Hotel Renaissance Koh Samui Resort & Spa

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag32°24°
Hotel Renaissance Koh Samui Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Koh Samui Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Renaissance Koh Samui Resort & Spa in het Nederlands

Lekker aan het strand

Frans
29-6-2013

Onze honeymoon hier doorgebracht, fantastisch!

De catering-manager was een nederlander, hij probeert er echt iets van te maken.

Wil je nog meer terrasjes, strand en bruisende uitgangscentra, dan moet je helaas een stukje wandelen, taxi nemen of hotel-shuttle, de laatste slechts 2 of 3 maal per dag.

Kamers hebben een upgrade nodig.

Absoluut geen 5-sterren waardig

Catharina
26-12-2012

Dit hotel is absoluut geen 5-sterren waardig. Wie vaker in 5sterren hotels verblijft zal zeker ontevreden zijn. Ontbijt is zeer matig, zelfs vliegen op het brood. Als je rond 10.30 bij het zwembad aankomt zijn er geen ligbedden meer, ook zijn de handdoeken vaak op bij het zwembad. Het 50 meter zwembad is helemaal een aanfluiting, de bar gesloten, maar een paar ligbedden. En hij werd zeker niet elke dag schoongemaakt aan het blad-afval op de bodem gezien. Zo zijn er nog tientallen kleine dingen die je hier mist maar wel in een 5-sterren hotel behoort te hebben. Ook is het onderhoudt niet naar behoren. Dit hotel zou gewaardeerd moeten worden als 3+ hotel, maar zeker geen 5sterren.

Rustige ligging, direct aan zee

Frans & family
7-8-2011

Schitterend hotel, hebt wel scooter nodig. Te huur, naast de deur voor

150 bath (3,60 euro) per dag. Snorkelen: huur voor 1600 bath een longtailboat met kapitein voor een hele dag in het zuidelijk deel van het eiland. Hotel heeft ook shuttledienst naar Lamai en Shaweng. Helm op scooter verplicht. Elke week 1 à 2 politiecontroles op het eiland. Boete: 300 bath.

D-reizen

Ligt wat acheraf maar chaweng is makkelijk met de taxi te bereiken. Mooi zwembad en mooi uitzicht over de baai. De suites hebben eigen zwembad/jacuzzi met uitzicht over de zee.

Super hotel

Yvonne
5-8-2009

Prachtig hotel,mooie kamers met prive bubbelbad op balkon, apparte douche en wc. Wel veel trappen lopen naar het strand en zwembad. Het restaurant vonden wij aan de dure kant.

2008

Topper super hotel, gastvrij en uitmuntend

Jochem in de Cleef
25-11-2008

Wat een ongeloofelijk mooi hotel, en een top service zoals ik deze nog nergens ervaren heb. Je voelt je tijdens het verblijf net de koning. De kamers zijn super mooi, met eigen prive bubbelbad op het balkon, en in mooi design. Beste hotel waar ik ooit geweest ben. Het eten in de diverste restuarants is ook erg goed, en als je bij het zwembad ligt komt de bediening met koude citroengras washandjes. Ook de tuinen (waar meerdere tuinmannen heel de dag mee bezig zijn) is erg mooi en bijzonder.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Koh Samui Resort & Spa in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Koh Samui Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.