Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Pinnacle Samui Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa in het Nederlands

Ik ben gek op Thailand maar dit hotel nooit weer

Antpinette Schellart
23-4-2014

Ik vond de servide slecht. Men spreekt slecht engels. In de winkels en resturants in de omgeving spreekt men beter engels. Je krijgt iets anders dan je besteld en dan mag je datgene ook hebben wat je in eerste instantie bestelde maar dan moet je beide betalen. Nadat de gm zich er mee ging bemoeien werd het uitgezocht en kwam er excuses en werd het van de rekening gehaald

Prachtig klein resort aan de zee

Rene
31-7-2013

Mooi resort, met hotelkamers en bungalows. Wij hadden een net gerenoveerde bungalow, werkelijk prachtig. 2 minuten lopen vanaf het kleine strand met gratis strandbedden, klein zwembad en restaurant. Aanrader om hier een paar dagen je in een tropisch paradijs te wanen

nooit meer

Astrid
18-5-2013

Als je alleen rust en strand wilt, is dit een ideaal hotel. Buiten het hotel is niets te doen qua winkeltjes. Je bent veel te ver van alle attracties van het eiland en dit kun je alleen maar bereiken door excursies te doen. Het restaurant in het complex is totaal niet gastvrij, net alsof ze geen zin hebben om je te bedienen. De kamers zijn netjes, het ontbijt minimaal.

Veel Duitsers. Kortom...wil je iets doen op het eiland, niet hier heen. Wil je rust en strand, dan zit je hier goed. Het hotel heeft 4 zwerfhonden rondlopen, te vies voor woorden.

Pinnacle Samui is een paradijs

lineke
2-4-2013

Prachtige huisjes van alle gemakken voorzien in een uitstekend onderhouden tuin.Schitterende tropische bloemen en planten, vogels en vlinders. Het privé strand met meer dan voldoende ligstoelen en parasols, een geweldige zee, weinig golfslag en direct diep. In het restaurant alleen het ontbijt genuttigd, er zijn voldoende hele goede restaurantjes in de buurt.

Ook om excursie,s te boeken is er meer dan voldoende boekgelegenheid in de buurt. Wat winkels betreft is er niet zo veel keus, maar er rijden taxi,s genoeg om je naar een winkelcentrum te vervoeren en niet duur.

Fijne plek

Pleunie-D
30-7-2012

Na een rondreis in Thailand in 2010 als laatste een bezoek gebracht aan Koh Samui in dit hotel. Na een drukke reis met veel indrukken was het heerlijk bijtankten hier. Het ontbijtbuffet was prima en het personeel was vriendelijk. De hotelkamer waarin wij verbleven was goed en van alle gemakken voorzien. De ligging was aan een rustig strand en dat was voor ons prima.

Viel zwaar tegen, service ondermaats

Rob Versteeg
16-8-2010

Op zich een aardig hotel wat betreft de kamers in hotelgebouw, gelegen in een mooie tuin. Echter strand stelt niet veel voor als je hiervoor op Koh Phangan en Lamai beach bent geweest. Veel Duitsers in resort. Service was bedroevend: Late Check out niet mogelijk omdat alles vol zou zijn, hadden 2 kamers in hotel waarvan één op 2e verdieping en één op begane grond maar men zei dat er geen mogelijkheid was om beide kamers op dezelfde verdieping te krijgen. management sprak negatief over ondergetekende in het Thais tegen ander personeel van resort. nooit meer

lekker rustig resort

hein jussen
18-11-2009

mooi aan het strand gelegen resort. bij aankomst kregen we gratis een update naar een mooiere kamer. de bungalows die we hadden geboekt zijn vrij klein. alles is hier in principe goed alleen op het strand word nergens naar gekeken.[rommeltje]

honden lopen gewoon door het restaurant. zijn veel mensen niet van gediend. restaurant is duur en eten niet zo goed. bij de kleine restaurants in de buurt kun je voor weinig geld veel beter eten. ontbijt is wel goed. bij het vrouwtje tegenover het hotel kun je prima trips regelen. ook scooters niet duur en word niet opgelicht.

Dit nooit meer

Deacon
26-9-2009

Wij zijn net terug van Koh Samui maar ons kan het niet bekoren, ik ben ook niet meer van plan om op deze site te kijken....wat de één goed en mooi vindt, hoeft de ander natuurlijk helemaal niet goed te vinden. Wij kwamen aan op ons resort Pinnacle rond 13.00 aan, onze bungalow konden we pas 18.00 uur in. Daar zijn we niet mee accoord gegaan. We hebben toen kamer in het hotel gekregen...wat achteraf veel beter was.(dus geluk bij ongeluk) Daarbij vonden we dat bij de receptie alles een beetje chaotisch overkwam. Het is inderdaad zoals omschreven een rustig gelegen resort, en na onze mening veels te ver weg van Chaweng +/- 20 a 25 minuten met taxi.

Ontbijt was goed, strand was een smalle strook.

Een aanrader voor rustzoekers

Burggraaf
21-2-2009

Bungalow in een prachtige tropische tuin. Vlak aan zee, zwembad en restaurant. Elke dag alles schoon. Ontbijt grandioos. Vanuit restaurant een prachtig uitzicht op zee. Personeel erg aardig.Bij het hotel is er aan de andere kant van de weg een klein reisbureau. Vrouwtje NOK regelt daar alles voor je voor een prima prijs. Een aanrader voor alles. Ons verblijf was daar 6 weken en we komen zeker daar terug voor onze rust. Gelukkig geen muziek op het strand. s'avonds bij het diner zachte muziek (evergreens). Dit is voor ons een klein paradijs. De veerboot naar andere eilanden is op 300 mtr afstand van het hotel. Wat een luxe. Op het strand is bij het fruitvrouwtje heerlijke mangos, ananas en mais te koop. Eethuisjes genoeg in de buurt.

2008

Heerlijk hotel aan het strand

E. van Lieshout
16-12-2008

Verbleven in een superior bungalow, erg mooi en zeer ruim. Bungalow liggen in een prachtige tuin. Restaurant prima verzorgd en en een mooi zwembad met ligbedden en handdoekenservice.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pinnacle Samui Resort & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 31 reviews.