Hotel Rocky Resort

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Rocky Resort

• 10fnfroos03-09-2014

Fantastisch!!

Eind juli zijn wij hier met onze kinderen en vrienden geweest voor ons huwelijk. Het was in één woord geweldig. Het is geen goedkoop resort, maar alles is tot in de puntjes verzorgd. Prachtige kamers/badkamers, zwembaden, tuin met mooie Thaise beelden en bloemen en 's avonds prachtig verlicht.....super. Het ontbijt is heel uitgebreid. Je wordt er in de watten gelegd door het personeel. IJswater en fruitstokjes op het privé strand, heerlijk. Onze huwelijksdag was geweldig! Denk dat er geen mooiere locatie te vinden is om te trouwen. De hele dag was heel goed verzorgd (door hun eigen wedding planner Ann Lim) en het eten was werkelijk heerlijk!! We komen hier zeker nog eens terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 10van hecke04-06-2014

Beste hotel

Het enige minpunt is dat er veel trappen zijn maar voor de rest is dit een schitterend hotel waar je vlak aan zee heel lekker kan tafelen. Waar kan je iedere morgen als ontbijt roze zalm met groene asperges en gepocheerde eieren met spinazie eten, om maar iets te noemen. Ook het avondeten kan niet veel beter met live dans en muziek erbij. Aan het zwembad passeren ze regelmatig met fruitsate's en drinkwater is er steeds voorzien. Eens in de week een gratis cocktailavond met bijhorende hapjes in een mooi verlichte tuin. Kajakken kan naar believen. Zeer mooie en ruime kamers, gelegen in een groen decor. Het hotel is ietwat afgelegen van het centrum maar de shuttle bus brengt je gratis daarheen. Zou hier zeker nog terug komen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Mimy-6407-08-2012

Prachtig, maar prijzig!

Gezin met 2 kinderen 12 en 9 jr. Schitterend mooi hotel. Naar wat de locals zeggen, " second best" van Samui. Dat vind je zeker terug in de prijzen van de kamers, eten en drinken. Ontbijt super! Voor lunch of diner van kaart absurt hoge prijzen. Komt nog tax bovenop. bv springrolls 250 bath ex 10% service kosten en ex 7 %vat. Op Koh Tao bij Sensi Paradise (tip!)120 bath incl. En dat waren gemiddelde prijzen. Vandaar lage score, wel erg lekker! Kleine hoeveelheden. 3 prachtige zwembaden. Super kamers. Kmr 333 aanrader. Schoon. Vriendelijk personeel. Bibliotheek aanwezig. Gratis badhanddoeken. Ver van winkels, moet met taxi. Shuttlebus vanaf resort paar keer per dag gratis. Rustige zee. Prima voor kinderen. Ondiep, mooi helder. Kano's gratis te gebruiken bij resort. Bij nacht sprookjesachtig verlicht! Gratis drinkwater bij zwembaden. Nogmaals? Ja, mits teveel geld ;-) 5 dagen in dit resort was een aanslag op ons budget, ondanks dat we al bijna niets te eten en t drinken namen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0l&J22-01-2012

Pure verwennerij, geweldig!

Prachtig resort met vriendelijke mensen. Het is er de Deense eigenaars alles aan gelegen om de gasten een aangenaam verbllijf te bezorgen en dat lukt ze ook. Tot in de puntjes verzorgt alles van de tuinen tot de kamers en het eten. Water bij het zwembad en stokjes fruit, bedden in de avond opengeslagen met en snoepje er op en kaarsje aan in de badkamer. Heel romantisch en een fijne sfeer. Met smaak gestyled alles. Vrijdagavond gratis cocktails met heerlijk hapjes. Ontbijt a la carte en gedeeltelijk buffet. Zowel ontbijt als lunch en avondeten van hoog niveau.
    Klein minpuntje vonden we dat van onze luxe garden rooms de balkons vrij klein waren We hadden met onze kinderen 2 kamers naast elkaar maar konden niet bij elkaar zitten. En voor zicht op zee liefhebbers maar weinig bedjes beschikbaar. Klein stukje rechts uit hotel goed Thais restaurant. Koh Samui zelf had ons na al veel van Thailand gezien te hebben helaas niet veel te bieden maar Rocky Resort maakte alles goed. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Astrid05-10-2011

Alle sterren waardig

Hotel Rocky Resort vlakbij Lamai Beach op Koh Samui is een waanzinnig mooi en goed onderhouden resort. Opgehaald door de chauffeur van Rocky's vanaf het vliegveld, werden we daarna ontvangen met een welkomst coctail. Het hotel ligt aan het strand en heeft twee schitterende zwembaden. Het restaurant waar een goed ontbijt wordt geserveerd kijkt uit op zee. Er is een tweede restaurant vlakbij het bovengelegen zwembad. De bediening is uitstekend en er is een uitgebreide kaart. Er zijn verschillende soorten kamers, die met veel aandacht zijn ingericht. Schone grote kamers, mooie ruime badkamer en een heerlijk balkon. Aan het eind van de dag staat er een busje klaar om je naar Lamai Beach te brengen. Tip: boek een dagexcursie bij de receptie om met een auto en eigen chauffeur het eiland rond te reizen. Ontzettend leuk om te doen en je krijgt direct een goede indruk van Koh Samui. Rocky Resort ligt wel wat afgelegen, maar je kunt de drukte altijd opzoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10Nora19-08-2011

Prachtig!!

Het Rocky Resort is werkelijk waar prachtig! Superluxe. De mensen zijn vriendelijk of anders gezegd; doen alles voor je. De kamer zag er prachtig uit, superluxe, schoon, nieuw en je komt niks te kort. Er werd bij aankomst een schaal vers fruit op de kamer gebracht, service. De kamer staat vol met presentjes. Het ontbijt is zeer uitgebreid en je komt niks te kort!! Een prachtige omgeving, prachtig zwembad en het ligt naast het strand. Wel een smal strand. Het resort ligt wel een eindje lopen (beter niet lopen maar een scooter) naar Lamai Beach.

Ik zou er zou graag nog een keer naar toe willen, het was echt een beleving!

Op kindvriendelijkheid heb ik niet gelet maar dat zal vast ook in orde zijn!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Astrid09-03-2011

Geweldig resort waar je je helemaal thuis voelt.

Het resort ligt buiten Lamai Beach. Voordeel lekker rustig en de drukte kun je altijd opzoeken. De service is helemaal geweldig. Je voelt je thuis. Alles is zo schoon en goed onderhouden. Twee geweldige zwembaden en een mooi strand. Ruime keuze van menu's in het restaurant. De inrichting van de kamers is heel natuurlijk en goed bij elkaar gezocht en je ziet dat er veel aandacht aan geschonken is. Er rijdt een hotelbusje drie keer per dag naar Lamai beach. Wij hebben op het resort een auto met chauffeur geregeld voor een rondreis van vijf uur over het eiland. Dit is een echte aanrader. Ook werden wij op het vliegveld opgehaald door iemand van het hotel. Daarna een heel warm welkom in de receptie met een coctail en daarna werden we begeleidt naar de kamer. In één woord: Geweldig! Hier zijn we van plan om vaker naar terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10Gerard07-08-2010

Rocky ligt net een buiten de drukte van Lamai aan een privé-strand. Prachtige kamers en een uitstekend (bekroond) restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ook het ontbijt is van zeer goede kwaliteit. Het is kleinschalig (nu 34 kamers), eind van het jaar komen er 16 kamers bij. Tevens wordt er een nieuw kinderzwembad gebouwd met glijbaan. We hebben ons er 8 dagen uitstekend vermaak. Auto of scooter huren kan bij het hotel (og om de hoek) en dat is zeker de moeite waard. Lamai zelf is vergeleken met Chaweng gemoedelijk. Je wordt er niet de restaurants og winkeltjes ingetrokken. Alles met elkaar een uitstekende en mooi bestemming.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Hotel Rocky Resort info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen