Hotel Am Samui Palace

KinderhotelWeer vandaag31°24°
Hotel Am Samui Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Am Samui Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Am Samui Palace in het Nederlands

Een zeer mooi en geweldig hotel

Jan van Lieshout
6-3-2017

Het hotel ligt in het centrum. Maar ondanks die ligging heb je totaal geen enkel overlast of hinder, dit omdat het ongeveer 50 van de hoofdweg terug is gelegen.

Het personeel is super vriendelijk,en behulpzaam. Het ontbijt is prima, alleen zijn ze niet erg Europees georiënteerd.

Er is meer dan voldoende te eten vooral warm, brood is een beetje minder aanwezig. Maar kwalitatief is het uitstekend.

Het hotel heeft twee zeer mooie zwembaden, die totaal verschillend zijn. De ene is aangelegd met veel groen, en het andere is strak en modern. Met meer dan voldoende ligbedden, Je loopt het zwembad uit, en je bent met 50 meter op het mooi strand.

Kortom dit hotel kan ik een ieder aanraden. Wij zijn hier 18 dagen geweest,en het was geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Samui Palace in Lamai Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Samui Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.