Hotel Thai House Beach Resort

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Thai House Beach Resort voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Thai House Beach Resort

• 9Fred31-07-2015

mooie hotel aan het strand

Aanrader als je lekker wil relaxen in een goed hotel aan het strand! We hadden een deluxe kamer die ruim is en een balkon heeft. Service en eten is goed. In de winkelstraat zijn genoeg restaurants. Massages in het hotel Zijn heerlijk👍😄

• 9Wendy25-02-2014

Prima hotel

We zijn 2 weken in dit hotel geweest. En het is ons prima bevallen. We werden altijd vriendelijk geholpen. Het eten was altijd goed. De kamer was ruim en goed onderhouden. De ligging van het hotel was ook goed aan het begin van het centrum dus je geen overlast maar je bent zo bij alle winkeltjes en restaurantjes. Wij vonden het echt een top hotel.

• 10Linda170421-12-2013

Mooi resort, heerlijk relaxen

Na onze rondreis door Thailand zijn we hier een week geweest om te relaxen. Heel erg mooi resort met restaurant en zwembad aan het strand. Niet al te groot waardoor er altijd voldoende plek is. Mooi grote kamers met uitzicht op het water. Erg leuk personeel!

• 6robert.maas26-02-2013

Beter een ander hotel zoeken

We hebben geen beste ervaring gehad in dit hotel.Het zwembad was een paar dagen groen van de algen waardoor er niet gezwommen kon worden.Het management wilde niets weten van een korting.Tevens bleek dat er nogal wat verschillen zaten in kosten die gerekend werden voor de kamers.Er waren mensen die de helft minder betaalden en het leek willekeur voor wat je betaalde per kamer.We zijn op zoek gegaan naar een ander hotel en kwamen uit bij veel betere hotels in Lamai voor de helft minder dan in Thai House,het loont dus om te gaan shoppen in Lamai!!

Met jonge kinderen

• 7D. Aarts09-01-2013

Prima hotel!

Wij hebben 5 heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. Prima kamer, vriendelijk personeel, goede ligging direct aan het strand, leuk zwembad en op loopafstand van de winkels. Wat voor ons echter een hele grote tegenvaller was was het feit dat wij op oudjaarsavond een VERPLICHT galadiner moesten boeken, voor zo'n 100,00 p.p. Daar was ik van te voren al niet blij mee maar als we daar wilden verblijven waren we dat verplicht. Op de avond zelf bleek dat dit bedrag echt absurd hoog was, zeker voor Thaise begrippen! Het diner was 'gewoon' een buffet en het drinken bleek niet eens bij die prijs inbegrepen te zijn. Doordat het die avond regende duurde het ook nog eens tot 22.00 voordat we droog konden eten... Natuurlijk hebben wij laten weten dat we ons een best bekocht voelden maar we kregen niet het gevoel dat we heel serieus werden genomen. Het geld was toch al binnen zullen ze gedacht hebben.... Door dit voorval hebben we een heel vervelend gevoel overgehouden aan dit hotel.

• 10Martin en Anja15-02-2012

Perfect!

Hotel ligt in een zijstraat midden in het centrum van Lamai (mooier en rustiger dan Chaweng). Fantastisch personeel en keurige kamers. Dagelijks schone (strand) handdoeken en schoonmaak kamer. Leuk aangelegde tuin met zwembad en restaurant. Ontbijt goed, keus genoeg! Strand via trapje bereikbaar. Restaurants in de omgeving genoeg, perfect en goedkoop! Tip: snorkelen bij Koh Tao (1 uur varen met speedboot), echt fantastisch. Klein minpuntje: Handdoekje leggen op het strand, heel vervelend! Desondanks een fantastisch hotel die je zeker moet aanraden!!

• 7Angela05-02-2012

Leuk hotel

Dit is een leuk hotel voor maximaal een week Lamai, niet langer. Wij hadden een villa geboekt en kwamen terecht in een soort van betonnen bunker waarvan de badkamer nog niet af was, compleet met muggennest en reptiel achtige beestjes. Na klagen bij de manager konden we in een andere villa die wel af was, super service! Het ontbijt is magertjes en zwembad opgepropt, wel leuke tijd gehad door met de scooter het eiland rond te rijden. Het dorpje Lamai heb je na 3x wandelen ook wel gezien.

Met vrienden

• 7Hilbrand23-08-2011

Redelijk hotel maar Lamai Beach is FAKE.

Het hotel ziet er prima uit maar onze kamer was redelijk vanwege het slechte uitzicht op 2 betonnen tanks vanaf het balkon (wel garden view geboekt) en de badkamer die opgeknapt moest worden. Later deze vakantie ook nog op Koh Samui in een vijf sterren resort geweest voor maar 35 euro per nacht meer dus heb ik vraagtekens bij de prijs / kwaliteit van dit drie sterren hotel.

Het hotel heeft een leuk zwembad maar niet al te groot; het is wel direct gelegen aan het strand en ook daar zijn voldoende strandbedden beschikbaar. De handdoekenservice is goed. Het hotel ligt aan de "winkelstraat" van Lamai Beach maar je hebt er geen overlast van. Jammer is wel dat Lamai Beach ontzettend FAKE is; er worden alleen maar nepgoederen verkocht en er zijn totaal geen autentieke winkeltjes. Dag 1 is dit nog wel leuk maar na 3 a 4 dagen kan je geen nepgoederen meer zien. Persoonlijk zou ik niet 2 of 3 weken in dit hotel zitten omdat je het "dorpje" dan echt wel hebt gezien.

• 9Jan en Annet17-08-2011

Geweldig

Thai House Beach Resort in Lamai Beach (Koh Samui) is super!! Leuke Thais uitziende gebouwen tussen de palmbomen en bananenplanten, direct aan het strand (met strandbedden) en vrijwel direct aan de winkelstraat. Het personeel is ontzettend vriendelijk en attent. Ook de service is prima, de strandtas van het hotel wordt iedere avond voorzien van schone strandlakens, indien gewenst iedere dag schone handdoeken en lakens. een waterkoker en koffie en thee op de kamer. Gratis internet.

• 9Harmen23-01-2011

Net hotel met mooie ligging

Dit hotel ligt erg mooi, je loopt zo het strand op en daar staan al stoelen klaar voor de klanten. De kamers zien er erg goed uit en er is gratis internet aanwezig,erg handig. Het onbijt is wel goed, je hebt voldoende keus en je kan dineren in de stad gelijk op de hoek. Daar zitten erg leuke en goedkope restaurants. Een scooter huren is een goede tip,je kan voor 2 euro een scooter huren voor de hele dag en het hele eiland zien. Onderweg kan je lekker eten bij lokale mensen,super. Een echte aanrader.

2 tips over Hotel Thai House Beach Resort

• Wendy, 25-02-2014

Als je het hotel uit loopt zit er links een klein winkeltje. De eigenaar brengt je voor 500 baht naar het vliegveld. Dit klinkt belachelijk duur maar het hotel rekkend maar liefst 800 baht. Nog een andere tip neem een massage in het hotel bij het strand die zijn echt goed!

• Angela, 05-02-2012

Huur een scooter en rij het eiland rond, echt fantastisch om te doen. Let wel op dat je niet te hard rijdt, die dingen gaan knoerhard.

0 vragen over Hotel Thai House Beach Resort

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAziatisch, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats