Bungalow Coco Palm Beach Resort

Bungalow
Bungalow Coco Palm Beach Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Palm Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

nog nooit meegemaakt in 40 jaar

H.Tschernitz,
6-11-2013

was een geweldige Vakantie, Dubai, Bangkok (Le Meridian), Koh Samui (Renaissance Hotel en Chaweng Buri, en Koh Phangan. Maar

het COCO-PALM Beach Resort, Maenam Beach op Koh Samui was slechter dan slecht. Het Dak van de Bungalow lekte en stond onder water na een wolkbreuk. Kakkerlaken in de defecte douch. Betten van beton en

vanaf 7.00 en cirkelzaag. De volgende ochtend niemand van het management aanwezig. hebben 5 uur voor de receptie gewacht en gehoopt dat iemand ons helpt. We hadden het gevoel dat ze blij waren met ons vertrek! Nu hebben we om teruggave der kosten voor de niet gebruikte

nachten bij reisorganisatie gevraagd.

Kenmerken

7 reviews over Bungalow Coco Palm Beach Resort in het Nederlands

nog nooit meegemaakt in 40 jaar

H.Tschernitz
6-11-2013

nachten bij reisorganisatie gevraagd.

Een rustig paradijs op Koh Samui

Hanne
29-4-2012

Net terug van twee weken op dit park. Heel mooi in groen gelegen. Wij hadden een upgrade van van de superior naar een deluxe bungalow. De superior zijn twee onder 1 kap en deluxe bungalow vrijstaand. Een aantal van de huisjes zijn gemoderniseerd, onze bungalow nog niet. Bungalow staan inderdaad vrij op elkaar maar door het vele groen zeker niet hinderlijk. Wat ik in de bungalow mistte was kastruimte! Het is een 4 sterren maar dan volgens de buitenlandse 4 sterren dus niet vergelijkbaar naar europese standaard. Maar prima; ontbijtbuffet prima en het personeel zeer aardig. Spreken weinig tot geen engels maar juist dat heeft zijn charme. Strand is helemaal perfect, rustig en een mooie kalme zee. Bij 1 keer nee knikken lopen de verkopers op het strand gewoon door zonder moeilijk te doen!!

Lekker hotel

pamcop
29-12-2011

Ik snap vh Pinnacle niet, want dat hotel ligt er gewoon naast en dat vonden wij minder mooi. Cocopalm is een lekker hotel met prima bungalows. Wij vonden ze alleen wel erg dicht op elkaar staan, maar dat vond ik bij de meeste resorts die wij hebben gezien op Samui.

Wel een heerlijke veranda waar je heerlijk op kan zitten.

De bedden verschillen per bungalow (dit weten we omdat we moesten verhuizen omdat we langer wilde blijven dan gepland).

De tuin is mooi en wordt goed onderhouden. Wat wij heel erg leuk vonden is dat er 2 hondjes zijn, een blonde en een zwarte, die als je ze bij je bungalow wat te eten geeft, gewoon jouw honden worden en je naar het strand volgens en bij je blijven liggen e.d.. Ze zijn zo lief! Niet bij het restaurant eten geven, want dat vind heel bergrijpelijk het personeel daar niet leuk.

Het personeel is zoals overal in Thailand ook super lief.

Droomhotel op bounty-eiland!

Els ten Cate
7-9-2010

Op het terrein staat ook een klein appartementencomplexje van drie hoog(ong. 15 kamers) Deze zijn ruim, modern ingericht en superschoon; ruim balkon met stoelen en ligbed, verlichting en fan. Uitstekend verblijf gehad. In rustig deel van Ko Samui(wetskust eiland) Aanrader: eethuisje van Ma Pong aan de hoofdweg(zandweg)

Uitstekende accomodatie in rondreis richting Zuid Thailand Gaan zeker nog een keer terug voor langere periode...

Geweldig

Velthof
26-4-2010

in juni 2009 hier geweest. Het hotel ligt heerlijk afgelegen en heerlijk rustig op het strand. 's avonds met de taxi naar Chaweng is slechts 20 minuten en hier is het zeer goed vertoeven. Prachtige tijd gehad.

Bijv. "Wat een topper" "

j v sonsbeek
6-12-2009

een topper erg goed eten vriendelijke mensen zeker het scooter vrouwtje voor het park het park ligt er erg mooi en verzorgd bij alleen de kustlijn mag wat beter schoongemaakt worden

schitterende bungalows en mooie tuin

aad van de Ree-IJmuiden aan Zee
18-5-2009

het is niet allemaal nieuw meer hier, maar de plek is heel erg mooi,je loopt zo het strand op en de bungalows zien er verschrikkelijk gezellig uit,ruimte genoeg en je hebt je eigen terras.rondom zit je tussen de bomen en struiken,keurig netjes verzorgt allemaal. Behoorlijk groot zwembad en een heel mooi strand voor de deur.alleen het restaurant is van een mindere kwaliteit,maar als je het park afloopt,links af,dan zijn er verschillende zeer goede en goedkope restaurants te vinden.

Al met al wij hebben het hier erg naar onze zin gehad,na eerst 2 weken door heel Thailand te zijn getrokken [ moet je echt eens doen verschrikkelijk mooi land en hele aardige mensen en ontzettend lekker eten,maakt niet uit waar je eet overal is het heerlijk]

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Coco Palm Beach Resort in Mae Nam Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Coco Palm Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.