Hotel aan zeeWeer vandaag34°25°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Nora Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Nora Beach Resort & Spa in het Nederlands

Prachtige locatie

Neviathien
29-2-2016

Wij waren hier met een groepsreis als laatste bestemming. Hotel was mooi! We zaten in de de goedkopere kamers, maar die waren ook vrij luxe. De airco was fijn. Ik ben gevoelig voor airco's en had geen last van deze. De bedden lagen goed. De douche was superfijn en alles was schoon. Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Er was pindakaas! En heel veel fruit en lekkere luxe broodjes. De tuin is schitterend en het strand is altijd opgeruimd. Het personeel was vriendelijk. Ook het zwembad was fijn. Met de taxi ben je zo in Chaweng. Die stad was mij te druk en te vuil.

De badhanddoek-op-een-strandbedje-neerleggen-en-over-3-uur-terugkomen cultuur kon ik wat minder waarderen. Maar dat zie je overal. Badhanddoek kon je bij het zwembad krijgen.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Prima hotel

Mup
14-8-2015

Wij vonden het een prima hotel. Ligt net buiten het drukke, toeristische centrum. Wij verbleven met kind op een standaardkamer. Dit was prima te doen qua ruimte. Bij het ontbijt was er voldoende keuze. De service van het personeel was wisselend, zeker niet slecht. Vooral receptioniste Faye heeft ons prima geholpen! Al met al een prima uitvalbasis op het eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Genoten maar....

Stephanie-Joy
29-7-2015

Het resort is mooi, schoon en komt luxe over. Wij verbleven in een standaard superieur kamer waar niks op aan te merken is. Het systeem waarmee je naast jebed alle lichten kunt bedienen etc is gaaf. Het ontbijt is zeer uitgebreid en tot half elf. De prijzen op de menu kaart zijn wel hoger dan we gewend waren bij andere ressorts.Bij het zwembad kun je zeer grote badlakens krijgen. Badlakens is tijdens ons verblijf wel een sleutelwoord: in de kamer ontvangen we deze pas laat in de middag, bij het zwembad zijn ze soms op. Een echt verbeterpuntje zou kunnen zijn dat bediening bij het zwembad wat vrolijker is en geblindeerde zonnebrillen afzet. We hebben genoten voor tien en kunnen nora Beach zeker aanraden, neem alleen bij het zwembad je eigen glimlach mee.

Gereisd Met partner in juli 2015

D-reizen

Mooie plek, rustig maar dichtbij de drukte

leslierietveld
29-12-2014

Ik vond het een prima hotel om als uitvalbasis te gebruiken op Koh Samui. Prijs van de kamer was onderhandelbaar, maar ik verbleef er ook best lang. Mooi strand, zee was heerlijk en mooi uitzicht. Prachtig zwembad en een prima spa, wel duur vergeleken met het centrum. Eten was goed, maar ik als vegetariër had het soms wel zwaar om iets goeds te kiezen. Ontbijt was ook goed verzorgd. Als ik dan een nadeel op moet nomen kom ik erop dat het resort tegen een heuvel aan is gebouwd als je wat slecht ter been bent is dat wel lastig. Maar het is goed te doen.

Mijn kamer was ook prima, kom niet op een resort voor de kamer dus ik was wel blij met de 3e verdieping zodat ik een mooi uitzicht had over de zee.

Ik zou er zo weer heen gaan, maar nu heb ik het hotel ernaast geboekt. Amari beach, wel leuk om daar te bekijken hoe dat bevalt.

Gereisd Alleenreizend in februari 2014

goed hotel

jel
8-9-2009

wij zijn net terug gekomen uit thailand we zijn 4 dagen in nora beach geweest wat een prima keus was! mooi hotel en een goed ontbijt! wel moet je naar het stadje met het busje van het hotel maar dat vonden wij geen probleem. helaas was het weer niet zo goed een aanrader ga nooit in het regenseizoen in alle boekjes staat dat het er 1 of twee uurtjes kan regenen dat is niet waar het kan er dagen achter elkaar regenen en bewolkt zijn. verder is thailand echt een aanrader en koh samui zeker wij zijn ook in phuket geweest en daar was het echt heel druk vergeleken met koh samui! echt een mooi en goed hotel!

Gereisd Met partner in september 2009

Zeer relaxte sfeer en een prachtig hotel

C. Kremer
29-7-2009

Er zijn natuurlijk heel veel mooie plekken op het eiland, maar Nora beach is daar zeker één van. Fijne kamers met alles wat je nodig hebt en meer, super vriendelijk personeel, dichtbij het centrum. Wij hebben bij de overburen een scotter gehuurd voor een week en dit is echt een hele goeie manier om van en naar het dorp te rijden en het eiland te verkennen. Zwembad en bijbehorende cocktails zijn heerlijk en ook het ontbij is erg fijn. We zijn hier twee weken gebeleven en waren het ontbijt nog niet zat. Dit hotel is een echte aanrader als je houdt van een relaxte sfeer, fijne mensen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in november 2008

Super tijd gehad!

Suneeta Lechte
24-7-2009

Zijn eerder weggegaan bij ander resort(daar vonden we het VERSCHRIKKELIJK) om in het Nora Beach Resort onze honyemoon af te sluiten. Een erg goede keuze om dit te doen, al zeggen we het zelf. Kamers mooi, schoon en verzorgd. Eten (ontbijt en diner) erg goed, personeel erg vriendelijk. Zouden hier prima nog een keer kunnen terugkomen!!

Gereisd Met partner in juli 2009
2007

Goed hotel, al is het geen 5*****, dit zie je wel aan de

H. Jansen
30-8-2007

Goed hotel, al is het geen 5*, dit zie je wel aan de parasols bij het zwembad, deze waren stuk en versleten. Het hotel heeft een schitterende tuin, al loopt deze wel steil naar beneden, zodat het complex niet echt een aanrader is voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn. Het strand stelt niets voor. Wij waren hier in augustus 2007, het water stond zo laag dat je niet fatsoenlijk kon zwemmen allemaal rotsen.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Mooi hotel in een natuurlijke omgeving, veel soorten en de

Tanja Hendrikse
18-3-2007

Mooi hotel in een natuurlijke omgeving, veel soorten planten en bloemen. Vanuit de lobby loopt een waterval door het resort naar beneden, waar het zwembad en het strand liggen. Mooie verzorgde kamers in het hoofdgebouw, de hoogste (derde)verdieping heeft een mooi zicht op het resort en de zee. Erg attent personeel, op de verjaardag van mijn man stond er een verjaardagstaart en een schaal fruit op de kamer. Ook stonden er regelmatig verse bloemen op de kamer. Goed ontbijt aan het strand, redelijk uitgebreid, alleen het restaurantpersoneel was wat minder vriendelijk. Mooi zwembad, alleen wat weinig ruimte en ligbedden in het hoogseizoen. Op het strand staan echter ook voldoende ligbedden. Het hotel ligt wel op zo'n 20 minuten lopen van het centrum van Chaweng, maar je kunt voor 50 Baht per persoon ook een gedeelde open taxi nemen die constant voorbij rijden.

Gereisd Anders in maart 2007

Dit hotel is zijn 5* zeker waard! Prachtige tuinen, grote

Belg
13-2-2007

Dit hotel is zijn 5* zeker waard! Prachtige tuinen, uitstekend ontbijt, grote nette kamers, mooi zwembad, strand is klein en niet zo mooi als bv. in Chaweng maar toch OK. Bediening is niet normaal, ze zouden echt alles voor je doen, je voelt je er een ware VIP. Ontbijt/Dinner langs het strand: in 1 woord prachtig! Lobby en restaurant zijn allemaal openlucht, dus nergens airco, enkel op de kamer, maar dit is in de meeste hotels op Samui het geval. Als je er s'avonds ook eet is het wel duur, je kan evenlekker eten voor veel minder geld. Voor de lunch is er een klein simpel restaurantje langs het strand, spotgoedkoop en zeer lekker! Bestel er de gevulde ananas eens, die is super!

Gereisd Anders in februari 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nora Beach Resort & Spa in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nora Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.