Hotel Centara Grand Beach Resort Samui

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Centara Grand Beach Resort Samui voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Centara Grand Beach Resort Samui

• 2018
    8Karin Verheul30-10-2018

Fantastisch hotel met een fantastisch strand

Prachtig hotel, en je bent ook zo inde gezellige drukte van Chaweng. Heerlijke ligstoelen bij het zwembad en aan het strand. Goede bediening en heel uitgebreid ontbijt!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Nico24-02-2011

Een topper voor een vakantie met z'n tweetjes.

Wij hebben 10 dagen in dit prachtig hotel verbleven. Van bij de check-in to bij the check-out waren wij verbaasd over de pracht van dit hotel en de buitengewone service. Bij de check-in hebben we eventjes moeten wachten. Dit werd onmiddellijk gecompenseerd met een overheerlijk vers fruitsapje. Kamers zijn ruim, heel goed verzorgd en wij hadden een prachtig zicht op het zwembad en de oceaan. Ontbijt is zeer gevarieerd en van uitstekende kwaliteit. We hebben alles geprobeerd van typisch engels ontbijt tot een fruitontbijt. Ik kan niet zeggen dat we een dag geklaagd hebben over het eten. We hebben wel alleen het ontbijt geprobeerd. ’s Avond hebben we altijd restaurantjes in de buurt gedaan. Zeevruchten in overvloed voor een zeer democratische prijs. Als je ’s avonds op straat rondloopt doen de kleding verkopers zeer opdringerig totdat ze je na een paar dagen kennen en alleen nog een vriendelijk woordje zeggen. Het strrand is net achter het hotel en je ligt onmiddellijk in het water

• 9Sas23-11-2009

Super hotel

Centara Grand Beach resort is een perfect hotel. Gunstig gelegen, aan het eind van de hoofdstraat van Chaweng Beach, een beetje uit de drukte. Erg vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt. Echt een aanrader!

• 9Marco10-05-2009

super!

Geweldig hotel direct aan het strand in Chaweng. ligging dus top. Kamers en ontbijt geweldig. Bbq op zaterdag aan het strand een aanrader. Chaweng zelf vonden we minder, stinkt er vaak en erg toeristisch (costa gevoel en veel engelsen). Als we er weer naartoe zouden gaan zouden we kiezen voor Bo phut (fishermans village) veel meer klasse en rustiger hotels. Meer voor stelletjes, centara goed voor families.In hotel redelijk wat erg irritante russen. Deze mensen kunnen zich echt niet gedragen tegen de geweldig vriendelijke thai. Personeel hotel is super!

• 9Linda Scheidler04-02-2009

Geweldig hotel

Mooie ligging, direct aan het strand en met prachtige tuin.Zeer vriendelijk personeel. Winkels en restaurantjes nabij. Heel schoon hotel alleen jammer dat de kamer wat aan de kleine kant was.Koh Samui is een prachtig eiland en er is een hoop te beleven.

• 10annick26-02-2008

Zeer mooi hotel met een prachtige tuin.Vriendelijk personeel zowel in de rstaurants als aan het zwembad.Uw strandstoel wordt voor u geplaatst met een parasol en de haddoekjes erop,alles naar uw wens.Een zeer uitgebreid ontbijt in de palmgrove en een iets minder grote keuze in het ontbijtgedeelte aan het strand.'s avonds zeer verzorgde eetevenementen.In de namiddag komt men de menu voor 's avonds voorstellen op de ligweide met een proevertje.De kamers vond ik persoonlijk niet zo mooi;wat veel kleuren bij mekaar en een beetje uitgeleefd.Een opfrisbeurt was zeker nodig in de badkamer.Chaweng zelf is leuk;vele winkeltjes en restaurantjes die de moeite zijn.Het aanbod bars en cafétjes mocht m.i. een beetje uitgebreider zijn.Het restaurant zico's(van het hotel) viel bij ons erg tegen;het vlees was zwart verbrand en heel droog.Het voorgerechtenbuffet was wel heel goed,ook de service was goed.

Familie

• 10Sandorro18-03-2007

Inderdaad allemaal "tienen". Voor de service zou een hogere waardering op zijn plaats zijn. Een geweldig hotel, met een prachtig strand, super vriendelijk personeel dat alles voor je over heeft om het je naar de zin te maken. Mooie grote schone kamers met op de 3e verdieping gegarandeerd zeezicht. Iedereen die over et strand langs het hotel loopt kijkt ernaar met een blik van "zat ik daar maar", sommigen spreken dat ook uit. Werkelijk geweldig.

• 10renate07-01-2006

waanzinnig mooi hotel aan het strand. Mooie tuin rondom het zwembad. Echt een klasse hotel !! Ik vind het wat minder geschikt voor(jonge) mensen die van een levendig hotel houden. Een zeer goed keuken. Prima ligging, aan het eind van de hoofdstraat van Chaweng. Uit de drukte en toch centraal.Leuke winkels en eetgelegenheden in de hoofdstraat Mooie ruime kamers met een koloniale uitstraling. Eiland ademt een relaxte sfeer uit(beetje backpackers achtig) heel anders dan Phuket. mei 03

• 10Annemieke25-07-2005

In oktober 2000 zijn we hier ruim 3 weken geweest. Het was geweldig. De kamer was fantastisch, het zeezicht was super. Alles wordt heel schoon gehouden.Het zwembad mooi, de ontbijtruimte prachtig. Het ontbijt was heerlijk, vooral de dim sum. Wat goede herinneringen oproept is het japanse buffet in een van de restaurants. Aan details wordt in dit hotel ontzettend veel aandacht besteed. Echt een top hotel.

• 10Graafsma20-03-2005

Superhotel. Heel centraal gelegen aan Chaweng Beach, zonder dat je " last" hebt van de drukte. Hoge servicegraad. Goed ontbijt. Alles klopt.

0 tips over Hotel Centara Grand Beach Resort Samui

1 vraag over Hotel Centara Grand Beach Resort Samui

• am, 11-01-2012

verschillende vraagjes

Ik hoorde dat er via het hotel transfer mogelijk is van vliegveld naar hotel en terug. Iemand? De shuttlebus van het hotel tijdt naar de butterflygarden zegt de website, is dit gratis en hoe gaat dit?

Heeft iemand in chaweng een auto gehuurd en waar? Kun je ook met een auto met chauffeur een dag touren of is dat extreem duur?

bedankt!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Japans, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaInfrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen