Kleine hotelsWeer vandaag32°24°

2 reviews over Hotel The Lipa Lovely in het Nederlands

Goede plekom te ontstressen

Angela
16-11-2014

Prachtige locatie in een rustig gedeelte van Samui. Per toeval ontdekt tijdens een scootertocht in 2013 en in 2014 4 nachten geboekt. Je weet via de website ongeveer wat je kan verwachten (geen luxe) maar dat de bedden zo hard zijn hadden wij niet verwacht. Echt slecht door geslapen en daardoor ook niet helemaal ontstresst. Nog een minpunt is de 2-stralige douchekop, niet handig om je haar mee uit te spoelen. Ontbijt is oke, je kiest dmv een pick-list wat je wilt hebben en dat wordt dan geserveerd. Restaurant Big John is prima, niks mis mee.

Gereisd Met partner in september 2014

Super leuk resort(je)

Ria van Oudenaren
14-4-2009

Wij waren hier eind maart 2009 voor (helaas) maar 3 nachten. Hadden een vrijstaande bungalow met uitzicht over het zwembad en de zee. Ontbijt stelt niet zoveel voor maar het eten 's avonds was heerlijk met veel keuze. Super vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht voor de gasten. Klein zwembad, maar het strand ligt 10 stappen verwijderd met gratis ligbedden. Wie voor rust komt is het zeker een aanrader. Vergeleken bij het drukke Lamai was dit voor ons een paradijsje. Als we nog eens naar Samui gaan komen we hier zeker terug.

Gereisd Met partner in maart 2009

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

• Adres95/70 Moo 2 ,Lipanoi A. 84140(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lipa Lovely in Lipa Noi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lipa Lovely zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.