Hotel Weekender Resort

Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Weekender Resort

• 7Manuela Krieger19-01-2014

redelijk hotel

Dit hotel ligt direct aan het strand.Mooi zwembad,en er zijn ligbedden en parasolletjes op het strand.Wij hadden een kamer aan de straatkant, maar geen last van de herrie op straat.Het hotel ligt midden in het centrum van Lamai.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.De prijs/kwaliteitverhouding vonden wij niet helemaal super... Dit hotel heeft een restaurant,en hele leuke tafeltjes om te dineren op het strand. Helaas klagen veel mensen over het ontbijt,en dat is volkomen terecht.Er wordt niet op tijd bijgevuld,het brood was smaakloos(groen en geel brood??? nooit ergens gezien..)De eerste dag van ons verblijf was het hotel druk bezet,en was er maar 1kok voor de gebakken eitjes waardoor er een hele lange rij ontstond.Dit hotel zou meer aan het ontbijt moeten doen.De kamers waren schoon,met veel ruimte.Gelegenheid voor massage met uitzicht op strand(300 baht)Wifi niet gratis,en ook niet op de kamer,wel op het strand.

• 7Debbie Vink22-02-2011

Mooi Resort

Wij hebben hier 3 nachten in een Thai house gelogeerd. Niks mis mee alleen een ouderen resort, veel mensen die hier overwinteren. Het zwembad loopt bijna door in de zee erg mooi. Het ontbijt viel tegen, weinig keus. Je loopt het resort af en je loopt zo in de gezellige straatjes van Lamai. Aanrader ga op het pleintje eten bij de kraampjes erg lekker en goedkoop. Huur een brommer en ga het eiland verkennen.

• 7Mirella Zuurbier29-11-2010

Niet zo....

Wij zijn net terug van 2 weken Thailand, Koh Samui. Het is een duur eiland vergeleken bij de rest van Thailand. Overal zijn er vaste prijsafspraken of het nu een massage of een taxirit is. Afdingen gaat helaas bijna niet. Hadden wel een super grote kamer wat erg handig was met onze 2 dochters (4 en 2 jaar) Zij hadden een eigen bed. Deze waren alleen erg hard! Ontbijt was erg simpel. (Jam en gebakken eieren)

Met jonge kinderen

• 8Jan Belhamel22-05-2008

Eén van de weinige plekken waar je betaalbaar met z'n vieren kon overnachten in een familiekamer. De kamer was ruim met 2 2 persoonsbedden. Vlak bij het strand en een mooi zwembad. Dicht bij het centrum en weer ver weg genoeg om geen geluidsoverlast te hebben. Niet super de luxe maar zeer redelijk.

Familie

• 9kees01-09-2007

sawadika ,wij zij hier neer gestreken in juni na een geweldige bruiloft bij een vriend die in thailand is gaan wonen.Dit is voor ons een vakantie om nooit meer te vergeten wij waren met 3 stellen waarvan wij alle 3 een andere accomodatie hadden geboekt via het internet.hotel,thai house en de luxe thai house . alle 3 perfect alleen inderdaad het thai huisje is wel wat verouderd maar na een paar dagen overgeboekt naar het hotel was totaal geen probleem .geen bijbetaling . De ligging is echt perfect 1x rollen en je ligt in de zee . wij waren er toen er gebouwd werd, maar we hebben er geen last van gehad. Elke dag werd er schoongemaakt elke dag schone handdoeken en lakens. .Nen die er werkte daar kon je goed engels mee praten en zij heeft ons veel verteld over de bezienswaardig heden op het eiland Al met al een geweldige vakantie wij komen hier zeker nog een x terug.

• 8Annemarie20-08-2007

Wij zijn eind juli hier geweest. Hadden de erg verouderde Thai house, de rest ziet er beter uit.Ligging is perfect, strand is mooi en je bent zo in het uitgaansleven van Lamai.Ook fijne plaats met kinderen. Goed hotel maar ik zou volgende keer niet meer voor Thai House kiezen ook al kun je daar met gemak met 4 of 5 man slapen

Familie

• 8Hans en Marijke18-02-2006

Weekender Resort ligt in het centrum van Lamai Beach. Heeft een rustige ligging direct bij het strand. Mooie,schone slaapkamers. Het is geen luxe complex maar het zeer de moeite waard. Een kleine aanmerking, tijdens ons verblijf was het ontbijtbuffet elke keer op en moest je voor bijvulling vragen.

Anders

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats