Hotel Langham Place

HotelWeer vandaag34°26°
Hotel Langham Place
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Langham Place in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig hotel

geertje
15-9-2010

Heel modern, neem absoluut de kamers aan zwembad, wat een luxe, direct vanuit je kamer het zwembad in.

Op loopafstand van winkels, ook over strand is het dorp te voet goed bereikbaar.

Een hele relax sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langham Place in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langham Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Langham Place scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.