Hotel Serene Hill Resort and Spa

Hotel Serene Hill Resort and Spastersterster

9Fenomenaal

Thailand, Koh Samui, Lamai Beach

Op vakantie geweest naar Serene Hill Resort and Spa?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Serene Hill Resort and Spa voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Serene Hill Resort and Spa

• 9Anne rademaker18-08-2007

Wij hebben hier 7 nachten doorgebracht de accomodaties zijn geheel in Thaise stijl uitgevoerd temidden van een geweldige tuin. De Staff is heel erg vriendelijk en hulpvaardig Dit complex ligt ongeveer 10 minuten lopen van het strand, maar vannuit het resort hebben ze een busje die je webrengt en weer komt ophalen van het strand. Alles werd tot in de puntjes geregeld, ook de tripjes die we hebben geregeld vanuit het resort waren altijd goed gregeld. Een minpuntje als je slecht ter been bent of al wat ouder of met kleine kinderen reis vraag dan zeker een accomodatie onder aan de berg, want het uitzicht boven is formidabel maar wel heeeeeel vermoeiend als je meerdere dagen de hele stijle heuvel moet beklimmen. Als ik weer op Koh Samui ben zal ik zeker weer dit resort boeken ook omdat de opgeving het plaatsje Lamai en strand Lamai zeker heel gezellig en niet te druk zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Anne Rademaker18-08-2007

Een geweldig in Thai bouwstijl uitgevoerd Resort met uiterst hulpvaardig vriendelijk personeel. Vlakbij Lamai Beach waar je op verzoek met hun eigen vervoer gebracht en gehaald kan worden. Er is 1 minpuntje als je al wat ouder bent of slecht terbeen of met kleine kinderen vraag dan een accomodatie onder aan de heuvel want bovenin kan je wel genieten van het geweldige uitzicht maar..... de trap naar boven is erg stijl en lang en vermoeiend.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

0 tips over Hotel Serene Hill Resort and Spa

0 vragen over Hotel Serene Hill Resort and Spa

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres12760 M.3 Lamai Beach A. 84310(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website