Hotel First Bungalow

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Tjingo

39 reviews over Hotel First Bungalow

• 10Rita13-03-2016

Prachtig privéstrand aan rand van Chaweng

Ieder jaar weer terug! * goede rustige ligging aan rand van Chaweng beach * prachtig strand, beetje privé * uitgebreid ontbijt * goede wifi * centrale ligging * vriendelijk personeel * superior room is de Beste; zijn wel aan renovatie toe * prijs kwaliteit ; prima

• 7Rene17-02-2016

goed Hotel met wat minpuntjes

Goede schone kamers,mooi zwembad het ontbijt was niet slecht maar niet erg uitgebreid,Hotel ligt direct aan het lange Chaweng strand waar een gevaarlijke stroming kan staan verleden jaar zijn er 5 mensen verdronken aan het strand van Chaweng,er zijn genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt ,je kan er ook heel goed vissen bij Topcat op arapaima's ( de grootste zoetwatervis ter wereld) en grote karpers en meervallen.

• 9H.Haenraets05-06-2013

Erg mooie ligging

Mooi resort, goed verzorgd, vriendelijk personeel. Op loopafstand van restaurantjes etc. Duikschool tegenover het resort

Met oudere kinderen

• 8wendy bos24-03-2013

de foto's kloppen niet

Via reisorganisatie hadden wij de eenvoudigste kamer geboekt. Helaas bleek dit een krappe kamer in een apart gebouw te zijn. Dit zat tussen 2 gebouwen ingeklemd en op het mini balkon was geen uitzicht. Dit was echt schandalig. Hiervan staat niets in de brochure. Helaas waren de bungalows bij het zwembad volgeboekt. Informeer hier eerst goed bij de reisorganistaie. Voor maar € 5, - meer hadden we in een prachtige bungalow rond het zwembad kunnen zitten. Eigenlijk zouden deze kamers niet meer verhuurd moeten worden. Voor de rest was het daar prima, mooi zwembad, lekker strand, goed ontbijt, lekker gezellig centrum. heerlijke restaurantjes.

• 9Tessa19-03-2013

Mooi resort!

Mooi verzorgd resort met nette bungalow kamers en bungalows aan het strand. Gelegen in een mooie tuin met groot zwembad. AEr zijn wat winkeltjes en restaurants in de omgeving. Het centrum van Chaweng is circa 15 minuten met de taxi. Het ontbijt is simpel maar prima en genoeg keus.

• 9nathalie 01-10-2012

Fantastisch hotel

Prima resort,wij hadden een leuke bungalow met uitzicht op het zwembad. We hadden voor 7 dagen geboekt,maar het beviel ons zo goed dus hebben we er een week bij geboekt.Schone kamer,elke dag schone lakens en handdoeken.Vriendelijk personeel. Kluisje bij de receptie.Matrassen waren wel hard maar daar waren we zo aangewend.Prima ontbijt en mooi zwembad.

• 9Peter 25-06-2012

heerlijk rustig hotel

Wat een oase van rust. Even een km of twee van de drukte weg aan het mooiste stukje strand van het eiland.En toch alles perfect bij de hand. Zeer goede resturent. Het ziet er vanbuiten niet van even top uit, maar het eten is zo goed, dat hebben we in Europa niet vaak meegemaakt. Kamers zijn ruim genoeg, eenvoudig ingericht maar niets mis mee. Zeewater is heerlijk en helder. Zwembad is ongelooflijk rustig, heerlijk om lekker bij te komen. Eiland kun je ook bezichtigen middels een taxi. Na een praatje reed een chaffeur ons in een mercedes het hele eiland rond. Geweldig! Ontbijt in het hotel, soep en pannenkoeken in de middag buiten het hotel op straat. Prima te doen. Vraag bij de receptie om de bazin. Ze spreekt redelijk Engels en kan een hoop regelen als dat nodig is.

• 9Jack21-04-2012

The Place to bee

Een geweldig goed hotel met vriendelijke mensen alles word goed onderhouden ,ligt vlak aan zee met breed strand

• 9Jessica07-09-2011

boven verwachting

Wij hadden een zeezicht bungalow deze was echt geweldig, groot genoeg voor ons drieën en uitzicht op zee. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Strand is mooi en de zee is heerlijk, genoeg bedjes en parasols op het strand. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden. (had ook negatieve recensies gelezen, maar ik heb daarvan niets gezien en gemerkt.) De prijs is ook zeer gunstig. Voor iedereen die nog gaat...veel plezier en geniet ervan, want dat gaat zeker lukken in dit hotel.

Met oudere kinderen

• 9De Horasjes31-08-2011

Genieten op een eiland

Wij waren in eerste instantie gekomen voor een paar dagen, maar zijn uiteindelijk 3 weken gebleven. Op het eerste gezicht lijkt het ook niet zoveel. Kamers zijn niet geweldig groot, zwembad is niet supergroot en ontbijtservice ligt bij het resort ernaast. Maar als je eenmaal het strand hebt ontdekt, dan ben je verkocht. Een heerlijk rustig zandstrand op de rand van Chaweng en Chaweng Noi, waar de niet drukte van Chaweng, maar wel zijn pracht terug te vinden is. Ook geweldig voor kinderen!! Parasollen en strandstoelen in overvloed. En iedere dag komen mensen heerlijke hapjes maken op het strand tegen geringe betaling.

Een tip: Koop geen lunch bij First beach. Het is niet te vreten. Je kan beter even Chaweng in gaan, of op het strand wat halen. Ontbijt (gratis) bij First beach is wel prima.

Met jonge kinderen

Tjingo

6 tips over Hotel First Bungalow

• mary burghard, 30-09-2013

Baan Samui Resort is een echte aanrader als je centraal wilt zitten aan het prachtige strand, voldoende restaurantjes, barretjes en winkels. Vliegveld op 15 minuten met de taxi.

• Angelique, 08-09-2013

Aanrader: Tesco lotus is een shopping mall. kost 200B heen met de tuktuk (rode auto's) leuk als het een dagje bewolkt is.

• wendy bos, 24-03-2013

Informeer eerst goed bij de reisorganisatie naar de accommodatie.

2 vragen over Hotel First Bungalow

• stevenheha, 05-07-2014

riviertje

oudere recencies geven aan dat er vlak langs hotel een riviertje loopt waar nogal een riool lucht vanaf komt, en dat men bij een bepaalde windrichting dit nogal ruikt! Kan iemand mij vertellen of dit nog steeds zo is? In de nieuwere recensies lees ik hier nl niets meer over.

groet Steef

• stevenheha, 05-07-2014

russische toeristen

wij overwegen om in jan/feb 2015 naar dit hotel te gaan...... Ik las een recensie over russen... Kan iemand mij vertellen of de gasten nog steeds (gedeeltelijk) uit rusland komen?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats