Hotel Coral Bay Resort

Meer hotelinfo

35 reviews over Hotel Coral Bay Resort

• 5Janty31-07-2013

Vergane glorie

Coral Bay Resort, Chaweng, Koh Samui, Thailand is een hotel op zijn retour. Wat moet het er mooi uitgezien hebben, vroeger! Maar nu ... vergane glorie. De huisjes zijn prima, liggen op voldoende afstand van elkaar, zijn schoon en ruim, met een heerlijke badkamer. Het uitzicht is ok, de tuin is redelijk onderhouden, maar dan ... het "zwembad" is een bak met water, jaren 70, de bedjes op het strand zijn kapot, je kan het water niet direct in, er is geen douche, wel een gesloten en vervallen strandbar. Dit is niet leuk! En dan het personeel: sloom, niet attent, niet alert, heeft er duidelijk geen zin meer in, als je een klacht indient over lawaai overlast door mensen in het huisje naast je, dan is de reactie: "Maar die gaan over 2 dagen alweer weg." Nee Coral Bay Resort, niet weer!

• 8Robert12-05-2013

Geweldig resort!

Coral Bay resort is ons zeer goed bevallen, zeker als je voor ruimte, natuur en rust komt. Ligging iets buiten het drukke Chaweng. De tropische tuin waarin de bungalows staan is een attractie op zich, zwembad en strand prima. De sfeervolle bungalows zijn zeer ruim , schoon en met grote veranda waar je s'avonds ook nog heerlijk kunt vertoeven. Wij waren wel in het laagseizoen, (ik denk dat bezetting rond de 25% lag), dus erg rustig aan het zwembad, strand en in restaurant. Eigenlijk hadden we geen minpunten....gewoon top!

Met oudere kinderen

• 9Maaike24-08-2011

Gewoon boeken!!!

Wat een top hotel! Wij zaten in een bungalow niet direct aan het strand, maar het was super! De lamers waren echt zo smaakvol ingericht! Het personeel was erg vriendelijk! Ons toilet deed een beetje vreemd en kregen gelijk een kamer met sea view.. (al vonden we de andere nog beter, want die was net vernieuwd qua intichting) De ligging was prima.., we hadden een scooter gehuurd aan de overkant dus waren zo in het centrum.. Niet verder zoeken...,gewoon boeken!

• 6T.A.L.S.09-08-2011

Aan renovatie toe

Na een prachtige reis door Thailand met dito hotels viel Coral Bay enorm tegen. Het hotel is duidelijk aan renovatie toe, er waren heel weinig gasten wat de sfeer niet ten goede kwam. In restaurantje aan strand zat niemand, strandstoelen nodigden niet uit erop te gaan liggen, deed dus ook niemand, leeg. Ontbijt karig en primitief opgediend, kapotte handdoeken, wastafel alleen koud water. Kamers wel groot en sfeervol ingericht. Al met al zeker geen 4 sterren waardig en aan renovatie toe. Gelukkig hebben wij via de touroperator in nederland kunnen omboeken naar een prachtig resort; Kanaburi Resort en Spa, dit was een heerlijke plek om onze fantastische reis af te sluiten.

Met jonge kinderen

• 9Monique18-02-2011

Fantastisch!

Hier 10 dagen verbleven en het was geweldig (op het weer na...). Wat een antastisch 3-sterren hotel. Voor ons was het wel een ster meer waard! Goed prijs/kwaliteit. Mooi opgezet resort aan een prachtig strand. Heel sfeervol was het geheel. Ook het restaurant was top. Ontbijt geen buffet maar kiezen wat je wil. De keuze was beperkt maar dat hinderd ons niet. De bungalows waren prachtig in gericht met veel hout en een mooi bamboe bed. Heerlijk ruime kamers met een grote veranda. Zeer compleet en sfeervol. Goede ligbedden aan het strand. Klein rond zwembad maar zeer schoon. Hotel ligt net buiten het drukke centrum maar daar ben je zo met een taxi. Gezellig druk centrum met genoeg restaurants en bars. Tip: ga eens eten bij de Five Islands (vis restaurant, echt super vers en heerlijk. Open inrichting aan de zee, prachtig gelegen) en probeer The Cliff ook eens. Wel wat duurder maar heerlijk eten! Samui is een mooi eiland waar genoeg te zien en te beleven valt.

• 9Helen van Woensel31-08-2010

I hope to return next year!!!

We have just come home, but the warmth and beauty of Coral Bay will stay with us for a long time. The rooms were wonderful, food great, breakfast was a little bit sober, staff very friendly (didn't speak English well though), the gardens fantastic, the beach is a paradise for children though not for swimmers. The restaurant Coco bar was the absolute best and the prices are reasonable. All in all we would definately come back and as soon as possible. With kind regards and hopefully till next year, Helen van Woensel Holland

• 10ellen29-07-2010

topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Na 2 weken rondreis door thailand hier onze laatste week gevierd. Wat een heeerlijke toko, niks he-le-maal niks op aan te merken!!!!!! we zitten hier nog, laatste dag, met tranen in onze ogen gaan we hier weg, maar we komen zeker terug!! Heb al heel veel hotels gezien maar deze staat met stip op nummerrrrr 1!!!!! Prima rustig gelegen en met 10 min in feestdorp.

Met oudere kinderen

• 9Marielle24-07-2010

Geweldig!

Mijn man en ik zijn hier na onze rondreis in Thailand nog een week heen geweest en zijn echt heerlijk bijgekomen in dit paradijs! Was echt een geweldige keus om dit te doen. Ontbijt was prima, spa was ook zeer goed, maar die was wel voor thaise begrippen aan de dure kant. Maar echt een verwennerij. Ook kon je hier heerlijk dineren en ook lekker loungen. Al met al een superweek gehad.

• 9Kelly22-07-2010

Geweldig

We waren hier op huwelijksreis en werden verwelkomd met schalen met fruit, bloemen en drankjes in de bungalow. De bungalows zijn erg bijzonder, met een grote veranda uitkijkend op zee. Ze liggen allemaal in een mooie tuin.Het ontbijtbuffet was goed verzorgd en ook iedere avond zalig gegeten daar. Het ligt best een stukje lopen van het dorp zelf, dat heeft voor- en nadelen. Er ligt een goed verzorgde spa bij, waar je heerlijke massages ed kan krijgen.Het strand is goed verzorgd. Al met al een een echte aanrader!

Met vrienden

• 9De_witte_kraaij30-05-2010

in één woord: SUPER!!

Wat hebben wij heerlijk genoten van het Coral Bay resort. We waren hier op honeymoon voor 1 week en we zijn er echt verwend. De bungalow was erg ruim en schoon. Elke dag kregen wij weer verse bloemen op ons bed en nachtkastje. Wat heerlijk! Ook de receptie was erg behulpzaam. Ze hebben regelmatig voor ons prijzen opgevraagd voor verschillende excursies en hulp geboden bij het boeken. Het restaurant aan het strand was erg super. Heerlijk eten in een super sfeer met de klotsende golven op de achtergrond. Na het eten lekker loungen in de banken met uitzicht op zee. Wat wil je nog meer?! We zijn een keer naar de spa geweest van coral bay en ook daar zijn we echt verwend. Je wordt goed geholpen en het was echt heerlijk ontspannend!

Het lopen naar chaweng is goed te doen, al vonden wij het 's avonds toch wel een beetje spannend omdat de weg niet heel goed verlicht is en wij als voetgangers niet goed zichtbaar waren voor de auto's/scooters.

Echt een aanrader om naar toe te gaan!

1 tip over Hotel Coral Bay Resort

• Robert, 12-05-2013

Boek via Greenwood Travel Bangkok, scheelt aanzienlijk in prijs tov rechtstreeks of internetsites!!

0 vragen over Hotel Coral Bay Resort

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages