Hotel Buddy Samui

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
Hotel Buddy Samui

4 reviews over Hotel Buddy Samui in het Nederlands

Het hotel heeft een prachtige architectonische vormgeving, en straalt luxe en rust uit. De kamers zijn in koloniale stijl ingericht en zeker geen standaard hotelkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid, echter de nadruk ligt wel op warm eten zoals noodles, rijst etc. Er is relatief weinig brood en cake en ook geen croissants. Absoluut minpunt is de ligging langs de drukke weg. Een van de zwembaden en het strand ligt aan de andere kant van een drukke autoweg. Ondanks dat het hotel verkeersregelaars inzet is het een uitdaging om veilig de weg over te steken. Ook was tijdens ons verblijf het strand voor het hotel wegens bouwactiviteiten afgesloten, en moest je een aantal minuten lopen. De afstand naar het centrum van Lamai is ongeveer 20 minuten lopen, en je kan het beste over het strand lopen ipv langs de drukke autoweg.

Mooi hotel aan een minder mooi strand

Jan en Gidia
30-3-2013

Buddy is een prima hotel, mooie kamers, twee fijne zwembaden, een goed ontbijt, een mooie fitnessruimte en vriendelijk personeel. Op het complex zijn diverse winkels en restaurants maar daar was het toen wij er waren heel stil. Met als gevolg dat je daar niet zo snel gebruik van maakt. Het hotel ligt vlak bij Lamai Beach maar dat is ons erg tegengevallen. Het strand is redelijk maar het water is ronduit smerig. Het strand en het water in Chaweng zijn daarentegen geweldig. Buddy ligt op 20 minuten lopen van het centrum van Lamai. Dit is met een taxi of lopend goed te bereiken. Prima hotel voor een paar dagen maar wat ons betreft niet voor een langere strandvakantie.

Een waar paradijs!

Patricia
12-8-2011

Met 9 personen verbleven wij in Buddy Oriental beach resort. De kamers zijn geweldig! Van alle gemakken voorzien: airco, lekkere bedden, koelkastje, kluis en föhn. Zelfs een badjas en slippers/pantoffels staan voor je klaar. Het personeel is erg vriendelijk en begroet je ook elke dag. Lamai centrum ligt ongeveer op 20 minuten afstand. Met een taxi/truck ben je er zo voor weinig geld. Al moet je wel opletten dat je afdingt, want ze kunnen een bedrag vragen wat niet redelijk is! Verder ontzettend genoten!!

Fantastisch hotel

Willem
12-8-2011

het is geen 3 * hotel maar een 4* hotel. Super mooi het lijkt op een Disney hotel met daarom heen winkels bv een pizzeria, ierse pub ,supermarkt ,hamburger restaurant en coffee world. 2 zwembaden .Super vriendelijk personeel ,ontbijt ook goed. Kamers zijn heel mooi ,wij hebben nog nooit zo'n mooi hotel gehad en we zijn toch veel in hotels geweest bijna allemaal 4 *. Is ongeveer 20/25 minuten lopen naar centrum van Lamai

heel leuk stadje

We hebben een aantal aanbieders voor Buddy Samui voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buddy Samui in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buddy Samui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.