Hotel Fairhouse Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fairhouse Beach Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Fairhouse Beach Resort

• 8Karin05-07-2019

Fijn resort als je goed ter been bent.

Mooi resort wat wel rommelig toont ivm de blaadjes die allemaal in de mooie tuin en op de paden liggen. Kamers wel een klein beetje achterstallig onderhoud, maar een heerlijk strand, mooi restaurant en fijne massage's aan het strand. Je moet wel goed ter been zijn ivm de vele trappetjes, je kan ook via een pad omhoog maar dat is wel een kuitenbijter. Personeel is super aardig en er is een busje wat je ' s avonds tegen een kleine vergoeding naar Chaweng Beach brengt. 'S nachts wel veel herrie van alle beesten die je hoort (lijkt wel een oerwoud). Ontbijt is goed.

• 2018
    9Wendy14-11-2018

Wat een heerlijk hotel is dit! Alles is tot in de puntjes verzorgd en onderhouden. Super mooi aangelegde tuinen waar de tuinmannen altijd druk mee waren ( zonder dat je er last van had ) mega mooi strand die goed schooj werd gehouden. Goed eten en vriendelijk personeel! De kamer die wij hadden was ook geweldig! Ruime badkamer, ruime slaapkamer met zacht bed ( wat niet veel voort komt in thailand hebben we gemerkt ).

Locatie van hotel ook nog eens super! Al met al. Geweldig verblijf gehad!

• 4Toin08-08-2018

Volgende keer een ander hotel

Kamers gedateerd slecht schoongemaakt, kussens roken naar zweet vorige bewoners. Eten ok .. zwembaden slecht onderhouden.. Personeel was oke

• 2017
    9Jos Bergman07-10-2017

Goed hotel op Super locatie

Hotel ligt op een super locatie aan het mooie strand van Chaweng Noi, lekker rustig strand, om lekker te zwemmen en te relaxen, ook de kinderen ( 9 en 13) hebben zich hier echt super vermaakt. Service en personeel was super. lekkere strnadbar en heerlijk eten op het strand of in het restaurant met zeezicht. alles is aanwezig en ook een goede wifi verbinding.... zoek je wat meer drukte ben je binnen 5 minuten in Chaweng Beach, of La Mai, en iets verder naar het leuke Fishermans village. voordeel hier is dat het ook lekker rustig en stil is. onze ervaring met de strandbedjes is prima. er waren er altijd voldoende en de jongens op het strand helpen je graag.

• 9nico bijl29-04-2017

Heerlijk hotel, direct aan het prachtige strand.

Fairhouse Beachresort is een heerlijk, relaxed en rustig gelegen strandhotel, gelegen aan het mooiste gedeelte van het Chaweng-noistrand. Vildoende strandbedjes. Zeer goed strandrestaurant, SeaPaint. Mooie kamers, prachtige tuin, vriendelijk personeel en zeer goede wifi-verbinding. Absolute aanrader!

• Oude reviews

8Wilfried Kolen11-08-2016

Heerlijke relax locatie

Het resort is heerlijk rustig gelegen hetgeen de ingang niet deed vermoeden. De service is uitstekend evenals het ontbijt. Elke avond wordt er vanuit het restaurant, gelegen aan het strand, iets georganiseerd. Prijsniveau restaurant is relatief hoog vergeleken met restaurants op loopafstand. Uiteraard mis je daar wel zeezicht! Het strand is ideaal voor personen die voor de rust komen. Op het strand zijn mogelijkheden tot watersportactiviteiten aanwezig. Kom je voor feesten of strandactiviteiten dan dien je een andere locatie te zoeken. Deze zijn per taxi wel makkelijk te bereiken. De kamers zijn goed en van alle standaarden voorzien, er zijn verschillende kwaliteiten. Wij hadden een standaard en luxe kamer, beide voldeden uitstekend. Boeken van excusies kan rechtstreeks vanuit het resort. Taxiservice aanwezig, voor bezoek aan andere locaties is gebruik wel een aanrader, lopen langs de weg is gevaarlijk! Let op voor goede ligbedjes op strand is het een aanrader tijdig handdoeken te leggen, om 9 uur is alles vergeven!

• 6fam Pols19-01-2011

tegengevallen

3 jaar geleden voor het laatst geweest,goed bevallen,dus nu weer geboekt. Helaas is er het èèn en ander veranderd. we hadden een superiour bungalow geboekt,voor 110 euro per nacht,voor thaise begrippen niet goedkoop, wat je duidelijk ziet,is het achterstallig onderhoud, onze dochter kreeg een zeer oude bungalow, namen we ook geen genoegen mee, werd wel direct geregeld. bedden zeer hard. sommige personeelsleden in het restaurant waren niet gastvrij. zelfs een beetje onbeschoft.wat ons ook is op gevallen,dat er in Chaweng veel a-socialen mensen rondlopen,vooral na 11.00 s`avonds, Lamai is netter.

• 8Fam v Dijk29-01-2009

goed resort

wij waren hier in jan 2009 het was onze eerste strand vakantie in thailand en het is niet tegen gevallen,de eerste dagen was er hoog water waardoor je niet op het strand kon zitten en de dagen zijn hier kort omdat de zon om 14:00 uur achter de bomen verdwijnd in deze periode.verder is het prima bevallen wel stil maar dat wisten we we gaan zeker nog eens terug naar thailand,alleen naar een ander gebied. tip:ga lekker eten net buiten het resort lekker en goedkoop

• 8Hogervorst26-08-2008

Goed gelegen strandhotel

Wij zijn ruim 2 weken in dit hotel geweest. We hadden de grand deluxe bungalow. Leuk huisje met mooie badkamer vlak aan het strand. Hotelkamers wat verder weg van het strand. Enige nadeel is de heuvel die je steeds op moet lopen naar de weg. Maar je kunt ook een golfkarretje laten komen. Goede schoonmaak en massage is ook een aanrader. Voor peuters is er niet echt een kinderbadje maar er zijn wel 2 normale zwembaden. De zee is heerlijk, langzaam aflopend strand zonder stenen. Het centrum van Chaweng is heel druk en hectisch maar wel leuk om 's avonds naar toe te gaan om te eten. Taxi ca. 50 baht pp (1 euro) enkele reis.

Familie

• 8vib19-06-2008

prima hotel, geboekt in Bkk, wel belangrijk een scootertje te huren om in het dorp te komen. Eten is matig en service is goed maar soms traag.

0 tips over Hotel Fairhouse Beach Resort

0 vragen over Hotel Fairhouse Beach Resort

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats