zwembad en restaurant. Elke dag alles schoon. Ontbijt grandioos. Vanuit restaurant een prachtig uitzicht op zee. Personeel erg aardig.Bij het hotel is er aan de andere kant van de weg een klein reisbureau. Vrouwtje NOK regelt daar alles voor je voor een prima prijs. Een aanrader voor alles. Ons verblijf was daar 6 weken en we komen zeker daar terug voor onze rust. Gelukkig geen muziek op het strand. s'avonds bij het diner zachte muziek (evergreens). Dit is voor ons een klein paradijs. De veerboot naar andere eilanden is op 300 mtr afstand van het hotel. Wat een luxe. Op het strand is bij het fruitvrouwtje heerlijke mangos, ananas en mais te koop. Eethuisjes genoeg in de buurt.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8E. van Lieshout16-12-2008

Heerlijk hotel aan het strand

Verbleven in een superior bungalow, erg mooi en zeer ruim. Bungalow liggen in een prachtige tuin. Restaurant prima verzorgd en en een mooi zwembad met ligbedden en handdoekenservice.

Gereisd met partner in december 2008

4 tips over Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

• Antpinette Schellart, 23-04-2014

Er lopen veel zwefhonden die blaffen en bedelen tot op het terras en die de vuilnisbakken leeg eten en je 'snacht wakker houden. De bedjes waren vaak of of stuk. Dit werd opgelost met een boomstam eronder. De wijziging van het duikcenter was ons niet doorgegeven door de receptie terwijlde duikschool 5 keer had grbeld. Stand is hard grind dus niet fijn wandelen. Geen restaurantjes dicht bij aan het strand. Wit zacht strand in Bang Pro met gratis bedjes en top restaurantjes en heel goedkoop.

• Rene, 02-08-2013

Restaurant "peace" in de straat van het hotel is een echte thaise aanrader

• lineke, 02-04-2013

Als rust een must is ben je hier op de juiste plaats, wij hebben het allemaal als zeer positief ervaren.

0 vragen over Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Duits, Europees-Aziatisch, Internationaal, Lunchpakketten, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats