1 review over Hotel Ananta Lamai Beach Resort in het Nederlands

2008

Eentje die je niet mag missen

Lydia
29-9-2008

Ananta is een resort gelegen aan het einde van het strand van Lamai. Door de taxichauffeurs alleen te vinden als ze weten dat het naast de Grandfather en Grandmother rock ligt. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam, echt dankbare mensen! Je kunt bij Ananta goed terecht als je graag wilt genieten van een beetje rust, dichtbij het uitgaansleven. Daarnaast heb je een geweldig uitzicht en een soort privéstrandje, maar voor de liefhebber is er ook een zwembad. Ook voor een masage kan je bij Ananta goed terecht, deze is meer dan het geld waard! Over de prijs van de kamers kun je wel onderhandelen, zeker in het laagseizoen. Wij waren er in september, hadden een superleuk contact met de medewerkers. Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in september 2008

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Ananta Lamai Beach Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ananta Lamai Beach Resort in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ananta Lamai Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.