Hotel Melati Beach Resort & Spa

Hotel Melati Beach Resort & Spa

9.1Fenomenaal

Thailand, Koh Samui, Choeng Mon Beach

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Melati Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

14 reviews over Hotel Melati Beach Resort & Spa

• 9Ria Born 20-02-2016

Goed hotel.

Super goed hotel .prachtige kamers super service. Enkel minpuntjes zijn .jammer dat je voor de taxie best veel moet betalen.praat over zeker 25euro.retour.maar je kan niet zonder want alles is best ver weg ....en waar je op moet letten bij het boeken is dat de kamers zo veel in prijs doen kan echt een paar duizend euro uitmaken voor de zelfde kamer ik snap niet hoe dat kan ..

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Royblack1320-04-2014

Top

Ondanks het slechte weer geweldige dagen gehad. Fijne schitterende kamer. Service eten en drinken geweldig. Mooie live muziek bij het eten dan voel jeje helemaal in een romantisch paradijs.

Gereisd met partner in november 2010

• 0W.v.d Werff22-02-2012

geweldig

mooi resort,aan de zee in een rustige omgeving

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Willem05-02-2012

Geweldig en heerlijk en mooi

Fantastisch hotel, perfecte ligging in het noorden van het eiland, aangezien de wind of van west of van oost komt, dus altijd rustig strand. Personeel super en enorm attend, goed op elkaar ingewerkt. Heerlijk rustige ligging en toch in 13 min. van het hoofdstadje met alle drukte en Thaise gekte. Wij hadden een Pool Villa Suite, echt super mooi en private, mogelijkheid tot naakt zonnen. Prijzen van bar en restaurants heel keurig, kwaliteit geweldig.Personeel echt betrokken bij het verhogen van de vakantie vreugde. Wii zijn 3 weken geweest, volgend jaar worden dat 4 weken. Ook voor kleine kinderen een leuk team aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Jorien21-08-2010

Fantastisch resort

Dit is echt een prachtig resort. Het is ruim opgezet met allemaal leuke huisjes in een mooi aangelegde tuin. De kamers zijn zeer ruim en hebben een grote badkamer. Het zwembad is net zo mooi als op de plaatjes en je kan er heerlijke cocktails bestellen. Het resort is rustig gelegen, tussen CHaweng en FIshermans village. Beide zijn leuk om een keer naar toe te gaan, maar de rust in het resort is daarna heerlijk. Geen strandverkopers die je elke minuut lastig vallen. Een ander voordeel aan dit hotel was dat er weinig Nederlands verbleven.

Het eten is erg prijzig, maar je kan goldcards kopen waardoor alles wat goedkoper wordt. Ook kan je bij de buren heerlijk en goedkoop eten.

Tot slot de service, deze is voortreffelijk! Al met al zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8tim.breure02-08-2010

Hemels resort!

Wat een waanzinnig resort. Natuurlijk zijn de plaatjes in de reisgids en op de website heel mooi, maar... in het echt in het nog mooier! Wat een mooie plek, mooi zwembad en waanzinnig ontbijt. We zaten in een privat garden pool villa die volledig aan de beschrijving voldeed en van binnen nog groter en mooier was dan we hadden verwacht. Enige minpunt vonden wij dat het redelijk 'ver' van het stadje ligt, ongeveer 20 min met de taxi. Maar ach, dat komt het relax-gevoel weer ten goed;)

• 10amy22-02-2010

geweldig mooi resort

Wij verbleven hier in een grand de luxe kamer. Een mooie kamer met een mooie tuin. Service was heel goed. Het eten en drinken is wel erg duur vergeleken met het restaurantje er naast. Personeel deed erg haar best om het iedereen naar de zin te maken. Ligt wel ver weg van het drukke leven maar daar hadden we zelf voor gekozen. Hebben voor de hele vakantie scooters gehuurd en heben het hele eiland rond gereden. Dat is zeker aan te raden anders verveel je je snel in een resort. Alle stranden aangedaan maar mae nam was toch wel het mooiste strand. Lamai beach was erg gezellig.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Nina27-10-2009

Mixed feelings..

• We zaten in een kamer die de private garden pool heette. Op de plaatjes heb ik veel ligbedden gezien een schoon zwembad. We hadden kamer 312 en hadden geen ligbedden omdat daar geen ruimte voor was. Het zwembad(je) was na een fikse regenbui bezaaid met wormen. Ik bel dan met de guest service en binnen no time stond er iemand het zwembad schoon te maken. Mixed feelings.
    • De prijzen in het resort zijn belachelijk hoog vergeleken met het eiland zelf. Voor een BBQ aan het strand (AYCE) betaal je 1000 bath (20 euro), drank NIET inclusief. Wel is het eten opperbest bereid, maar 20 euro is gewoon veel geld. De smoothies, cocktails etc. zijn prijzig (220 bath voor banana smoothie = 4,40 euro). Voor een massage betaal je aan het strand rond de 1100 bath (22 euro) en in de Spa ongeveer het dubbele (why?).
    • Service van hotel: je wordt aan alle kanten geflesd. Let bij het boeken van trips op de toelage die zij ontvangen, er is meer mogelijk dan dat zij vertellen!!! Verder: heerlijk genoten!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10marisenfrank05-10-2009

Droom vakantie!

Echt een GEWELDIG resort! Alles was goed! Prachtige omgeving, geweldig, behulpzaam, aardig personeel, super kamers, heerlijk zwembad. Als je een rustige, relaxte vakantie wil hebben moet je zeker hierheen gaan.

Kindvriendelijk heb ik een 5 gegeven, maar er is wel een kinderopvang (ziet er leuk uit!) en een kinderbadje. Wij waren niet met kinderen, dus kunnen er eigenlijk niks over zeggen.

Het eten op het resort is vrij duur (voor thaise begrippen) maar vlak naast het resort zit een super goed restaurantje waar wij vaak gegeten hebben. Het eten is daar ook heel goed en niet duur.

Wij hadden de goedkoopste kamer van Melati en die was al super luxe!

Al met al echt een droomvakantie gehad daar! Zeer zeker zijn 5 sterren waard!

Als je gaat, moet je wel de trip naar Nanyuang maken om te snorkelen. Je weet niet wat je ziet, zo'n mooi bounty eiland!

• 9Walter & Bianca20-09-2009

Uitstekend hotel, extreem rustige ligging

Wij hebben 10 dagen in dit hotel doorgebracht. Optie werd ons door de touroperator aangeboden, vanwege verbouwing bij Chaweng Regent Beach. Schitterend park waar de villa's en kamers zich bevinden. De kamers zijn zeer luxe uitgerust. In de nabijheid van het hotel is niets te beleven, dus voor aktie moet je met de taxi naar Chaweng (15 min.)

Hotel Melati Beach Resort & Spa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV