Hotel Samui Island Resort

Hotel Samui Island Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Samui Island Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Samui Island Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

De ingang van dit resort ligt net achter de drukke doorgaande hoofdweg van Chaweng. Hierdoor en door de prachtige tuin waarin de huisjes liggen is het op het resort zelf heerlijk rustig. Toch ben je binnen 5 minuten in het bruisende uitgaansleven van Chaweng. Wij hadden een vrij eenvoudige kamer, duidelijk al wat ouder, maar wel heerlijk ruim, badkamer had wat weinig (berg)ruimte en plaatsing van toilet in de douche ook enigszins onhandig, maar kniesoor die hierover valt. Vriendelijke ontvangst zowel bij receptie als restaurant. Zwembad en restaurant direct aan het strand gelegen. Beste ontbijt dat we in Thailand hadden, ook KAAS!! en volkoren brood. Heerlijk seafood restaurant.

Leuk resort

Rob
5-12-2009

Leuk resort maar niet heel bijzonder (kan ook niet voor de prijs). De huisjes in de tuin zijn duidelijk beter/ruimer dan de standaardhuisjes. Het ontbijt was niet bijzonder. Het zwembad en de tuin zijn uitstekend en je loopt zo het strand op. Het resort ligt aan een heel laag gedeelte aan de zee waardoor je ver mooi lopen om de kunnen zwemmen, maar voor kleine kinderen is het ideaal. Afstand tot het centrum is leuk om 1 keer te lopen (30 minuten) daarna niet meer. Langs het strand zijn eetgelegenheden genoeg. Afstand tot vliegveld 10 minuten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samui Island Resort in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samui Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samui Island Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.