Hotel Aloha Resort

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Aloha Resort

• 9Frank van Dusseldorp03-08-2019

Heerlijk!!!

Heerlijk resort op de mooiste locatie van Lamai Beach. Zeer vriendelijk personeel en goede kamers met lekker bed. Onze transfer kwam niet opdagen, toen heeft het hotel ons naar de boot gebracht met hun eigen auto. Heerlijk eten tegen een goede prijs. Hotel is wel wat gedateerd.

Met oudere kinderen

• 2017
    7Brandje24-06-2017

Verouderd hotel, prachtig aan zee gelegen

Dit hotel is geen aanrader, het ontbijt is ronduit slecht (bij vertrek kregen we een ontbijtkit waar een heel leger mieren in liep), het personeel is niet erg geïnteresseerd. De bedden zijn goed, maar het hotel is van binnen redelijk verwaarloosd. Wel goede airco. Heel erg veel zich vervelend personeel. De tuin en het zwembad zijn mooi, veel palmbomen en je stapt vanuit de tuin zo op het strand, dat is natuurlijk heerlijk. Weinig ligbedden. De overwegend Russische gasten (chagrijnig!) leggen's morgens al heel vroeg hun handdoek op een vd tuinbedjes, zodat je als je later komt geen plek meer hebt. Wij waren er in juni, hotel zat voor minder dan de helft vol. Wsl in hoogseizoen geen plek meer in de tuin. Lunch is redelijk, diner wordt idd niet gepromoot, niet uitgeprobeerd want niet ver van het hotel is een fantastische night foodmarkt (uit het hotel naar rechts lopen, iets voorbij de MacDonalds links), waar alle nationaliteiten samen aan lange tafels eten, supergezellig (je drinken haal je bij de 7/11). Strand is prachtig, bounty! De service, als je vragen hebt, is trouwens wel goed: onze zieke zoon werd gratis door het hotelbusje naar de lokale dokter gebracht.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Marjolijn16-09-2016

Heerlijke accomodatie

Mooie ruime schone kamers. Kamers op de bg zijn stuk eenvoudiger maar ook prima. Personeel erg vriendelijk.Ligging aan schoon strand met prachtig uitzicht op zee. Ontbijt eenvoudig, lunchmogelijkheden goed, diner werd niet gepromoot, alles donker, dus geen gasten.

• 8Siddjen02-08-2009

vreselijk ontbijt

Ligging is goed. Kamer was goed. Wij hadden een benedenkamer met uitzicht op de tuin. Mooi zwembad.Het ontbijt is vreselijk slecht.Er liepen kleine mieren over het brood.Elke vrijdag is er BBQ op het strand en die is uitstekend. Hotel werd door toeristen uit Denemarken,Finland,Noorwegen en Rusland bezocht. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Wij hebben ons prima vermaakt maar volgende keer een ander hotel.

Met jonge kinderen

• 5Harry17-12-2008

"Dit nooit meer"

In juli 2008 hebben wij dit hotel bezocht. Het hotel werd op dat moment grondig gerenoveerd, met alle geluidsoverlast van dien.Naast het hotel was een enorme bouwput, wat ook veel overlast gaf. Kamer was mooi, maar airco werkte nauwelijks. Mensen zijn niet echt vriendelijk en het ontbijt matig.

Met jonge kinderen

• 5Esmé21-09-2008

Vergane glorie

Na hier 1 nacht verbleven te hebben waren we snel weg. Wij zochten luxe voor een paar laatste dagen strand aan het eind van een rondreis. Prijzen (laagseizoen) 56 euro incusief ontbijt. Ontbijt was ronduit slecht. Fruit niet goed gesneden, mierzoete yoghurt en kleffe cornflakes. Sinaasappelsap was ranja etc. Niet wat je verwacht van een resort. Wel mooie tuin, zwembad en ligbedden aan strand met handdoekenservice. Veel Russen in het hotel. Kamer niet goed onderhouden, raakt oud en vervallen. Er naast wordt een nieuw resort gebouwd, geeft overlast. Ligging op zich prima in Lamai.

Wij vinden dit zeker geen aanrader.

• 9marc20-01-2008

goed hotel,vlak aan't strand gelegen,de zee is wel wat ruw (golfslag),ligging is perfect in het centrum, mogelijkheid om scooters te huren

Met vrienden

• 8Lotte08-01-2007

Wij zijn in juli 2006 naar het Aloha Resort geweest. Wij vonden het ontbijt lekker. Strand is mooi, zwembad ook. Het hotel ligt lekker rustig. De kamers vonden wij wel wat eenvoudig, badkamer was erg sober. Geen fohn e.d. Koh Samui vonden wij erg gezellig, er is genoeg te doen.

Anders

• 8John en Miriam06-06-2004

relaxed!!!!!!!!!!! dicht bij een uiterst aangenaam Bob Marley tentje en niet ver verwijderd van de gezellige dorpskern. Schoon, ruim hotel waar je bij voorkeur niet moet gaan ontbijten.

Anders

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats