Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Muang Samui Spa Resort

• 9Dirk06-05-2017

Prachtig hotel op toffe locatie

Wij zijn hier na lang zoeken bij terechtgekomen. (Het is nl. Niet te boeken bij de standaard touroperators in België) Toen we aankwamen wisten we al genoeg. Omdat we pas Savonds om 22:00 aankwamen hebben ze ons snel de nodige info gegeven bij een frisse welkomstdrank en hapje en vervolgens naar de kamer. Goed ontbijt met veel keuze wel elke dag bijna hetzelfde. Vlak aan het strand en tof zwembad. Als je wil uitgaan zit je ook meteen op de juiste plaats want eens voorbij de lobby zit je midden in de levendige buurt. Laat je hierdoor niet afschrikken want in het resort merk je er niks van.

• 7Anoniem01-02-2011

Locatie is mooi, kamers niet in verhouding

Wij hebben afgelopen week op deze locatie doorgebracht. Pluspunten: -mooie ligging aan het strand -schone kamers -badlakens voor het strand -goed ontbijt Mindere punten: -aan de buitenkant zien de kamers er niet uit, vieze gordijnen, slecht onderhouden -het regent binnen -airo maakt veel geluid -het is niet in verhouding om hier zoveel geld aan te besteden, andere hotels in de straat (vier sterren) zijn in betere verhouding dan dit hotel

• 10judith25-08-2010

super!

Wat een super mooi hotel! echt, luxe in overvloed. zo mooi nog nooit mee gemaakt! verder vriendelijk personeel. komen zelfs langs om een kaarsje in je kamer aan te steken en krijgt bij ontvangst een mooie fruitmand! lekker ontbijt en in het hotelcomplex is het rustig. je merkt de drukte van buitenaf niet. echt een aanrader!

• 10Claudia van Oost17-07-2010

Dromen kunnen uitkomen!

Wij zijn vier jaar geleden hier geweest en dit resort heeft onze dromen overtroffen! Het begon al bij de ontvangst met een bloemenketting en een welkomst drankje in een cocosnoot. De kamers, zo mooi! Ze hadden het bad vol laten lopen met rozenblaadjes toen we aankwamen. Ontzettend mooie badkamer! Leuke rieten strandtas die je de vakantie mag gebruiken. Kamer was helemaal top! Heerlijk zwembad en meteen aan het strand waar je heerlijk op een bedje kan ploffen. En dan niet vergeten de massages die zo goed als niks kosten. Tip om lokaal heerlijk te eten: als je naar rechts loopt vanuit het resort en vervolgens het straatje in naar links daar zit een thais tokootje met ontzettend lekker eten. De sfeer is niet geweldig (tl verlichting) maar het zit helemaal vol met lokale bevolking. Wij hebben er regelmatig gegeten en waren omgerekend iets van 2 euro kwijt voor een aardige tafel vol voor met zijn 2en. Wij zijn na een week te hebben gerelaxed nog drie weken het land in gegaan. Droomvakantie!

• 10Petra23-06-2010

Beste hotel ever!

Helemaal geweldig. En helemáál geen last van de weg waar het hotel aan grensd. Zeker doen! Kamer fantastisch, service perfect, leuk strand, alles gewoon af. Ik heb al veel luxe hotels gezien maar deze is top!

• 9Jan en Karin04-06-2010

Super Hotel.

Fantastisch hotel in een levendige omgeving. Van de drukte heb je op het resort en kamer totaal geen last. Zeer vriendelijk personeel, geweldige kamer en het eten is prima. Het mooie aan dit hotel vonden wij het kleinschalige en intieme karakter. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• 4Jacobs06-02-2010

Niet doen als je van rust houd

Kamers zijn prima, maarre als je van rust houd, NIET DOEN. Hotel ligt aan een erg drukke straat en kwam bij ons erg benauwend en niet al te schoon over. Weining ruimte voor ligbedjes om het zwembad. Vraag de eigenaar naar zijn andere hotel wat ligt aan Choengmoen beach.(muang samui villa en suites) Wij mochten verblijven in het andere hotel. Helemaal super! Nog niet klaar maar daar heb je helemaal geen last van. We hadden in dit hotel geboekt maar mochten wisselen zonder bijbetaling en hadden daar een kamer met zwembad en superluxe. Met een scooter (4 Euro per dag) ben je in 10 minuten in Caweng beach en kun je de drukte opzoeken als je hier behoefte aan hebt.

• 9rick en anita30-01-2010

te gek hotel

hoi mensen.wij komen nu al 6 jaar bij het muang samui ons tropische paradijsje,wij blijven dan meestal een maandje in dit hotel en dan 2 keer per jaar zeer mooi in thaise stijl hotel met zeer net personeel,die je als koning behandelen zeker als je hun ook met respect behandeld en niet zoals sommige mensen doen net of wij wat meer zijn, er word zelfs gratis eten breid wat niet op de kaart staat service is zeer goed uitgaans leven is om d hoek maar denk eraan chaweng is en blijft druk voor ons is het ons 2e huis waar we wel zouden willen wonen

• 9rick en anita30-01-2010

zeer mooi op pefect gelegen plaats

wij komen nu al jaren bij het muang samui,meestal verblijven we hier een week of 3 ,,4 inmiddels zijn we hier dus elk jaar terug,,,, personeel zeer vriendelijk,zeker als je ze als medemens behandeld en niet zoals sommige doen uit de hoogte,ze maken zelfs gerechten voor je klaar die niet op de kaart staan.kamers zeer schoon uitgaans leven om de hoek kortom voor ons het perfecte adres op samui.mijn vriendin zou er wel altijd willen wonen.gewoon een 2e thuis voor ons

• 9Bob Lemmers25-09-2009

Heerlijk genieten in een mooie prachtige sfeer

Wij zijn net terug van een verblijf van een week in dit resort. Naar het schijnt is er niet of nauwelijks verandering opgetreden qua beoordeling want wij vonden dit resort zeer goed. Natuurlijk hebben we allemaal onze eigen persoonlijke voorkeuren. Als we dan toch een kanttekening mogen plaatsen zou het de oudbollige muziek aan het strand kunnen zijn of de snorkelmogelijkheden die nihil zijn. Kamers zijn keurig en worden met regelmaat weer netjes gemaakt, aan details geen gebrek. Het Rai-Ra Spa prima verzorgd, zeker doen ! Ook in deze tijd van het jaar zeer veel strandverkopers, zoals eerder gezegd gewoon negeren die handel. Verder daar niet veel last van gehad. De junior suites zijn onder te verdelen in Garden view en Pool view. Pool view zijn een tikkie duurder maar weegt volgens ons niet echt op tegen de suites met garden view. Wij hadden garden view op de eerste etage. Probeer liever niet op de begane grond te zitten ivm privacy. Veel plezier !

Hotel Muang Samui Spa Resort info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)