Hotel Malibu Beach Resort

Thailand, Koh Samui, Chaweng Beach

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Malibu Beach Resort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Malibu Beach Resort

• 6esther28-03-2011

Het kan beter.

De huisjes zijn verouderd en omdat we in regenweer zaten overal lekkages. Het was ook niet superschoon. De vloeren en muren van de badkamer waren vies. Het personeel daarentegen is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Van ons kun je dit resort niet meer dan twee sterren toekennen. OOk de strandstoelen ligbedden het restaurant en het zwembad (veel kapotte tegels) zijn ernstig toe aan vernieuwing.

• 6Ria en Goof Pruissen14-03-2010

Leuk, maar meer niet.

Wij moesten er één nacht doorbrengen. De kamer/bungalouw was ruim met een verzonken bad! Het strand was 2 minuten lopen en een verademing ten opzichte van de straat aan de voorkant van het complex. Koh Samui is naar onze mening vele malen erger dan Valkenburg en Scheveningen bij elkaar. Jammer 9 jaar geleden was het er (nog) heerlijk. De kamer was zeer compleet, tot en met condooms aan toe. Het ontbijt redelijk maar niet uitgesproken. Gelukkig moesten wij na deze ene nacht naar onze volgende bestemming.

• 7Fam. van Rijn13-02-2010

Knus en gezellig maar een beetje klein

Wij vonden ons huisje prima. Knus en weinig bewegingsvrijheid maar tenslotte ben je toch de hele dag buiten. Als er een buitje valt kun je droog op de veranda zitten. Wij hebben ons hier prima vermaakt in tegenstelling tot andere gasten die het helemal niets vonden.

• 9Moberts27-08-2009

Echt een aanrader!!

Wij zijn net terug van koh samui en wij hebben nu al "heimwee" wat was het heerlijk!! Wij hadden een superior B bungalow vlak naast het zwembad en onze vrienden aan de overkant. Het ontbijt was inderdaad niet amerikaans maar was wel goed. toast, fruit en een ei naar keuze. de heerlijke ice koffie en fruit shakes gaan wij zeker missen...

het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. super dicht gelegen bij het strand waar je kunt liggen op de ligbedden van het hotel. echt top!! ik heb nog nooit zon mooi strand gezien, parelwit strand en hemelblauwe zee. geweldig!!

Het enige nadeel maar daar kunnen de mensen van mailbu beach resort niks aan doen, is het vuurwerk wat snachts op het strand wordt afgestoken, dat ging soms door tot een uur of 4 snachts. maar ach ja alles went.

Wij hebben echt een top vakantie gehad en gaan zeker terug!!

Met vrienden

• 9T.de Wit22-06-2009

Mooie rustige plek

Een oase van rust in een druk stadje. Mooie huisjes die wel enig onderhoud behoeven, de jacuzzi zag er vies uit door veroudering(was wel schoon) Bedden iets te hard. Ontbijt was bijzonder eenvoudig en eentonig en Europees. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Op zeer korte afstand van het strand waar eigen ligbedden aanwezig zijn, om 17.00 uur begint het personeel je van het strand af te kijken want alles moet ingericht worden voor het dineren op het strand. Er wordt daar wel een hele happening van gemaakt. Zwembad is klein maar ziet er leuk uit. We hebben er een prima tijd gehad. Wij hebben 's avonds heerlijk gedineerd bij restaurant NO.1. Het eten was bijzonder goed, vooral de Thaise keuken, goede service, leuk personeel en ook nog eens goedkoop. Laat je niet afschrikken door het interieur van het restaurant, uiteindelijk kom je voor een goede maaltijd!!

• 9Wibbelink05-05-2009

Het was een mooie onvergeetbare tijd

Ik vond alles echt super het was allemaal goed voor elkaar, het zag er netjes uit! en het personeel was super! en we konden daar ook goed mee opschieten! het is zeker voor herhaling vatbaar! je kan er ook lekker eten daar heb ik ook van genoten, en s'avonds de strandwandelingen en de leuke terrasjes op het strand is ook echt super! het is zeker een aanrader om er heen te gaan ! ook als je interesse hebt in duiken is dat ook echt een aanrader ! ik heb er ook gedoken en dat was echt super!!

Met oudere kinderen

• 6Ineke03-01-2009

Dit niet meer

Wat een achteruit gang.Zijn er in 2006 geweest en nu 3 dagen rond de kerst 2008. Ontbijt was erg karig, brood jam 1 plakje kaas.Moest zelf je ontbijt samen stellen op formulier maar er was bijna niets op voorraad.Betaalde €67.= Dit was de laatste keer wij zoeken wat anders.

• 6P&C03-09-2008

twijfelaar

10 dagen vakantie, Bungalow is toe aan renovatie, ligging is goed, een aantal keren de technische dienst moeten inschakelen. Kreeg niet altijd warm water voor te douchen. Kamer was gehorig, kon precies volgen wat de beneden buurman aan het doen is. Veel last van muggen, gelukkig hebben we een klamboe bij ons. Het ontbijt was eentonig. Personeel kon niet goed Engels verstaan. Al met al de bungalow is geen 3 sterren waard.

• 8Hans21-01-2008

Ik ben in september geweest en ik begrijp de kritiek niet. De huisjes zijn wat ouder en dan met name de badkamer, maar schoon. Airco, TV, mooie kamers. Ontbijt en service goed. Ligging is perfect, personeel is oke. Gewoon goed en zeker niet te duur. Betaalde incl. ontbijt Euro 47,00. Wel een beetje onderhandelen..

Anders

• 8Prissy14-08-2007

Wij zijn hier 4 nachten geweest. We hadden een luxe kamer die er eigenlijk wel aardig uit zag. Maar alles was zo oud en dat is jammer. De ligging aan het strand is ideaal en het zwembad is ook goed. Het ontbijt was erg eentonig. Wij hebben 56euro per nacht betaald en dat was het zeker niet waard!.

0 tips over Hotel Malibu Beach Resort

0 vragen over Hotel Malibu Beach Resort