Hotel First House

6 reviews over Hotel First House in het Nederlands

goed en goedkoop

Martina
15-12-2013

Dit hotel geeft veel voor weinig geld.Kamers zijn prima met bad. Je kunt kiezen uit Chaweng strand of het rustige chaweng noi strand. Eten doe je beter in de straat voor zeer weinig en goed,gezellig. Prachtig zwembad

Gereisd Met partner in november 2013

Prima plek

A. Koning
21-5-2010

Perfect hotel met prima faciliteiten. Erg vriendelijk, prima service verlenend personeel. Kamers (de Luxe) ruim en compleet. Net buiten centrum. (10 min. lopen) Aan het strand. Wanneer je hier wilt eten zijn de prijzen aan de dure kant echter naar Hollandse begrippen nog goedkoop. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Sun May 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek

andre
8-5-2009

Fijn hotel, lekker dicht bij zee. Gewoon goed allemaal. Ligging iets buiten centrum maar altijd wel taxi in de buurt.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Wij hebben in sept

femke
14-10-2007

Wij hebben in sept. 07 in het First House Hotel gelogeerd. We kwamen op de bonnefooi, hadden eerst wat andere hotels/bungalows gezien maar mijn keuze ging hiernaar uit vanwege de uitstraling van het hotel (boot) en de prijs. Ik was daarna erg tevreden met mijn keuze: de prijs/kwaliteit vond ik erg goed; misschien omdat het wat uit het centrum ligt, maar dat is geen probleem zeker niet als je voor een paar bath een scootertje huurt. Ik vond het een knus hotel, kamer en badkamer super en lekker gegeten.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Ben hier in juli 2007 geweest en vond het een prima hotel

Sander
3-3-2007

Ben hier in juli 2007 geweest en vond het een prima hotel. Omdat we kwamen 'aanwaaien' konden we maar 1 nacht in het hotel blijven, daarna zijn we 'overgeplaatst' naar de appartementen. Lekker strand met voldoende ligbedden maar de prijzen voor een broodje of iets dergelijks zijn europees. Helemaal aan het einde van de mainstreet.

Gereisd Anders in maart 2007
2005

Ik ben hier in augustus 2005 geweest

armanda
9-10-2005

Ik ben hier in augustus 2005 geweest. Het ontbijt was prima. Kamers ook oké, alleen de balkonnen zaten recht tegenover elkaar, dus je kan bij de buren naar binnen kijken. Ik vond het jammer dat het een eindje uit het centrum ligt, te ver om even te lopen, maar genoeg taxi's. Erg veel europeanen in dit hotel (en dus ook Nederlanders).

Gereisd Anders in oktober 2005

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Snorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First House in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.