Géén boekingskosten

Hotel Weekender Resort

ThailandKoh SamuiLamai Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Weekender Resort voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 11 reviews

6.5VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

12 Reviews over Weekender Resort

• 7Manuela Krieger19-01-2014

redelijk hotel

Dit hotel ligt direct aan het strand.Mooi zwembad,en er zijn ligbedden en parasolletjes op het strand.Wij hadden een kamer aan de straatkant, maar geen last van de herrie op straat.Het hotel ligt midden in het centrum van Lamai.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.De prijs/kwaliteitverhouding vonden wij niet helemaal super... Dit hotel heeft een restaurant,en hele leuke tafeltjes om te dineren op het strand. Helaas klagen veel mensen over het ontbijt,en dat is volkomen terecht.Er wordt niet op tijd bijgevuld,het brood was smaakloos(groen en geel brood??? nooit ergens gezien..)De eerste dag van ons verblijf was het hotel druk bezet,en was er maar 1kok voor de gebakken eitjes waardoor er een hele lange rij ontstond.Dit hotel zou meer aan het ontbijt moeten doen.De kamers waren schoon,met veel ruimte.Gelegenheid voor massage met uitzicht op strand(300 baht)Wifi niet gratis,en ook niet op de kamer,wel op het strand.

• 7Debbie Vink22-02-2011

Mooi Resort

Wij hebben hier 3 nachten in een Thai house gelogeerd. Niks mis mee alleen een ouderen resort, veel mensen die hier overwinteren. Het zwembad loopt bijna door in de zee erg mooi. Het ontbijt viel tegen, weinig keus. Je loopt het resort af en je loopt zo in de gezellige straatjes van Lamai. Aanrader ga op het pleintje eten bij de kraampjes erg lekker en goedkoop. Huur een brommer en ga het eiland verkennen.

• 7Mirella Zuurbier29-11-2010

Niet zo....

Wij zijn net terug van 2 weken Thailand, Koh Samui. Het is een duur eiland vergeleken bij de rest van Thailand. Overal zijn er vaste prijsafspraken of het nu een massage of een taxirit is. Afdingen gaat helaas bijna niet. Hadden wel een super grote kamer wat erg handig was met onze 2 dochters (4 en 2 jaar) Zij hadden een eigen bed. Deze waren alleen erg hard! Ontbijt was erg simpel. (Jam en gebakken eieren)

• 7Stela Jonášová18-01-2010

Era super!!

é super per la sua posizione. prima colazone abbondante dalle 6 fino alle 10:30 inclusa nel prezzo. Ce l´hai piscina, sdrai, asciugamani, sei sulla spiaggia e sei nel centro. mi é piaciuto molto e non mancava niente., Sono stata in bungalow con la mamma e ho pagato 1500 bath al giorno per due persone - cioé circa 30 € ed era il periodo natalizio, sono ritornata il 28 dicembre 2009. Uno deve essere preparato per il grande caldo ogni giorno, prendere tanti libri, tenere l´aria condizionata in stanza accesa,.

• 4james25-06-2009

if u book this hotel upgrade becuase the basic rooms are just that and very poorly maintained we had a showe that didnt quite work unless you were 8 feet tall and the taps in the bath were falling out of the wall. the hotel is ideally situated just on the beach so a good location. it has a very nice pool and serves a good buffet type breakfast.

• 1Andy06-10-2008

nie wieder

wir haben das hotel über [*] gebucht und als wir dort angekommen sind erst einmal positiv überrascht über die Lage. Allerdings wurden wir auf dem Gang zu unserem Zimmer von einer Kakerlake begrüßt. Das Zimmer war sehr verschmutzt, es lagen noch Handtücher vom Vornutzer in der Badewanne. Die Einrichtung hat Ihre besten Zeiten schon hinter sich. Zu allem Überfluss waren die Bauarbeiten für die neuen Teile der Anlage noch in vollem Gange und dadurch der Strand nur über eine abenteuerliche Brücke zu erreichen, auf der man auf herausstehende Nägel achten musste. Hinzu kam der Baustellenlärm am Pool. Auch in den schon fertigen Teilen der neuen Anlage gab es von Nutzern beschwerden wegen der Sauberkeit der Zimmer.

Zu guter letzt wollte man uns noch bei der Stornierung des Zimmers eine Room Charge unterjubeln die wir nicht in Anspruch genommen hatten. Fazit nie wieder auch wenn es renoviert ist!!! [*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht.]

• 8Jan Belhamel22-05-2008

Eén van de weinige plekken waar je betaalbaar met z'n vieren kon overnachten in een familiekamer. De kamer was ruim met 2 2 persoonsbedden. Vlak bij het strand en een mooi zwembad. Dicht bij het centrum en weer ver weg genoeg om geen geluidsoverlast te hebben. Niet super de luxe maar zeer redelijk.

• 7Lydia Ruhrwiem31-03-2008

Als ich da war hatte ich nicht den Eindruck in ein Stundenhotel gelandet zu sein. Das Personal war freundlich, das Zimmer einfach aber sauber. Die Lage ist schön, direkt am Strand. Am Strand gibt es Liegestühle und Schirme und am Pool Sonnenliegen. Reicht völlig aus. Sehr gestört hat mich, daß die Bauarbeiten die ab April geplant sind. vorverlegt wurden und es dadurch sehr laut war.

• 2Christa Engelmaier16-03-2008

Als ich nach 36 Stunden ankam und ich in ein Stundenhotel gelandet bin ist mir das lachen vergangen nach 2 Tagen bekam ich dann ein besseres Zimmer mußte aber 200 Euro mehr bezahlen von der schönen Insel ist nicht mehr viel da traurig alleine die Sitzliege eine Frechheit man kann sich nicht einmal sonnen die Anlage würde für mich 1 Stern dafür bekommen aber das ist denen egal die Leute kommen so und so.....

• 9kees01-09-2007

sawadika ,wij zij hier neer gestreken in juni na een geweldige bruiloft bij een vriend die in thailand is gaan wonen.Dit is voor ons een vakantie om nooit meer te vergeten wij waren met 3 stellen waarvan wij alle 3 een andere accomodatie hadden geboekt via het internet.hotel,thai house en de luxe thai house . alle 3 perfect alleen inderdaad het thai huisje is wel wat verouderd maar na een paar dagen overgeboekt naar het hotel was totaal geen probleem .geen bijbetaling . De ligging is echt perfect 1x rollen en je ligt in de zee . wij waren er toen er gebouwd werd, maar we hebben er geen last van gehad. Elke dag werd er schoongemaakt elke dag schone handdoeken en lakens. .Nen die er werkte daar kon je goed engels mee praten en zij heeft ons veel verteld over de bezienswaardig heden op het eiland Al met al een geweldige vakantie wij komen hier zeker nog een x terug.

Hotel Weekender Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden