Hotel Hutcha Resort

HotelWeer vandaag33°24°
Hotel Hutcha Resort
9,3

3 reviews over Hotel Hutcha Resort in het Nederlands

Hutcha resort ligt aan Hat Mae Nam (noordzijde Koh Samui) en is een stuk meer ontspannen dan de resorts aand de oostelijke stranden. Luxe villa's met patio, uitstekend restaurant en heerlijke cocktails. Echt een fantastische plek voor een fatsoenlijke prijs.

Fantastisch resort, prachtige bungalows

Pauline
3-5-2011

Dit resort ligt niet direct aan zee, is ongeveer 15 meter lopen vanaf het restaurant. Personeel is heel vriendelijk, eten is echt heerlijk. De bungalows zijn erg mooi ingericht, en die van ons (riverside villa) lag aan de rivier (openlucht badkamer/regendouche). Het zwembad heeft een barretje, en de meneer die hier iedere dag stond maakte mijn oudste dochtertje met zijn grapjes iedere keer aan het schaterlachen. Het resort ligt vlakbij het dorpje, waar iedere donderdagavond een leuke markt is. In de directe opgeving zijn genoeg andere restaurantjes, maar bij het resort was het eten ook erg goed. Het resort ligt in een mooie tuin.

Heerlijke plek om uit te rusten

sandra
7-7-2010

Hutcha is een rustig resort dat goed onderhouden wordt. De hutjes worden op verzoek iedere dag schoongemaakt met daarbij schone handdoeken, wij hadden een superior huisje met airco wat wel aan te raden is. De hutjes zijn wel vrij klein maar hebben een ruime buiten douche met wasbak en toilet. Het bed is hard. Je kan er savonds heel goed eten dus je hoeft eigenlijk niet van het resort af. Ook ontbijt en lunch zijn goed. Het zwembad is heerlijk en heeft een jacuzzi gedeelte. Hutcha zit pal aan het strand dus op het strand liggen of een standwandeling behoren tot de opties. Vlak naast hutcha ( 3 min lopen) zit nog een leuk restaurantje waar je ook heerlijk vis kan eten. In het algemeen een heel goede prijs kwaliteit verhouding. Ook geschikt voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hutcha Resort in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hutcha Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hutcha Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.