Hotel Sala Samui Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sala Samui Resort & Spa voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Sala Samui Resort & Spa

• 10Marelie Bosch van Drakestein03-05-2014

Wow!!

Wat een heerlijk kleinschalig hotel waar je rust vindt maar ook kan genieten aan het zwembad en op t strand. Ontbijt, kamers, bedden, service Etc alles (!) was gewoon perfect geregeld. En als je niet in t resort wil lunchen of dineren dan zijn er op loopafstand nog voldoende plekjes om te eten. Ook voor kinderen zeer aan te bevelen. Wat hebben wij genoten.

• 10Floris10-08-2012

Buitencatagorie

Hotel Sala Samui is een schitterend hotel met veel oog voor detail. Bij aankomst kun je bijvoorbeeld de hardheid van de kussens op je bed uitzoeken en de geur van de zeepjes en badschuim e.d.. De kamers zijn prachtig qua design . Hotel is gelegen aan het Choeng Mon Beach met diverse andere hotels en restaurantjes in de buurt, maar Sala Samui is een klasse apart. De prijs van het eten en de drankjes in het restaurant zijn dan ook duurder dan bij de diverse buren. Ontbijt is super! Voor de wat oudere kinderen is er op het strand na niet zo veel te doen, geen waterglijbanen, disco of een vorm van andere animatie. Service is ook van de buitencatagorie.

Met oudere kinderen

• 9Cynthia02-07-2012

Oase van rust op hectisch Koh Samui

Prachtig resort dat een heerlijke relaxte sfeer uitademt. De Sala Poolvilla is prachtig. De spa is geweldig, vooral de aromatherapie massage. Restaurant erg mooi en ook lekker eten en heerlijk uitgebreid ontbijt. De zwembaden zijn super, vooral de Black Pool. 2x Happy Hour (2=1) per dag. Het strand valt tegen.

Voor 100 THB pp is er een shuttleservice naar Chaweng (afschuwelijk toeristisch), voor 300 THB neem je een taxi naar Bohput Fishermanvillage (een stuk leuker, leuke restaurantjes).

Minpunten: dure diners in het restaurant (1200 THB pp voor 'Rib-Night', excl. drankjes en taxes/servicecharge van 17% (!)), het strand is niet erg bijzonder

Pluspunten: prachtige kamers (ook de standaardkamer waarvan de de laatste middag gratis gebruik mochten maken om te douchen was werkelijk schitterend), heerlijke sfeer, vriendelijk personeel, goede service, super spa, mooie zwembaden en restaurant, lekkere cocktails en ruime Happy Hours (14.00-15.00 & 17.00-19.00 uur)

• 9Anouck10-05-2012

Wat een paradijs!

Wat een geweldig hotel om te verblijven! Wij waren in de december 2011 op honeymoon en het was geweldig. De service die wordt geleverd door het personeel is meer de uitstekend. Ze staan 24/7 voor je klaar en aan alle luxe is gedacht. Bij aankomst kregen een grote bos rozen en stond op de kamer de champagne al koud. We konden gelijk kiezen welke bodylotion en zeep we wilden gebruiken en wat voor soort kussen we op wilden slapen. Verder wordt twee maal per dag je kamer verzorgt, waarbij 's avonds het bed wordt opgemaakt en opengevouwen, waar vindt je dit nou nog. Alleen de spa is erg duur in verhouding en de dames op het strand kunnen het net zo goed voor maar 5 euro per uur. Het is geen hotel om met kinderen te bezoeken, daarvoor is het te rustig en is het zwembad niet aantrekkelijk genoeg.

• 10Hannie de Man22-12-2011

Droom accommodatie

Het resort is haast niet te overtreffen wat betreft een volgende vakantie. Vriendelijkheid en de goede service is top. Bungalows liggen heel prive en alles ademt rust uit.

Met vrienden

• 10Maaike en Frank04-07-2010

Fantastisch Luxe Resort

Dit resort hadden we als afsluiting van onze reis door Thailand. Het was puur Luxe en rust ! Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk zwembad en prachtige locatie aan zee met een heerlijk restaurant. Een plek om weer naar terug te gaan als je een rondreis hebt gemaakt en lekker wilt bijkomen en genieten. We zouden dit aan iedereen kunnen adviseren.

De enige twee negatieve punten: 1)Redelijk dure Spa, maar aan het strand kan je ook heerlijke massages krijgen voor heel weinig. 2)Het uitgaanscentrum is 20-30 minuten met de taxi en die zijn hier asociaal duur. 1000THB voor retour, oftewel 25EUR, neem een open rode taxi voor de helft.

Koh Samui vliegveld is een attractie op zich !

• 10Robin21-10-2009

super "hotel"

in 2005 huwelijks reis door thailand afgesloten met 5 dagen Sala Samui. Verblijf in een poolvilla: prive zwembad, buiten badkamer. Mooie zwembaden, heerlijk eten, vriendelijk personeel: kortom super hotel.

• 10Leonie08-05-2007

Wij zijn hier begin april voor 13 dagen geweest. En wat een vakantie! De service en luxe maakt het dat het elke cent waard is geweest. Een prachtig strand, prachtige zwembaden en geweldig mooi resort. Zeer servicegericht personeel en niet irritant! Zelfs verkopers op het strand zijn vriendelijk en niet opdringerig. Een absolute aanrader. overigens is het restaurant niet heel goedkoop maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeker terecht!

• 10Steven Ankersmit14-03-2007

Ik heb hier echt genoten van een mooie vakantie. Ondanks mijn handicap kon ik mezelf prima vermaken. Het was wel moeilijk om me te verplaatsen in mijn rolstoel. Het internetcafé in het hotel was prima, en het deed me deugd dat er meer gehandicapten of melaatsen waren. Leuke begeleiders en activiteiten op mijn laatste vakantie... Bedankt voor de toptijd! Een echte aanrader Met vriendelijke groet Steveylicious

• 9Monique09-10-2005

Na een rondreis Thailand hier 10 dagen door gebracht in dit super de luxe resort. Heerlijk rustige omgeving,personeel is waanzinnig vriendelijk,service is meer dan top!De kamers zijn smaakvol ingericht en het terras is groot met ligbed en vele kussens.In het resort kan je gratis internetten.Niet geschikt voor kinderen wel voor rustzoekers.

1 tip over Hotel Sala Samui Resort & Spa

• Cynthia, 02-07-2012

In de strandtentjes naast het hotel kan je prima lunchen voor een goede prijs. In de hoofdstraat zit een pizzarestaurantje (zwart schaap als logo) van echt Italianen met heerlijke pizza. Thais eten kan lekker in de restaurantjes van Fisherman Village. In Chaweng hebben we lekker gegeten bij Rice (Italiaans) en Red Snapper (fusion). Luxe dineren: Rockpool Restaurant: 5 minuten met de taxi.

Bij Boutique Yachting kan je een geweldige daycruise boeken om het eiland op houten zeilschip de Naga!

0 vragen over Hotel Sala Samui Resort & Spa

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën