Hotel Chaweng Cove Resotel

Hotel Chaweng Cove Resotel

6.5Voldoende

Thailand, Koh Samui, Chaweng Beach

Op vakantie geweest naar Chaweng Cove Resotel?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Chaweng Cove Resotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang

4 reviews over Hotel Chaweng Cove Resotel

• 10Tamara21-08-2010

Geweldig!!!!

Ik ben samen met mijn ouders 5 nachten in Chaweng cove geweest. Wat een luxe!!

We hadden de family poolside villa met 2 aparte slaapkamers 2 plasma tv's 2 airco's en 2 badkamers!!

Op dit moment zijn ze aan het renoveren en heb de tekeningen gezien het wordt werkelijk nog prachtiger dan het al is.

De ligging is ook prima binnen 5 min. wandelen ben je al in het drukke gedeelte ook kan je een scootertje huren en het eiland rondrijden hierdoor zie je zoveel moois.

Eten kun je heerlijk bij " La dolce Vita " het meisje MONG is super lief.

Ook ik ga aankomend jaar zeker weer terug, heb hier mijn hart verloren aan de schoonheid van dit waanzinnig mooie land.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Henry en Annet ooijen18-06-2008

Chaweng cove resotel heeft een complete renovering ondergaan. de bungalows zijn werkelijk prachtig geworden en voorzien van alle denkbare moderne faciliteiten. Ook de styling is perfect, zeer smaakvol en sfeervol te noemen. De service van het hotel en medewerkers is zeer goed. ook het restaurant is goed(niet overdadig). De coctailbar aan het strand is zeer goed en heeft ruime keuze. de ligging is prima, in het centrum zonder dat er overlast is van het centrum. Wij hebben chaweng cove ervaren als een zeer goed hotel met prettige medewerkers. Zeker de moeite waard!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 2Viola14-06-2006

Wij zijn hier ingecheckt en 2 uur later weer uitgecheckt. Vonden het echt verschrikkelijk. De huisjes zijn oud en versleten, de badkamer had een ondraaglijke geur en op ons terrasje kon je niet zitten want die zat in de volle zon. Het zwembad was afthans en zo ook de ligbedden. Je zit niet aan het strand en kan de zee ook niet zien als je bij het zwembad zit. En het zwembad hing vol met jeugd van 16/18 jaar....

Wij zijn verkast naar Seascape Beach Resort, ietsje duurder maar veel beter en mooier!!

Gereisd met partner in juni 2006

• 6marisja en rick01-05-2006

Dit hotel lijkt op de website heel wat maar valt in het echt vies tegen. Kamers zijn prima, niet bijzonder goed of slecht, alles wat je nodig hebt zit erin. Kamers aan het strand liggen ook pal aan het strand maar omdat het strand niet erg breed is en wel vrij druk wordt bezocht, heb je niet veel privacy. Het zwembad heeft kleine opknapbeurt nodig want verf is aan het afbladderen en het oogt niet erg fris. Ook het publiek bij het hotel viel ons eerlijk gezegd wat tegen: veel dikke getatoeeerde engelsen.Restaurant is ok maar er zijn zeker meer gezellige restaurants te vinden want het restaurant is vrij sfeerloos. Verder ook harde live muziek waar je maar net van moet houden... Geen aanrader om als stel naar toe te gaan, voor minder geld kan je ook naar bv Baan Chaweng beach resort en Spa. Dit heeft beter onderhouden tuin en modernere sfeervolle kamers en een grote badkamer.

Gereisd in mei 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats