Hotel First Bungalow

Thailand, Koh Samui, Chaweng Beach

7.8Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

39 reviews over Hotel First Bungalow

• 10Rita13-03-2016

Prachtig privéstrand aan rand van Chaweng

Ieder jaar weer terug! * goede rustige ligging aan rand van Chaweng beach * prachtig strand, beetje privé * uitgebreid ontbijt * goede wifi * centrale ligging * vriendelijk personeel * superior room is de Beste; zijn wel aan renovatie toe * prijs kwaliteit ; prima

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Rene17-02-2016

goed Hotel met wat minpuntjes

Goede schone kamers,mooi zwembad het ontbijt was niet slecht maar niet erg uitgebreid,Hotel ligt direct aan het lange Chaweng strand waar een gevaarlijke stroming kan staan verleden jaar zijn er 5 mensen verdronken aan het strand van Chaweng,er zijn genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt ,je kan er ook heel goed vissen bij Topcat op arapaima's ( de grootste zoetwatervis ter wereld) en grote karpers en meervallen.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9H.Haenraets05-06-2013

Erg mooie ligging

Mooi resort, goed verzorgd, vriendelijk personeel. Op loopafstand van restaurantjes etc. Duikschool tegenover het resort

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8wendy bos24-03-2013

de foto's kloppen niet

Via reisorganisatie hadden wij de eenvoudigste kamer geboekt. Helaas bleek dit een krappe kamer in een apart gebouw te zijn. Dit zat tussen 2 gebouwen ingeklemd en op het mini balkon was geen uitzicht. Dit was echt schandalig. Hiervan staat niets in de brochure. Helaas waren de bungalows bij het zwembad volgeboekt. Informeer hier eerst goed bij de reisorganistaie. Voor maar € 5, - meer hadden we in een prachtige bungalow rond het zwembad kunnen zitten. Eigenlijk zouden deze kamers niet meer verhuurd moeten worden. Voor de rest was het daar prima, mooi zwembad, lekker strand, goed ontbijt, lekker gezellig centrum. heerlijke restaurantjes.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Tessa19-03-2013

Mooi resort!

Mooi verzorgd resort met nette bungalow kamers en bungalows aan het strand. Gelegen in een mooie tuin met groot zwembad. AEr zijn wat winkeltjes en restaurants in de omgeving. Het centrum van Chaweng is circa 15 minuten met de taxi. Het ontbijt is simpel maar prima en genoeg keus.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9nathalie 01-10-2012

Fantastisch hotel

Prima resort,wij hadden een leuke bungalow met uitzicht op het zwembad. We hadden voor 7 dagen geboekt,maar het beviel ons zo goed dus hebben we er een week bij geboekt.Schone kamer,elke dag schone lakens en handdoeken.Vriendelijk personeel. Kluisje bij de receptie.Matrassen waren wel hard maar daar waren we zo aangewend.Prima ontbijt en mooi zwembad.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Peter 25-06-2012

heerlijk rustig hotel

Wat een oase van rust. Even een km of twee van de drukte weg aan het mooiste stukje strand van het eiland.En toch alles perfect bij de hand. Zeer goede resturent. Het ziet er vanbuiten niet van even top uit, maar het eten is zo goed, dat hebben we in Europa niet vaak meegemaakt. Kamers zijn ruim genoeg, eenvoudig ingericht maar niets mis mee. Zeewater is heerlijk en helder. Zwembad is ongelooflijk rustig, heerlijk om lekker bij te komen. Eiland kun je ook bezichtigen middels een taxi. Na een praatje reed een chaffeur ons in een mercedes het hele eiland rond. Geweldig! Ontbijt in het hotel, soep en pannenkoeken in de middag buiten het hotel op straat. Prima te doen. Vraag bij de receptie om de bazin. Ze spreekt redelijk Engels en kan een hoop regelen als dat nodig is.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Jack21-04-2012

The Place to bee

Een geweldig goed hotel met vriendelijke mensen alles word goed onderhouden ,ligt vlak aan zee met breed strand

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Jessica07-09-2011

boven verwachting

Wij hadden een zeezicht bungalow deze was echt geweldig, groot genoeg voor ons drieën en uitzicht op zee. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Strand is mooi en de zee is heerlijk, genoeg bedjes en parasols op het strand. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden. (had ook negatieve recensies gelezen, maar ik heb daarvan niets gezien en gemerkt.) De prijs is ook zeer gunstig. Voor iedereen die nog gaat...veel plezier en geniet ervan, want dat gaat zeker lukken in dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9De Horasjes31-08-2011

Genieten op een eiland

Wij waren in eerste instantie gekomen voor een paar dagen, maar zijn uiteindelijk 3 weken gebleven. Op het eerste gezicht lijkt het ook niet zoveel. Kamers zijn niet geweldig groot, zwembad is niet supergroot en ontbijtservice ligt bij het resort ernaast. Maar als je eenmaal het strand hebt ontdekt, dan ben je verkocht. Een heerlijk rustig zandstrand op de rand van Chaweng en Chaweng Noi, waar de niet drukte van Chaweng, maar wel zijn pracht terug te vinden is. Ook geweldig voor kinderen!! Parasollen en strandstoelen in overvloed. En iedere dag komen mensen heerlijke hapjes maken op het strand tegen geringe betaling.

Een tip: Koop geen lunch bij First beach. Het is niet te vreten. Je kan beter even Chaweng in gaan, of op het strand wat halen. Ontbijt (gratis) bij First beach is wel prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Hotel First Bungalow info