Hotel Fairhouse Beach Resort

Hotel Fairhouse Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fairhouse Beach Resort voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Fairhouse Beach Resort in het Nederlands

Volgende keer een ander hotel

Toin
8-8-2018

Kamers gedateerd slecht schoongemaakt, kussens roken naar zweet vorige bewoners. Eten ok .. zwembaden slecht onderhouden..

Personeel was oke

Goed hotel op Super locatie

Jos Bergman
7-10-2017

Hotel ligt op een super locatie aan het mooie strand van Chaweng Noi, lekker rustig strand, om lekker te zwemmen en te relaxen, ook de kinderen ( 9 en 13) hebben zich hier echt super vermaakt. Service en personeel was super. lekkere strnadbar en heerlijk eten op het strand of in het restaurant met zeezicht. alles is aanwezig en ook een goede wifi verbinding.... zoek je wat meer drukte ben je binnen 5 minuten in Chaweng Beach, of La Mai, en iets verder naar het leuke Fishermans village. voordeel hier is dat het ook lekker rustig en stil is. onze ervaring met de strandbedjes is prima. er waren er altijd voldoende en de jongens op het strand helpen je graag.

Heerlijk hotel, direct aan het prachtige strand.

nico bijl
29-4-2017

Fairhouse Beachresort is een heerlijk, relaxed en rustig gelegen strandhotel, gelegen aan het mooiste gedeelte van het Chaweng-noistrand. Vildoende strandbedjes. Zeer goed strandrestaurant, SeaPaint. Mooie kamers, prachtige tuin, vriendelijk personeel en zeer goede wifi-verbinding. Absolute aanrader!

Heerlijke relax locatie

Wilfried Kolen
11-8-2016

Het resort is heerlijk rustig gelegen hetgeen de ingang niet deed vermoeden. De service is uitstekend evenals het ontbijt. Elke avond wordt er vanuit het restaurant, gelegen aan het strand, iets georganiseerd. Prijsniveau restaurant is relatief hoog vergeleken met restaurants op loopafstand. Uiteraard mis je daar wel zeezicht! Het strand is ideaal voor personen die voor de rust komen. Op het strand zijn mogelijkheden tot watersportactiviteiten aanwezig. Kom je voor feesten of strandactiviteiten dan dien je een andere locatie te zoeken. Deze zijn per taxi wel makkelijk te bereiken. De kamers zijn goed en van alle standaarden voorzien, er zijn verschillende kwaliteiten. Wij hadden een standaard en luxe kamer, beide voldeden uitstekend. Boeken van excusies kan rechtstreeks vanuit het resort. Taxiservice aanwezig, voor bezoek aan andere locaties is gebruik wel een aanrader, lopen langs de weg is gevaarlijk! Let op voor goede ligbedjes op strand is het een aanrader tijdig handdoeken te leggen, om 9 uur is alles vergeven!

tegengevallen

fam Pols
19-1-2011

3 jaar geleden voor het laatst geweest,goed bevallen,dus nu weer geboekt.

Helaas is er het èèn en ander veranderd. we hadden een superiour bungalow geboekt,voor 110 euro per nacht,voor thaise begrippen niet goedkoop, wat je duidelijk ziet,is het achterstallig onderhoud, onze dochter kreeg een zeer oude bungalow, namen we ook geen genoegen mee, werd wel direct geregeld.

bedden zeer hard. sommige personeelsleden in het restaurant waren niet gastvrij.

zelfs een beetje onbeschoft.wat ons ook is op gevallen,dat er in Chaweng veel a-socialen mensen rondlopen,vooral na 11.00 s`avonds, Lamai is netter.

goed resort

Fam v Dijk
29-1-2009

wij waren hier in jan 2009 het was onze eerste strand vakantie in thailand en het is niet tegen gevallen,de eerste dagen was er hoog water waardoor je niet op het strand kon zitten en de dagen zijn hier kort omdat de zon om 14:00 uur achter de bomen verdwijnd in deze periode.verder is het prima bevallen wel stil maar dat wisten we

we gaan zeker nog eens terug naar thailand,alleen naar een ander gebied.

tip:ga lekker eten net buiten het resort lekker en goedkoop

2008

Goed gelegen strandhotel

Hogervorst
26-8-2008

Wij zijn ruim 2 weken in dit hotel geweest. We hadden de grand deluxe bungalow. Leuk huisje met mooie badkamer vlak aan het strand. Hotelkamers wat verder weg van het strand. Enige nadeel is de heuvel die je steeds op moet lopen naar de weg. Maar je kunt ook een golfkarretje laten komen. Goede schoonmaak en massage is ook een aanrader. Voor peuters is er niet echt een kinderbadje maar er zijn wel 2 normale zwembaden. De zee is heerlijk, langzaam aflopend strand zonder stenen. Het centrum van Chaweng is heel druk en hectisch maar wel leuk om 's avonds naar toe te gaan om te eten. Taxi ca. 50 baht pp (1 euro) enkele reis.

prima hotel, geboekt in Bkk, wel belangrijk een scootertje te huren om in het dorp te komen. Eten is matig en service is goed maar soms traag.

Ik vind het een heel mooi en sfeervol resort, de eerste paar nachten sliepen we in een standard bungalow, het is niet verouderd maar meer eenvoudig maar wel netjes en verzorgd, ook de bedden waren prima, na een paar dagen een grand de luxe bungalow aan het strand, dit is echt een hele mooie kamer, heel sfeervol ingericht, een ligbad en zelfs een aparte buitendouche ! Het ontbijt is ook uitgebreid, zelfs bruin brood en kaas ! Naar het centrum kan je de hol op naar de grote weg of via het naastgelegen first house resort, via een paadje over het strand, dan ben je binnen een kwartier in het centrum. Het strand is ook heel mooi, genoeg ligbedjes beschikbaar, ondiep water dus prima met kinderen. Het is wel een vrij groot resort maar door de mooie tuin merk je daar weinig van. Het zwembad hadden we soms voor ons eigen alleen. Een echte aanrader !

hoi een goed hotel goed restaurant leuke bar ,boek wel een goede kamer de standaard kamers zijn erg oud.

wij hadden gelukkig een prachtige kamer ( duurder) maar dan heb je ook wat.

wij waren er in jan.2008

jan en ria knippel uit rotterdam

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairhouse Beach Resort in Chaweng Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairhouse Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairhouse Beach Resort scoort een 7.82 uit 10 op basis van 24 reviews.