Hotel Impiana Resort Samui

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°22°
Hotel Impiana Resort Samui
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Impiana Resort Samui voor je op een rij gezet:

Laatste review

Uitstekend

Ko en Doenja,
7-5-2018

Heerlijk hotel! Behoorlijk rustig, fijn personeel, prima kamers, goede schoonmaak. Ligt aan mooiste strand van Chaweng: Chaweng noi.

Niets mis mee!

Ligt een beetje buiten Chaweng. Bereikbaar met scooter of via taxi's.

Kenmerken

Uitstekend

Ko en Doenja,
7-5-2018

Niets mis mee!

Ligt een beetje buiten Chaweng. Bereikbaar met scooter of via taxi's.

Prima hotel!

Robert en Saskia
3-5-2012

Het hotel is zeer mooi en rustig gelegen.

Op het rustige deel van chaweng beach, als je wilt zit je zo in het drukkere deel met de shuttle bus.

Wij hadden een deluxe kamer en die was echt super, heel ruim en netjes incl dvd speler( niet nodig maar toch).

Strand groot en mooi aflopend in de zee, alleen even uitkijken voor de stenen die er wel liggen.

Service van al het personeel gewoonweg super!

Direct uit het hotel links is de sunshine bar, hier kun je voor de helft eten en drinken incl massage.

Ontbijt is echt groots en ruim opgezet, word ook netjes bijgevuld en schoongehouden.

Wij zijn hier gebleven van 28 april tot 3 mei 2012

Prima resort

M&M
10-9-2011

Naar aanleiding van de goede Zoover recenties (waarvoor dank) hier geboekt.

Wij hadden een mooie cottage AAN HET STRAND voor € 57,5 per nacht. Klonk ons als een goede deal. We hebben de cottage geboekt naar aanleiding van onderstaande recencies. Wij waren hier blij mee, maar de hotelkamers van Impiana zijn niet slecht ofzo. Alleen is het wel zo leuk om voor € 10 per nacht extra een cottage aan het strand te hebben t.o.v een hotelkamer. Wij vonden de ligging prima. Net even uit de drukte van Chaweng maar toch in de buurt. Shuttle bus van hotel rijd 4 x per dag naar het stadcentrum en anders kun je een taxi nemen voor € 3,50 (inc fooi). Ontbijt buffet was prima in orde en voldoende keus. Impiana is een kleinschalig resort met alles (restaurant, zwembad, prive strand) binnen handbereik. Zoals vaker bij dit soort resorts is alles verzorgd, denk aan badhandoeken, slippers, pantoffels, paraplu voor regensseizoen etc.

NIETS gemerkt van slecht Engels sprekend of onbeleefd personeel.

Prachtige lokatie.

Jan van der Wijst
2-8-2010

Impiana resort is een prima plek om te vertoeven. Pas op welke kamer ze je geven. De standaardkamers zijn zeker geen 4 sterren waard. Wij hebben uiteindelijk na veel moeite een luxekamer gekregen met zeezicht. ( met bijbetaling).

Gommunicatie met personeel verloopt moeizaam. Je verwacht van een 4 sterren resort aan de receptie goed Engels sprekend personeel, maar dat was minder. Resort is verder erg an d eprijs met eten in restaurant en drankjes aan strand. De buren zijn beduidend goedkoper. Maar de lokatie is prachtig in een verder erg druk en schreeuwerig Koh Samui ( lijkt wel een beetje Ljoret de Mar)

Goed hotel

Jasper Nieuwenhuizen
31-12-2009

In dit hotel verbleven we ad hoc en we konden kiezen uit twee kamers, je raad het al een kamer met veel geluid weggestopt achter het onderhoudshok van het zwembad en een suite. Gekozen voor het laatste en prachtige dagen gehad. Goedkoop was het alleen niet.

Goed Hotel

patrick
19-12-2009

Via vrienden dit adres verkregen en moet zeggen zijn goede vrienden!!! Ligging is top het ligt aan het mooiste stand van koh samui. Taxi's voldoende verkrijgbaar en kamers zijn zeer schoon. handdoeken voor het strand worden verzorgt door het hotel. verder is er veel namaak te koop in koh samui. voor kledingmakers moetje oppassen de een heeft nog een grotere aanbieding dan de andere. ikzelf ben bij sunny geweest iets duurder dan de andere maar erg tevreden. Verder personeel in het hotel aardig maar in de bar bij het strand asociaal en zeer zeer slecht engels sprekend. al met al wel een heerlijke vakantie geweest en zeer aan te bevelen.

Super mooi resort.

Steven Trienen
16-9-2009

Wij zijn hier 4 dagen geweest in augustus 2009. Super mooi en niet te groot resort met echte topservice. Wij hadden een kamer voor 55 euro per nacht aan het zwembad met uitzicht op zee. Het resort ligt net buiten het drukke Cheweng maar taxi's voldoende. Op het strand bij het resort enkele erg leuke, gezellige en romantische strandbarretjes. Echt een prima ervaring. Achteraf hadden we hier zeker langer willen verblijven.

Massagemogelijkheden direct op het strand. Ligt erg leuk!

Supergoed hotel!!

Jolanda
24-8-2009

Wij, jong koppel, zijn hier in augustus 2009 geweest. Zeer goed bevallen, ga naar de eigen site van het hotel en ze geven veel aanbiedingen. Direct boeken is goed bevallen en alles loopt gesmeerd. Luxe taxi vanaf vliegveld 500 baht naar impiana. Wij hadden een superior room, ontbijt is uitgebreid met internationale en nationale gerechten. Lunch is goed, het buffet 's avonds op strand minder. Naast het hotel drie leuke restaurants waar je voor weinig geld superlekker eet. Ook de italiaan tegenover het hotel is erg goed. Met de tuktuk sta je voor 100 baht in het drukke chaweng waar alle kroegen en winkels zijn. Je zit daar met 15 minuten in de tuktuk en is erg leuk om mee te maken. Over het strand sta je met een klein half uur in het drukke centrum. Voor kinderen geen ideale locatie, geen animatie of faciliteiten voor kleine kids. De mensen in het hotel zijn erg zorgzaam. Op het strand goede bedden/handdoek gratis. Kortom leuk hotel in de buurt van het overvolle en drukke uitgaansgebied.

ik ga zo weer

Ben
10-6-2009

Geweldige ontvangst, niet hangen aan een balie maar eerst zitten, een lekker koud drankje en een heerlijk koud doekje. Hel relaxed komt men voor de paspoorten een a4 invullen op een schrijftableau op je schoot. Fantasische eerste indruk. Het hotelligt op een helling je komt dus eigenlijk op d tweed verdieping binnen. Geen lift, je mist hem niet maar de bellboy mist hem wel want het is een heel gesjouw met de koffers er is een continue niveauverschil tot je bij het strand ben. Elke keer een treetje of 6 lager. Twee minpunten, het Engels is erg slecht op een par uitzonderingen na en op het strand lopen voldoende mensen maar je moet veel moeite doen om ze te bereiken om een drankje te bestellen. Het eten in het restaurant is erg goed maar het prijsniveau ligt veel hoger dan by de buren waar je lekker om het strand kunt eten. Hierdoor is het erg stil zowel in et restaurant als in de bar waar een duo elke avond, op zondag na, leuke muziek maakt en probeert om je erbij te betrekken. Kortom I

Fantastisch, veel meer waard dan de *** sterren!

Fam Schlosser
19-1-2009

Fantastisch hotel, zeer warme ontavangst, vriendelijk personeel. Zeer mooie moderne kamers. Direct aan een heel mooi strand. Prachtig klein zwembad. Naar mijn mening zker een **** sterren hotel. Alleen de eigen restaurants prijst men uit de markt. Het eten is er goed, maar direct er naast eet je voor de helft van de prijs, de kreeft kruipt figuurlijk zo vanuit zee de grill op . Heerlijk!!

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impiana Resort Samui in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impiana Resort Samui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.