Géén boekingskosten
ThailandKoh SamuiChaweng BeachHotels Chaweng BeachHotel Novotel Samui Chaweng Beach Kandaburi

Hotel Novotel Samui Chaweng Beach Kandaburi

ThailandKoh SamuiChaweng Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Samui Chaweng Beach Kandaburi voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews
+75/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

13 Reviews over Novotel Samui Chaweng Beach Kandaburi

• 9Dolores16-09-2012

Heerlijk hotel met perfecte ligging

Heerlijk hotel direct aan het strand en op loopafstand naar het centrum van Chaweng. Zeer ruime kamers, 2 volw en 2 kind.Zaten in het achterste gedeelte, geen enkel probleem. Portier helpt met oversteken. Super ontbijtbuffet, zowel in het achterste gedeelte en bij het restaurant met uitzicht op strand/ zee en zwembad. Als je 's avonds het strand naar rechts oploopt dan heb je diverse restaurants op het strand. Heel sfeervol, gezellig en romantisch!

• 7Michelle10-09-2012

Redelijk

De kamers in dit hotel waren mooi! Let wel even op dat een groot gedeelte van het complex niet aan het strand ligt. Je moet eerst een weg oversteken voordat je er bent. Wij waren niet zo tevreden over het strand. De foto's beloven meer dan wij zagen. (augustus) Het strand bij Kandaburi was erg smal en er bevond zich enorm veel smurrie in het water. Wij hadden voor een ogen: een parelwit strand met een helder blauwe zee. Dit beeld kreeg je na aantal tientallen meters. Toen wij het personeel vroegen waarom de foto's zo'n vertekend beeld gaven, hebben ze ons amper te woord gestaan (slecht Engels). Ontbijt was prima! Leuk zwembad.

Kortom: mooi verblijf, maar andere, goedkopere hotels in Chaweng Beach zijn zeker niet heel veel beter dan Kandaburi resort.

• 2Van Hazen07-09-2012

Nooit Meer

Dit Hotel is zeker geen waard. Wij zijn net terug uit Hotel Kandaburi. Dit hotel ziet er niet uit oud en achterstallig onderhoud. De ligging is net buiten het centrum. Personeel in dit hotel is niet aardig en onvriendelijk. Bij ontbijt moesten wij zelf stoelen aanschuiven en bestek etc van andere tafel pakken.(omdat wij met een grotere groep waren) Ontbijt is ook onder de maat. Alles ligt klaar in plastic taartbakken. Bij het openen van een schaal met Meloen kwam er een zwerm met vliegen uit. Ook bij de ligbedden op het strand die van hotel zijn moesten wij zelf de ligbedden tillen omdat de zitting hiervan kapot was. Personeel keek snel andere kant op en liep weg. Personeel praat ook amper Engels voor een hotel zeker zwaar onder de maat. Fitness/Gym is heel oud. Kamers zien er oud en achterstallig uit ook erg somber en donker ingericht. Prijs/kwaliteitverhouding:hoge prijs Lage kwaliteit. Wij zaten de week ervoor in Sheraton in Krabi en dat zou ik iedereen aanraden

• 9Marian07-04-2010

Geweldig resort

We verbleven een week in dit resort. Het resort is echt prachtig met mooie zwembaden en je kan er heerlijk op het strand genieten.

De (premium)kamers zijn geweldig groot, de badkamer is ook prachtig.

Een echte aanrader!!

• 9Jim02-06-2009

Supermooi en luxe resort

We zijn zojuist teruggekeerd uit Thailand en hebben een week in dit resort doorgebracht. Het resort ziet er fantastisch uit en de kamers zijn superluxe. Een echte aanrader!!

• 9Kirsten22-12-2008

Prachtig!

Wij zijn hier verbleven in juni 2007. Enkele dagen ontspannen na onze rondreis... Het hotel is prachtig, de tuin idd. wel eerder klein. De kamers zijn echt luxe en de ontvangst zeer goed! Het eten was ook zeer lekker, half pension is zeker een aanrader! Prachtig hotel om de laatste dagen van de huwelijksreis in door te brengen!

• 8Karin17-12-2008

Mooi resort met uitstekende service!

Kandaburi is een mooi resort. De kamers zijn erg ruim en beschikken over prachtige grote badkamers. Wij vonden de ligging van het hotel ideaal. Rustig buiten het drukke centrum wat lopend in 15 minuten te bereiken is. De twee zwembaden zijn groot en mooi. Het ontbijt is uitgebreid en goed. De service is uitstekend. Het personeel (en zelfs de manager) was erg behulpzaam toen onze vlucht door de onrusten in Bangkok geannulleerd was. Kortom zeker een aanrader!

Tip: boek dit resort online. Dit scheelt je een hoop geld!

• 9Myra27-06-2008

Heerlijk hotel

In tegenstelling van wat anderen hier zeggen. Dit is een 4 en geen 5 hotel. Maar wel een geweldig hotel met een superservice en hele goede kamers met de grootste badkamers die je ooit gezien hebt! Wij hebben hier een paar dagen heerlijk vertoefd voor en na ons verblijf op Paghnan

• 9Katja08-02-2008

Wat een prachtig hotel, de mooiste kamer die wij ooit gehad hebben en dat zijn er nog al wat. Echt een honeymoon sfeer en allemaal nieuw. Prachtig zwembad en direct aan het strand. Strand is smal maar tij verschil enorm, water erg ondiep. Over het strand loop je in 10 minuten naar de leuke lounge-achtige strandrestaurants. Het winkelgedeelte ligt direct achter deze tenten maar vonden wij minder, een drukke straat met weinig uitstraling. Het ontbijt is aan de overkant van de straat veel trappen op en ook naar de kamers moet je via een behoorlijke trap.

• 8Paul en Denise03-01-2008

Zoals eerder beschreven een toplocatie. Wat wel jammer is is dat de tuin van het hotel heel klein is. Alleen de service van de receptie was niet goed. Ook de vuile borden van de roomservice bleven 2 dagen in de gang staan. De laundry service is erg langzaam.Ook is het ongelooflijk dat de medewerkers van een 5 sterren hotel op zo'n toeristisch eiland nauwelijks engels spreken. DIT IS ONACCEPTABEL!!!! Tevens is dit een slechte locatie voor mensen met een lichamelijke handicap. Dit omdat er alleen maar trappen zijn en geen liften!!!!

Hotel Novotel Samui Chaweng Beach Kandaburi info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)