Hotel Six Senses Hideaway Samui

Hotel Six Senses Hideaway Samui

9.3Fenomenaal

Thailand, Koh Samui, Choeng Mon Beach

Op vakantie geweest naar Six Senses Hideaway Samui?

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Six Senses Hideaway Samui voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

3 reviews over Hotel Six Senses Hideaway Samui

• 9H. Cuijpers10-11-2010

Aanrader

Resort is gebouwd op een heuvel met daarover verspreid divers privé-villa's (met en zonder eigen zwembad). Niet echt geschikt voor minder-validen...alhoewel er voldoende buggy's rijden danwel op afroep beschikbaar zijn. Prachtige accomodatie-, zwembad-, spa- en restaurant locaties geheel gelegen in tropische vegetatie danwel uitkijkend over zee. Mooi resort met uitermate vriendelijk personeel welk zoveel mogelijk probeert om een 'thuis-gevoel' te creeren. Niets is dan ook te veel.

Nadeeltje: aan de prijzige kant (als bekend verondersteld wanneer je boekt!)

Gereisd met partner in mei 2010

• 10JacqyMel12-09-2010

Helemaal super

Via via kon ik hier met hoge korting overnachten. Dat was zeker de moeite waard. Maar normaal gesproken ver buiten mijn budget.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9Abel en Reina12-07-2010

Prachtig resort met poolvilla's

Wij zijn eind november 2009 op dit resort geweest. Prachtige luxe villa's eventueel met eigen pool. Het personeel is superaardig en weten van geen ophouden om behulpzaam te zijn. Prettige bijkomstigheid was dat er ook een Nederlandse gastmanager is, nl Jerry. Het eten is er werkelijk fantastisch. Ontbijten doe je onder een rieten afdak met prachtig uitzicht en 's avonds kun je heerlijk dineren op het dak van het restaurant. Prachtige spa en sportschool aanwezig. Met een kleine 10 minuten ben je in Chaweng waar je door een eigen taxi van Sixsenses naar toe wordt gebracht. Het strand is kleinschalig en particulier samen met Idillic Beachresort. Op het moment dat wij er waren was men bezig met het vernieuwen van het beachrestaurant. Voor kleine kinderen is er niets te doen. Dit maakt het voor stellen weer heerlijk rustig. Gaan hier eind juli 2010 weer naar toe.

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Six Senses Hideaway Samui info